Jaki komp do Gier do 2500zł

Data: 2010-05-25 13:34:37
Autor: PesTYcyD
Jaki komp do Gier do 2500zł
Czołem,

Trochę się pogubiłem w rynku pecetowym i proszę o poradę. Składam kompa dla syna mojego kuzyna. Ich budżet to plus minus 2500 (może być z małą górką) Komp jest w 100% do gier co można złożyć od podstaw w tej cenie? Muszę się zmieścić z monitorem. Intel czy AMD, nvidia czy ATI jest mi obojętne. Liczy się wydajność w grach.

Data: 2010-05-25 14:34:12
Autor: OMSON
Jaki komp do Gier do 2500zł
PesTYcyD pisze:
[...]

Zakładajac koszt jakiejś panoreamy LCD rzedu 22-23" na ok 500-700 zł pozostaje kasa na budzetowy komp (nie interpretować badziewny) i srednio-mocną grafikę (typu GTX260/HD5770). MoBo brałbym raczej jakiegos Gigabyte'a, tylko musisz zdecydowac czy wchodzisz w AMD czy Intel'a (niedawno ktos udowodnił na tej grupie, że w tym przedziale cenowym jednak AMD ma wiecej do zaoferowania) - ja osobiscie składałem cos podobnego na Intelu Dual Core E5300, 4GB RAM Kingston DDR2 800, zasilacz chieftec OEM 400W, Samsung F3 500GB (HD502HJ) itp Komp wyszedł włąsnie za ok 1800 zł (razem z tania budą).

Pzdr, OMSON

Data: 2010-05-25 14:35:46
Autor: OMSON
Jaki komp do Gier do 2500zł
BTW - przy wiekszej matrycy raczej nie interesuj sie grafami z 512MB VRAM (szukaj już z 1GB).

Pzdr, OMSON

Data: 2010-05-25 14:45:46
Autor: PesTYcyD
Jaki komp do Gier do 2500zł
A jaka karta graficzna jest teraz godna uwagi? Ja się zatrzymałem na GF9600 kiedy kupowałem sobie sprzęt do zagrania w Wiedźmina. Jakie jest wasze zdanie nt sklepów internetowych? Dawniej kupowałem w Komputroniku z wygody, ale teraz może jest jakiś lepszy sklepik. Ewentualnie może któryś z Wrocławskich sklepów (chodzi o ceny)?

Data: 2010-05-25 14:50:07
Autor: Santana
Jaki komp do Gier do 2500zł

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:htggps$59e$1news.onet.pl...
A jaka karta graficzna jest teraz godna uwagi?

IMHO optymalna w tej chwili to Radeon HD 5770. Dobra wydajność przy bardzo umiarkowanym apetycie na energie :)

Data: 2010-05-26 15:03:54
Autor: m4rkiz
Jaki komp do Gier do 2500zł

"PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> wrote in message news:htggps$59e$1news.onet.pl...
Dawniej kupowałem w Komputroniku z wygody, ale teraz może jest jakiś lepszy sklepik. Ewentualnie może któryś z Wrocławskich sklepów (chodzi o ceny)?

http://www.arest.pl/shop/index.php?inc=ofirmie
polecam, tanio, we wroclawiu i zero problemow z naprawami
(a wlasciwie wymianami) gwarancyjnymi

Data: 2010-05-26 19:04:18
Autor: WiesłaW
Jaki komp do Gier do 2500zł
Dnia 26-05-2010 o 16:03 m4rkiz napisał na pl.comp.pecet:

[...]

Tanio? Khm... Zrobiłem takie małe zestawienie.

Procesor         AMD Athlon II x4 630 s.AM3 BOX   389,00  399
Płyta główna    Gigabyte GA-MA770T-UD3 PCI-E s.AM3 319,00 335
Pamięć RAM       GoodRam 2GB DDR3-1333 CL9        195,00 205
Karta graficzna  Sapphire HD 5750 1024 MB DDR5        495,00  575
Zasilacz         BEQUIET PurePower L7 - 43                    205
                  Corsair CX400 CMPSU-400CXEU 400W 199,00
Dysk Twardy     Samsung 500GB 16MB HD502HJ F3 sATA-2 175,00 189
Obudowa          Cooler Master Elite RC-330K - black  159,00 149
Monitor          LG 22 W2343T-PF LCD wide          635,00 649 zł

                                            Razem     2566,00  2706
Pierwszy słupek Proline, drugi Arest. Wnioski każdy wyciąga sam.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2010-05-27 21:25:22
Autor: m4rkiz
Jaki komp do Gier do 2500zł
"WiesłaW" <nawu@usun.poczta.onet.pl> wrote in message news:op.vdbodg0j35rodcwiesiek-pc...
polecam, tanio, we wroclawiu i zero problemow z naprawami
(a wlasciwie wymianami) gwarancyjnymi
Tanio? Khm... Zrobiłem takie małe zestawienie.

ok, poprawka, kiedy u nich ostatnio kupowalem bylo tanio, najwyrazniej
juz nie jest tak fajnie

Data: 2010-05-25 14:54:34
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
PesTYcyD pisze:
[...]

