Jaki klucz do wolnobiegu ZZR?

Data: 2011-10-18 01:23:38
Autor: k1oor
Jaki klucz do wolnobiegu ZZR?
In article <j6hct1$fuj$1@inews.gazeta.pl>, punk_rock_101
@NOSPAM.gazeta.pl says...

W starej szos贸wce chcia艂em wymieni膰 zuzuty wolnobieg, piasta to jakis stary francuski patent a wolnobieg stary polski ZZR, wymaga nietypowego chyba klucza z 2 bolcami.. Mam pytanie do znawc贸w, czy jets to podobny klucz jak do BMXa? Jesli nie to gdzie taki zdoby膰? I czy nowe wolnobiego s卤 kompatybilne z tym standartem?
pozdrawiam,-
d偶ep

Nie wiem jaki to wolnobieg, ale ostatnio odkr臋ca艂em od piasty od Huragana.

Patent jest prosty:
- wyj膮膰 o艣 i kulki z 艂o偶ysk
- poszuka膰 jakiego艣 pilnika albo p艂askownika, tak ze 3 - 4 mm grubo艣ci
- zamocowa膰 w imadle tak 偶eby wystawa艂o nie wi臋cej ni偶 jakie艣 3-4 mm
- po艂o偶y膰 ko艂o wolnobiegiem w d贸艂 i zaz臋bi膰 wyt臋p wolnobiegu z p艂askownikiem
- mocno si臋 zaprze膰 i kr臋ci膰 ko艂em przeciwnie do kierunku wskaz贸wek zegara

Powinno p贸j艣膰.

W przypadku Jaguara sprawa mo偶e by膰 troch臋 bardziej skomplikowana bo trzeba sobie przygotowa膰 narz臋dzie czyli nie kawa艂 p艂askownika z metra tylko 艣ci艣le wymierzony kawa艂ek (nie mo偶e by膰 za kr贸tki, bo si臋 nie zaz臋bi po obu stronach. Potem ju偶 normalnie jak z ko艂em od Huragana.

pozdr

Jaki klucz do wolnobiegu ZZR?