Jaki kolorowy laser, tani i nie do zabicia

Data: 2013-04-30 01:04:46
Autor: Padre
Jaki kolorowy laser, tani i nie do zabicia
W dniu 2013-04-29 18:45, joan pisze:
Czy jest na rynku jakiś sensowny kolorowy laser?
Ma być tani w eksploatacji jak słynne drukarki HP z serii 2xxx

Szukałem, myślałem i na koniec kupiłem atramentową i CISS z pigmentowym atramentem, koszt atramentu to kilka groszy za zdjęcie A4 a można kupić jeszcze 4 razy tańszy tylko wybrałem pigment ze względu na trwałość.

Data: 2013-05-05 15:37:41
Autor: m4rkiz
"Padre" <Padre@no.net> wrote in message news:klmurf$h9f$1mx1.internetia.pl...
Szukałem, myślałem i na koniec kupiłem atramentową i CISS z pigmentowym atramentem, koszt atramentu to kilka groszy za zdjęcie A4 a można kupić jeszcze 4 razy tańszy tylko wybrałem pigment ze względu na trwałość.

a jaka drukarka jezeli mozna spytac?

Data: 2013-05-06 19:09:12
Autor: m4rkiz
"Padre" <Padre@no.net> wrote in message news:km8kbq$e01$1mx1.internetia.pl...
[...]

probowalem dawniej czegos podobnego z sx415 i brotherem jakims na lc980,
wszystko bylo fajnie dopoki dzialalo, niestety ztcp w brotherze zniknal
mi czarny a w epsonie magneta, oczywiscie zaraz po gwarancji (ktora z racji
uzywania nieoryginalnych tuszow i tak niezbyt obowiazywala)

mimo ze nie mam dwoch lewych rak i laptopy czy inne pierdoly zdarza mi sie
rozkrecic do ostatniej srubki i zlozyc tak ze nie zostaje mi gorka czesci
zamiennych to jakos nie udalo mi sie tego zdiagnozowac czy naprawic i
przeszedlem na laser

Data: 2013-05-06 21:40:38
Autor: Padre
[...]

No i właśnie dla tego trzeba kupować dobre atramenty dopasowane do głowicy drukującej a nie tanie czy niewiadomego pochodzenia, na dziś to już chyba nawet warto pomyśleć o zakupie oryginalnych do modeli z zasilaniem ciągłym, oryginalny tusz Epsona w buteleczce kosztuje około 1zł za mililitr czyli blisko 10 razy taniej niż w kartridżach a drukarka epsona plus ciss nieoryginalny wychodzi połowę taniej niż w zasadzie ta sama tylko z fabrycznym stałym zasilaniem typu L800.

Jaki kolorowy laser, tani i nie do zabicia