Jesli to ma byc 100% do gier to kup konsole bedzie taniej a i za prad zaplaca o polowe mniej.

Data: 2010-05-25 15:15:48
Autor: PesTYcyD
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 2010-05-25 14:54, zenek pisze:
Jesli to ma byc 100% do gier to kup konsole bedzie taniej a i za prad
zaplaca o polowe mniej.

Dzieciak jest w szkle podstawowej. Wszyscy kumple mają pecety i wymieniają się gierkami. Kupując mu konsolę chłopak będzie po za towarzystwem... Ja wolałbym PS3. Ale pytanie dotyczy PC.

Data: 2010-05-25 14:21:41
Autor: kamil
Jaki komp do Gier do 2500zł

"PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> wrote in message news:htgii6$aeu$1news.onet.pl...
[...]

I tak to od malego uczymy dobrych nawykow. Zamiast kupic konsole za 1000 i zaoas gier na dwa lata za reszte, kupujemy komputer za 2500 zeby mogl kradzione gry wymieniac z kolegami.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-25 15:29:13
Autor: Piotr M
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 25 maja 2010 15:21, kamil pisze:

[...]

Dobre :) To już pojedź całkowicie. Że później takie dziecko wychowane na grach pecetowych wyrasta na łobuza, później gangstera, ewentualnie polityka. I jak na tego ostatniego, to oczywiście nic nie będzie robić i kolejne powodzie ze zniszczeniami bo brak zabezpieczeń. No i takie dziecko odpowiedzialne jest za przyszłe katastrofy i śmierdź ludzi.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-05-25 15:32:50
Autor: PesTYcyD
Jaki komp do Gier do 2500zł
Ja wyrosłem na kopiowaniu kaset z grami na Atari 800XL ;) potem kopiowało się dyskietki na Amigę, potem przyszedł PC i dalej się kopiuje. Czym skorupka za młodu... ;)

Data: 2010-05-25 15:39:03
Autor: Mariusz Kruk
Jaki komp do Gier do 2500zł
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "PesTYcyD"
Ja wyrosłem na kopiowaniu kaset z grami na Atari 800XL ;) potem kopiowało się dyskietki na Amigę, potem przyszedł PC i dalej się kopiuje. Czym skorupka za młodu... ;)

A co to ma wspólnego z kradzieżą?

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2010-05-25 09:56:30
Autor: lelec
Jaki komp do Gier do 2500zł
On 25 Maj, 15:39, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
> [...]

>Ja wyrosłem na kopiowaniu kaset z grami na Atari 800XL ;) potem
>kopiowało się dyskietki na Amigę, potem przyszedł PC i dalej się

\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  K...@epsilon.eu.org   |
|http://epsilon.eu.org/|
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Co to za dyskusja jest? Jakieś przedszkole? Kradzież to kradzież i
koniec!
Internet nie jest anonimowy, a wy sobie chodzicie po pl.comp.pecet jak
po głównym bulwarze
miasta i chwalicie się, jak to kradniecie co popadnie. Myślicie, że
ludzie lubią złodziei?
Takim zachowaniem na pewno nie przysparzacie sobie autorytetu na
grupie.

Zaciekawił mnie też fakt, że ów pecet za 2k5 pln nie został wyposażony
przez nikogo
w ... system operacyjny (nie licząc linuxa, który dla gier nie
stworzony, a jak ktoś twierdzi inaczej,
niech mi wymieni 5 nowych tytułów z wersją na ten os).
250 czy 350 pln za system operacyjny to nie jest jakaś straszna kasa,
no i można przed znajomymi zaszpanować, hehe :).

Ja nie z tych, co od razu kamienie rzucają; po prostu chciałem wam dać
do myślenia!

Serdeczne pozdrowienia

Data: 2010-05-25 20:50:06
Autor: Mariusz Kruk
Jaki komp do Gier do 2500zł
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "lelec"
> [...]
>kopiuje. Czym skorupka za młodu... ;)

A co to ma wspólnego z kradzieżą?
Co to za dyskusja jest? Jakieś przedszkole? Kradzież to kradzież i

Dokładnie. A naruszenie praw autorskich to naruszenie praw autorskich.
A nie kradzież, gwałt zbiorowy, czy ludobójstwo.

Internet nie jest anonimowy, a wy sobie chodzicie po pl.comp.pecet jak
po głównym bulwarze
miasta i chwalicie się, jak to kradniecie co popadnie.
[...]
Ja nie z tych, co od razu kamienie rzucają; po prostu chciałem wam dać
do myślenia!

