Jaki kodek AAC do PC z zestawem "Surround"?

Data: 2009-12-16 16:39:11
Autor: Swiezak
Jaki kodek AAC do PC z zestawem "Surround"?
Czy możecie polecić jakiś codec Dolby Surround dla zestawu 6 kanałów
(L-R,Ls_Rs,C-SW) do PC? A może jakiś w miarę konkretny odtwarzacz? Moje
dotychczasowe doświadczenia z odtwarzaniem tradycyjnych filmów DivX w ten
sposób powiedzmy, że są mizerne, a AVI-ki w Dolby mi nie idą, bo prakuje
jakiegoś kodeka AAC.

Pozdrawiam, M. __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4693 (20091216) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-12-16 22:51:53
Autor: Animka
Swiezak pisze:
[...]

Np. tu:

http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Audio/Audio-CD-Rippers-Encoders/AAC-directshow-filter.shtml

--
animka

Data: 2009-12-17 12:21:01
Autor: Swiezak
Jaki kodek AAC do PC z zestawem "Surround"? (c zyli moje doświadczenia)
No więc zacznijmy po kolei (tudzież od początku). Fanatykom tego rodzaju badziewia polecam Cole2k.Media.Codec.Pack.v7.9.0 (do zassania na www.cole2k.net). Posiada wszystkie niezbędne kodeki. Oprócz tego ściągnąłem fajny plugin do Windows Media Playera (Dolby Surround II, csii_wmp_plugin_1_4_2_0.exe, emulacja programowa, niestety w wersji Trial, ale można zarejestrować). AAC jest Cole2k Codec Packu (oryginalne wykorzystanie 6 kanałów). W przypadku plików 2 kanałowych można wykorzystać dla urozmaicenia dźwięku właśnie wspomniany Dolby Surround Plugin (szkoda, że nie ma dla WinAmpa). Można też wykorzystać MP3 Surround oryginalnego Frauhoffera (twórca formatu mp3), albo MP3d (tegoż samego Frauhoffer Institute). Uprzedzam jednak, że lepiej nie przesadzać z kombinowaniem, bo można zgłupieć i osiągnąć tzw. efekt "dizzy". (czyli kompletne rozstrojenie dźwięków. Innymi slowy. Do pkików 6 kanalowych polecam AAC, zaś do 2 kanałowych z symulowanm surround pozostałe dwa. U mnie chodzi zajebiście. Chociaż głośniki są średniej klasy (z rozwalonego, starego kina domowego), to i tak u mnie chodzi zajebiście.

Pozdrawiam i zapraszam do dzielenia się własnymi wrażeniami z eksperymentów.

M.

BTW: zauważyłem, że jest też jakiś plugin dla Virtual Dub, ale z nim nie chciało mi się już bawić. To co mam najzupełniej wystarcza. Wprawdzie to nie to samo, co multiplex, albo kino domowe Denona, no, ale jak na monitor 17`` i tak efekt jest zajebisty

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:hgbk1q$5l6$1node1.news.atman.pl...
Swiezak pisze:
[...]

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4695 (20091217) __________

http://www.eset.com

Jaki kodek AAC do PC z zestawem "Surround"?