Jaki komp do Gier do 2500zł

Data: 2010-05-25 16:58:22
Autor: qwerty
Jaki komp do Gier do 2500zł
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htgckf$lgk$1@news.onet.pl...
Trochę się pogubiłem w rynku pecetowym i proszę o poradę. Składam kompa dla syna mojego kuzyna. Ich budżet to plus minus 2500 (może być z małą górką) Komp jest w 100% do gier co można złożyć od podstaw w tej cenie? Muszę się zmieścić z monitorem. Intel czy AMD, nvidia czy ATI jest mi obojętne. Liczy się wydajność w grach.

Monitor musisz sam wybrać, bo nie wiem co przypadnie do gustu.
W budę pakować płytę główną asusa albo gigabyte.
Ram - szybkość nie ma znaczenia - aby było >= 4 GB
Karta graficzna - tak jak napisali wyżej - radeon 5770
dysk twardy - samsung F3 (pojemność w zależności ile pieniędzy zostanie)
procesor - amd (core i7 jest jeszcze zbyt drogi). Bierz 4 rdzeniowy (6 rdzeniowe są 2x droższe),
zasilacz - jakiÅ› markowy (bequiet, corsair, enermax)
klawiatura i myszka - raczej budżetowe. Unikaj jakiś nieznanych wynalazków, bo myszki optyczne potrafią mocno zdenerwować.
głośniki - najprawdopodobniej będą 2.0

π*oko powinieneś zmieścić się w kwocie.

Jaki komp do Gier do 2500zł