Oczywiście.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-05-26 09:17:36
Autor: Nostradamus
Jaki komp do Gier do 2500zł

Użytkownik "lelec" <marcin.pawelec@gmail.com> napisał w wiadomości news:60c8b7c1-fd27-408e-848a-

[...]

Ale po co jak można torrentem  ściągnąć. Frajer jaki czy cuś ? ;)

Data: 2010-05-25 17:50:42
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
PesTYcyD pisze:
Ja wyrosłem na kopiowaniu kaset z grami na Atari 800XL ;) potem kopiowało się dyskietki na Amigę, potem przyszedł PC i dalej się kopiuje. Czym skorupka za młodu... ;)

Grywalnosc PCta jest tragiczna w porownaniu do konsoli to dinozaur.

Data: 2010-05-25 17:00:28
Autor: kamil
Jaki komp do Gier do 2500zł

"zenek" <zenek@op.pl> wrote in message news:htgrkj$6v8$2news.onet.pl...
PesTYcyD pisze:
[...]

Na konsoli nie pograsz w porzadne strategie, na pececie nie bedzie tyle zabawy w jakims prince of persia (chociaz mozna podlaczyc klocka do TV, kina domowego i kupic pada, pytanie po co). Do tego kazda platforma ma swoje exclusive'y, wady i zalety.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-25 18:10:36
Autor: Piotr M
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 25 maja 2010 18:00, kamil pisze:

na pececie nie bedzie tyle
zabawy w jakims prince of persia (chociaz mozna podlaczyc klocka do TV,
kina domowego i kupic pada, pytanie po co)

A po co podłączać konsole do TV i dokupywać pady?

Data: 2010-05-26 09:53:54
Autor: kamil
Jaki komp do Gier do 2500zł

"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote in message news:htgstn$lb7$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ilu znasz graczy konsolowych z duzym TV i kinem domowym, a ilu pecetowych garbiacych sie przed 20" monitorkiem i plastikowymi glosniczkami 2.1 na biurku?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-26 18:16:37
Autor: Piotr M
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 26 maja 2010 10:53, kamil pisze:

[...]

Oczywiście wszyscy gracze posiadających konjsole również posiadają kino domowe/ Oczywiście garbić się można przed monitorem komputerowym a przed TV już nie. A co do wielkości ekranu, 20" monitora to tyle samo co ponad 30" TV. No chyba że usiądziesz z nosem przy TV. Co się zresztą często zdarza, dlatego może i poczucie wrażenia wielkości TV jest większe.

Data: 2010-05-25 17:58:19
Autor: Piotr M
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 25 maja 2010 17:50, zenek pisze:
Grywalnosc PCta jest tragiczna w porownaniu do konsoli to dinozaur.

Co masz na myśli pisząc grywalność i podaj jakies argumenty na ta tezę o tak dużej przewadze. Może masz na myśli mobilność ;) bo konsole łatwiej pożyczyć lub przenieść. Ale ja tam się nie znam na obecnych grach, dlatego jestem ciekaw.

Data: 2010-05-26 09:18:14
Autor: Nostradamus
Jaki komp do Gier do 2500zł

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:htgrkj$6v8$2news.onet.pl...
PesTYcyD pisze:
[...]

Taaa. Pograj sobie w Lineage II na swojej konsoli .

Data: 2010-05-26 18:28:21
Autor: Grzegorz Prędki
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 2010-05-25 17:50, zenek pisze:
PesTYcyD pisze:
[...]

  Tragiczna to jest jakos grafiki na konsolach w porownaiu z tymi camymi grami na pececie sredniej jakosci.

Data: 2010-05-27 09:43:59
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
PesTYcyD pisze:
[...]

A widziales kiedykolwiek gre na PS3 na TV42'' w FullHD?

Data: 2010-05-27 10:27:52
Autor: Grzegorz Prędki
Jaki komp do Gier do 2500zł
PesTYcyD pisze:
[...]

No wyobraz sobie, ze po zakupie wlasnie takiego tv mialem kupic ps3, ale na szczescie wczesniej pozyczylem ja od znajomego i wybilem to sobie z glowy. Gry maja poziom detali min-med w porownaniu z tymi na PC (a FEAR 2 to juz w ogole spowodowal smiech na sali).

Data: 2010-05-27 16:23:27
Autor: WiesłaW
Jaki komp do Gier do 2500zł
Dnia 25-05-2010 o 17:50 zenek napisał na pl.comp.pecet:

Grywalnosc PCta jest tragiczna w porownaniu do konsoli to dinozaur.

Co to jest ta "grywalność" konsoli? Grywalne to mogą być gry, ale PCty?
A co do dinozaurów..

Xbox 360 z listopada 2005!?, procesor graficzny ATI klasy R500
337 milionów tranzystorów (razem z pamięcią) 90nm
RAM:512 MB GDDR3 współdzielonych przez procesor główny i układ graficzny
48 zunifikowanych jednostek cieniowania pikseli
8 ROP, 4x AA, taktowanie rdzenia/pamięci - 500/1400
całkowita wydajność układu to 240 GFLOPS

PlayStation 3 - architektura z listopada 2006r.
układ graficzny klasy 7900GTX fajny był.. ze cztery lata temu :)
300 mln. tranzystorów 90nm
całkowita wydajność układu to 269 GFLOPS
24PS 8VS nie zunifikowanych, 8 ROP
taktowanie rdzenia/pamięci - 500/1300, RAM 256 MB GDDR3 22.4 GB/s.

Średnia karta którą podałem w zestawie HD5750:
1040 mln tranzystorów 40nm
całkowita wydajność układu to 1008 GFLOPS
720 zunifikowanych shaderów 16 ROP
taktowanie rdzenia/pamięci - 700/4600, RAM co najmniej 512 MB GDDR5 72GB/s.
Już o directX-ach, shadermodelach i silnikach nie będę pisał, bo to ze
cztery generacje do przodu.
Ogólnie wychodzi jakieś dwa i pół raza lepiej.

Może wstrzymajcie się trochę z zachwalaniem tych konsol. Są już tak
leciwe, że tylko patrzeć jak pojawi się coś nowego :)
Widzę tylko jedną zaletę konsol. Gry są optymalizowane pod jeden konkretny
układ. Lepsza obsługa nie musi być zaletą, bo może niektórych odmóżdżyć :)

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2010-05-27 16:46:14
Autor: Dysiek
Jaki komp do Gier do 2500zł
Widzę tylko jedną zaletę konsol. Gry są optymalizowane pod jeden konkretny
układ. Lepsza obsługa nie musi być zaletą, bo może niektórych odmóżdżyć :)

A ja widze wiecej zalet. Nie patrzysz na wymagania sprzetowe - bierzesz wszystko jak leci. Nie martwisz sie, ze gra ci nie pojdzie. Na konsoli nie ma przypadkow, ze pomimo spelniania wszystkich wymagan gra nie chodzi bo ma np. konfilkt z garta graf albo bugi albo nie wspolpracuje z systemem. Siedzisz wygodnie na kanapie i pykasz na ogromnym telewizorze a nie na LCD '19 czy '21. Wiekszosc gierek masz w jezyku angielskim bez nedznej lokalizacji (dodatkowy plus to nauka jezyka - ja podstawy lapalem wlasnie z gier i Cartoon Network). Komputery starzeja sie duzo szybciej, przy konsoli nie musisz upgrade-owac sprzetu. Mam PC i kiedys gralem tylko na nim. Od kiedy kupilem X360 blaszak sluzy jako maszyna do internetu, pisania, etc. ale nie do grania.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-05-27 17:44:14
Autor: WiesłaW
Jaki komp do Gier do 2500zł
Dnia 27-05-2010 o 16:46 Dysiek napisał na pl.comp.pecet:

Widzę tylko jedną zaletę konsol. Gry są optymalizowane pod jeden  konkretny układ. Lepsza obsługa nie musi być zaletą, bo moĹźeniektĂłrych  odmóşdĹźyć :)

[...]

To właśnie zaleta o której napisałem. Nie ma wymagań sprzętowych, bugów
ani konfliktów, bo gry są optymalizowane pod jeden sprzęt.. No i tu się
kończy.

[...]

To znaczy że, komputera nie da się podłączyć do ogromnego telewizora,
usiąść na kanapie i pykać? Co to za argument?
Nie znam gier tylko w języku polskim. Jaki problem z angielską lokalizacją?
Choć ja na przykład lubię akurat język ojczysty.
Komputery tak samo się starzeją jak konsole. Na PCty wychodzą po prostu
coraz bardziej wymagające gry. Dlatego, jeżeli zmniejszysz detale (a nie
od razu upgrade-ujesz) masz to samo co w konsoli (z poprawką na
optymalizację). Ale możesz to zrobić. Spróbuj upgrade-ować procesor w
konsoli :)

kiedy kupilem X360 blaszak sluzy jako maszyna do internetu, pisania, etc.
ale nie do grania.

I na koniec. Jeżeli taki układ komuś odpowiada to ja nie mam nic przeciwko.
Według mnie konsola to może być dodatkowy gadżet, a nie podstawowy sprzęt.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2010-05-27 17:56:42
Autor: Dysiek
Jaki komp do Gier do 2500zł
To znaczy że, komputera nie da się podłączyć do ogromnego telewizora,
usiąść na kanapie i pykać? Co to za argument?

Pewnie, ze mozna. Jednak nigdy mi sie nie chcialo tanszczyc calego blaszaka i podlaczac pod TV (kable, pudlo, myszka, klawiatura - na raz sie nie zabierzesz). Generalnie na PC nie pograsz tez z kolega (na jednym kompie), bo blaszak jest raczej do indywidualnej zabawy.

Nie znam gier tylko w języku polskim. Jaki problem z angielską lokalizacją?

Ja lubie miec angielski dzwiek i angielskie napisy - zawsze troche slowek podlapie. Jak nie widze formy pisemnej to czasami trudno mi ze sluchu wszystko wylapac.

Choć ja na przykład lubię akurat język ojczysty.

De gustibus... :-) Jak ktos woli ang + ang napisy to zostaja mu glownie konsole

[...]

Zgadza sie, jednak wymagajaca gra, gdy obnizysz detale nawet na mininum potrafi sie ciac na slabszym sprzecie. Optymalizacja gier pod konsole jest jej ogromna zaleta.

> [...]

Według mnie konsola to może być dodatkowy gadżet, a nie podstawowy sprzęt.

Zgadzam sie - blaszak to podstawowy sprzet do netu, pisania, etc. a konsola to tylko dodatek sluzacy do gier.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-05-27 16:52:01
Autor: RadoslawF
Jaki komp do Gier do 2500zł
Dnia 2010-05-27 16:23, Użytkownik WiesłaW napisał:

[...]

Się ich czepiasz.
Oni to świetnie wiedzą i nie podają np. rozdzielczości w których
grają a tylko przekątne telewizorów do których to można podłączyć
aby pograć w śmiesznej niskiej rozdzielczości.
W cenie gier tez kombinują porównując cenę nowej gry na PC z ceną
używanej na konsoli.

Pozdrawiam

Data: 2010-05-27 17:09:51
Autor: Dysiek
Jaki komp do Gier do 2500zł

[...]

Tak sie sklada, ze podalem ceny nowych gier i nie pisalem, ze gry na konsole sa tansze. Ale jezeli wie sie, gdzie kupowac to mozna ta roznice zniwelowac i zamiast placic 250 zaplacic 150 (wiecej jak na PC, ale nie tak znacznie).

Co do grafiki - wyroslem na grach typu Duke Nukem 3D czy Doom, wiec naprawde je** mnie czy gra jest super zajebista graficznie czy tylko dobra. Wazne, zeby dawala frajde. Poziom grafiki na X360 calkowicie mnie satysfakcjonuje, a i przyjemniej pograc z kolegami na ogromnym LCD siedzac na kanapie niz samemu na LCD '20. Bo konsola ma jeszcze jedna fukcje, ktorej brak PC - sojalizacyjna. We dwoch czy trzech na PC raczej grac sie nie da (na jednym kompie w sensie i w jednym pokoju).

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-05-27 17:26:10
Autor: Grzegorz Prędki
Jaki komp do Gier do 2500zďż˝

[...]

Bo rzeczywiscie wielka filozofia jest podpiac komputer do TV. Tak jak ktos tutaj napisal - konsole to swietny wynalazek tylko, ze obecnie to co jest na rynku jest przestarzale.

Data: 2010-05-27 17:37:21
Autor: Dysiek
Jaki komp do Gier do 2500z?
Bo rzeczywiscie wielka filozofia jest podpiac komputer do TV. Tak jak ktos tutaj napisal - konsole to swietny wynalazek tylko, ze obecnie to co jest na rynku jest przestarzale.

Nie wiem jak tobie, ale mi sie nie chcialo nigdy taszczyc blaszaka, zeby go podpinac. Laptopa sie zdarzalo, ale do niego nie potrzeba klawiatury, myszki i wiekszosci okablowania. Do grania jak dla mnie tylko konsola (na PC zostaja strategie) pomimo mniejszych mozliwosci graficznych niz wypasiony PC.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-05-27 17:27:45
Autor: Dawid
Jaki komp do Gier do 2500zł
Dysiek pisze:

[...]

O czym ta mowa?
Co to daje konsola, sojalizacje i fukcje?
Wychowany na grach i konsolach, super gość.
NTG

Ps Obraz z konsoli na dużym tv to wielka kupa.

Data: 2010-05-27 17:34:49
Autor: Dysiek
Jaki komp do Gier do 2500zł
[...]

Jak nie ma sie do czego czepic to warto sie dopieprzyc do literowki, nie? Trudno sie bylo domyslic, ze chodzi o funkcje i socjalizacje?

Wychowany na grach i konsolach, super gość.

Zapewne nie tak zajebisty jak ty.

Ps Obraz z konsoli na dużym tv to wielka kupa.

Graj sobie dalej na '20 LCD, your choice :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-05-27 18:59:49
Autor: RadoslawF
Jaki komp do Gier do 2500zł
Dnia 2010-05-27 17:34, Użytkownik Dysiek napisał:

Ps Obraz z konsoli na dużym tv to wielka kupa.

Graj sobie dalej na '20 LCD, your choice :-)

Do ciebie jeszcze nie dotarło że nie liczy się przekątna
a uzyskiwana rozdzielczość ?

Pozdrawiam

Data: 2010-05-27 21:53:56
Autor: Dysiek
Jaki komp do Gier do 2500zł
Graj sobie dalej na '20 LCD, your choice :-)

Do ciebie jeszcze nie dotarło że nie liczy się przekątna
a uzyskiwana rozdzielczość ?

O ile nie widac pikselozy (a jakos obrazu generowana przez konsole mnie zadowala) to dla mnie liczy sie przekatna.

Dysiek

Data: 2010-05-27 22:06:45
Autor: RadoslawF
Jaki komp do Gier do 2500zł
Dnia 2010-05-27 21:53, Użytkownik Dysiek napisał:
[...]

I tym udowadniasz swoją niewiedzę w temacie, nie sztuka podpiąć
konsolę czy kompa pod TV o olbrzymiej przekątnej.
Sztuka dobrać monitor a jak największej rozdzielczości wykorzystywanej
przez dany sprzęt.

Pozdrawiam

Data: 2010-05-28 06:51:54
Autor: Dysiek
Jaki komp do Gier do 2500zł
[...]

Zdaje sobie sprawe, ze mozliwosci graficzne konsoli sa mniejsze niz PC, wiec nie wiem o jakiej niewiedzy piszesz.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-05-28 14:03:29
Autor: Mich@l
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 2010-05-27 21:53, Dysiek pisze:

O ile nie widac pikselozy (a jakos obrazu generowana przez konsole mnie
zadowala) to dla mnie liczy sie przekatna.

Kolega kilka lat temu kupił dla syna PS2 i projektor, taki zwykły do kina domowego, rozdzielczość DVD, więc na poziomie 7-calowych netbooków. Ale jak to wszystko się rzuci na 2 metrowy ekran to frajda z grania jest niezmierna. Kto nie próbował ten w życiu nie zrozumie i będzie się onanizował nad każdym pikselem.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-05-28 21:24:23
Autor: Leszek K.
Jaki komp do Gier do 2500zł
Dnia Fri, 28 May 2010 14:03:29 +0200, Mich@l napisał(a):

[...]

Ja tam PC-eta podpinam do projektora HD + ekran 100'. Tu dopiero się można
onanizować ;)

Data: 2010-05-30 10:02:02
Autor: m4rkiz
Jaki komp do Gier do 2500zł
"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:htmikn$f6r$1inews.gazeta.pl...
O ile nie widac pikselozy (a jakos obrazu generowana przez konsole mnie zadowala) to dla mnie liczy sie przekatna.

ale jaka niby jest roznica pomiedzy 24 calowym monitorem z ok. metra a
52 calowym tv z kilku metrow?

pytam bo jakos roznicy nie widze

kompa mam podlaczonego do jednego i drugiego na stale, wiec o taszczeniu
mowy nie ma, jedyne z czym sie zgodze to to ze gry na konsole oferuja multiplayera znacznie czesciej niz na pc (ale gier na pc jest znacznie
wiekszy wybor, pady podlaczyc mozna, wiec nie narzekam)

Data: 2010-05-30 11:05:02
Autor: Mariusz Kruk
Jaki komp do Gier do 2500zł
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "m4rkiz"
ale jaka niby jest roznica pomiedzy 24 calowym monitorem z ok. metra a
52 calowym tv z kilku metrow?

pytam bo jakos roznicy nie widze

Twoje oczy zobaczą za kilka lat.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-05-30 11:44:16
Autor: Dysiek
Jaki komp do Gier do 2500zł
ale jaka niby jest roznica pomiedzy 24 calowym monitorem z ok. metra a
52 calowym tv z kilku metrow?

pytam bo jakos roznicy nie widze

Dla mnie roznica jest taka, ze nie lubie siedziec z nosem w ekranie.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-05-28 11:14:19
Autor: kamil
Jaki komp do Gier do 2500zł

"RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> wrote in message news:htm7o4$4it$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czyli najlepiej grac na ajfonie, stosunek rozdzielczosci do przekatnej ekranu bije wiekszosc monitorow na glowe.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-28 13:58:40
Autor: Mich@l
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 2010-05-28 12:14, kamil pisze:

Czyli najlepiej grac na ajfonie, stosunek rozdzielczosci do przekatnej
ekranu bije wiekszosc monitorow na glowe.

A żebyś wiedział, z tym że powód jest inny.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-05-31 11:06:58
Autor: kamil
Jaki komp do Gier do 2500zł

"Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> wrote in message news:htob5k$108$3inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-05-28 12:14, kamil pisze:

Czyli najlepiej grac na ajfonie, stosunek rozdzielczosci do przekatnej
ekranu bije wiekszosc monitorow na glowe.

A żebyś wiedział, z tym że powód jest inny.

Zapomnialem o wygodzie sterowania. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-25 16:49:05
Autor: qwerty
Jaki komp do Gier do 2500zł
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htgit6$fci$1@inews.gazeta.pl...
I tak to od malego uczymy dobrych nawykow. Zamiast kupic konsole za 1000 i zaoas gier na dwa lata za reszte, kupujemy komputer za 2500 zeby mogl kradzione gry wymieniac z kolegami.

Ludzie mający konsole nie używają piratów? To chyba jakaś nowość.

Data: 2010-05-25 17:01:13
Autor: kamil
Jaki komp do Gier do 2500zł

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message news:htgo08$m3k$1news.task.gda.pl...
[...]

Po co odbierac sobie zabawe przez Live (fakt, w polsce drogie raczej dla dzieciaka w wieku szkolnym)?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-25 18:34:06
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
kamil pisze:

[...]

W PS3 online jest za darmo.

Data: 2010-05-25 19:34:04
Autor: Dysiek
Jaki komp do Gier do 2500zł
W PS3 online jest za darmo.

Ale nie ma piratow. Na X360 sa piraty ale nie masz wtedy grania on-line.

Dysiek

Data: 2010-05-25 17:51:14
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
qwerty pisze:
[...]

No na ps3 nie ma piratow np.

Data: 2010-05-25 15:21:37
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
PesTYcyD pisze:
[...]

No wlasnie wszyscy maja PCty a on bedzie mial konsole.I jak znam to z autopsji towarzycho bedzie chcialo zobaczyc te konsole i pograc.

Nie ma nic lepszego do gier dla dzieciakow jak konsola + TV 32'' lub wiekszy i do tego z 4 pady. A gry nie sa drogie kupujac z PSN robiac zrzute na 5 osob masz gre od 5zl.  Pobor mocy PS3 np max 120W a Piec na dzien dobry z grafika taka zeby mozna bylo pograc 200-300W

Data: 2010-05-25 20:08:25
Autor: Saiko Kila
Jaki komp do Gier do 2500zł
Proces vDon <vondonaldo@onet.eu> zwrócił błąd:

Nie ma nic lepszego do gier dla dzieciakow jak konsola + TV 32'' lub wiekszy i do tego z 4 pady. <cut>  Pobor mocy PS3 np max 120W

Na naklejce czy rzeczywisty zmierzony?

a Piec na dzien dobry z grafika taka zeby mozna bylo pograc 200-300W

Może ze starszymi technologicznie kartami a la GTX260. Przy nowszych konstrukcjach wygląda to DUŻO lepiej i energooszczędniej. Dla przykładu zużycie dla zestawu (jednostka główna bez monitora i peryferiów): Phenom II x4 945 + HD5750 + 4 GiB RAM. Bez obciążenia (WWW, edycja tekstu) ~ 70 W, pełne obciążenie wszystkich rdzeni ~ 130 W, w grach 3D średnio 120 - 140 W. Praktycznie nie sposób było w normalnej eksploatacji przekroczyć 150 W, nawet chwilowo.

Ja wiem czy tak dużo... GTX260 w wersji 55nm zjada mniej w idle, i
niewiele więcej przy pełnym obciążeniu niż Radeon HD5770, będąc przy tym
od tego Radeona trochę mocniejsza. Pytanie ile czasu komputer stoi na
jałowym biegu a ile pracuje naprawdę (w sensie - gra).

Osobiście jednak brałbym HD5850, tylko trochę pewnie budżet trzeba
będzie zadłużyć.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Data: 2010-05-25 15:22:53
Autor: zielony bazyliszek
Jaki komp do Gier do 2500zł
Użytkownik PesTYcyD napisał:
[...]

eee tam, bedzie master jedi z niego, a za pol roku wszyscy beda miec konsole i beda sie wymieniac gierkami ;)

Data: 2010-05-25 15:25:23
Autor: Piotr M
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 25 maja 2010 14:54, zenek pisze:
Jesli to ma byc 100% do gier to kup konsole bedzie taniej a i za prad
zaplaca o polowe mniej.

Pytanie czy już jest jakiś komp w domu. Bo jeżeli nie ma, To te dwa argumenty nie są przekonujące. Lepiej kupić PC, nawet gdyby służył tylko do gier. Bo to tak się mówi, a przecież wiadomo że zawsze coś tam innego się zrobi. Po co sobie odbierać możliwości.

Data: 2010-05-25 15:36:23
Autor: PesTYcyD
Jaki komp do Gier do 2500zł
Mają już desktopa i laptopy. To ma być komp tylko do użytku młodego. Z tego co widziałem to zaczyna "zabawę" jakimiś prostymi programikami graficznymi. Generalnie moim zdaniem lepiej kupić PC bo jest bardziej wszechstronny. Konsola będzie tylko do gier a na PC jeszcze można coś porzeźbić. Może odkryje w sobie duszę informatyka ;) Ja w jego wieku już pisałem proste programiki w Basicu.

Data: 2010-05-25 16:48:06
Autor: qwerty
Jaki komp do Gier do 2500zł
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htgjop$flt$1@news.onet.pl...
[...]

Jeżeli ma grać to konsola, a programy pisać może na laptopie. ;)

Data: 2010-05-25 16:55:08
Autor: Piotr M
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 25 maja 2010 16:48, qwerty pisze:
[...]

Jeżeli już są kompy w domu z możliwością użytkowania przez dzieciaka, a dodatkowy sprzęt ma służyć przede wszystkim do gier, to może faktycznie lepsza ta konsola. Zawsze można powiedzieć -Idźcie sobie pograć do sypialni, -Idźcie sobie pograć do dużego pokoju, -Idźcie sobie pograć do kolego w drugim bloku, a jeszcze sobie przenocuj tam i to dopiero impreza ;) Z drugiej strony, więcej jest pecetów i więcej mówi się o grach na pecety i może to faktycznie jakieś wykluczenie z fanclubów :)

Data: 2010-05-25 17:54:06
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
PesTYcyD pisze:
[...]

Jak kupisz starsza wersje PS3np to masz Linux na pokladzie i tez mozna pisac soft klawiatura myszka i masz normalny komputer.

Data: 2010-05-25 17:02:11
Autor: kamil
Jaki komp do Gier do 2500zł

"zenek" <zenek@op.pl> wrote in message news:htgrqu$6v8$4news.onet.pl...
PesTYcyD pisze:
[...]

I dzieciaka wyrzuacajacego ja przez okno po dwoch dniach walczenia z glupim sterownikiem drukarki.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-25 19:58:34
Autor: Saiko Kila
Jaki komp do Gier do 2500zł
Proces zenek <zenek@op.pl> zwrócił błąd:

Jak kupisz starsza wersje PS3np to masz Linux na pokladzie i tez mozna pisac soft klawiatura myszka i masz normalny komputer.

Do pierwszej wizyty w serwisie. Potem nie da się już zainstalować
linuksa. A taka wizyta będzie na pewno.

Data: 2010-05-25 20:00:22
Autor: Grzegorz Krukowski
Jaki komp do Gier do 2500zł
On Tue, 25 May 2010 19:58:34 +0200, Saiko Kila
<fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> wrote:

Do pierwszej wizyty w serwisie. Potem nie da się już zainstalować
linuksa. A taka wizyta będzie na pewno.
Cholera, powiem to mojej, może się wtedy zepsuje ...
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-25 20:18:19
Autor: Saiko Kila
Jaki komp do Gier do 2500zł
Proces Grzegorz Krukowski <registered.user@op.pl> zwrócił błąd:

Do pierwszej wizyty w serwisie. Potem nie da się już zainstalować
linuksa. A taka wizyta będzie na pewno.
Cholera, powiem to mojej, może się wtedy zepsuje ...

PS3 tamtej generacji były, są lub będą w serwisie :) Ale lepiej nie
mówić, po co ktoś/coś ma się denerwować. Może zdążysz się pozbyć
wcześniej i ktoś inny zaliczy serwis. Poza tym update firmware można
robić bez serwisu, i nowy update usuwa tę możliwość, tzn. Other OS. Na
pewno część ludzi zrobi to nieświadoma konsekwencji.

Data: 2010-05-25 21:09:43
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
Saiko Kila pisze:
[...]

Tak a swistac zawija to firmware w sreberka.

Jak nie wiesz to nie pierdol, tylko PS3 slim nie maja mozliwosci instalacji otherOS.

Data: 2010-05-25 20:17:25
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
Saiko Kila pisze:
[...]

W jakim serwisie co ty pierdolisz ?

Data: 2010-05-25 20:24:25
Autor: Saiko Kila
Jaki komp do Gier do 2500zł
[...]

Idź na inną grupę.

Data: 2010-05-25 16:58:22
Autor: qwerty
Jaki komp do Gier do 2500zł
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htgckf$lgk$1@news.onet.pl...
[...]

Monitor musisz sam wybrać, bo nie wiem co przypadnie do gustu.
W budę pakować płytę główną asusa albo gigabyte.
Ram - szybkość nie ma znaczenia - aby było >= 4 GB
Karta graficzna - tak jak napisali wyĹźej - radeon 5770
dysk twardy - samsung F3 (pojemność w zależności ile pieniędzy zostanie)
procesor - amd (core i7 jest jeszcze zbyt drogi). Bierz 4 rdzeniowy (6 rdzeniowe są 2x droższe),
zasilacz - jakiś markowy (bequiet, corsair, enermax)
klawiatura i myszka - raczej budżetowe. Unikaj jakiś nieznanych wynalazków, bo myszki optyczne potrafią mocno zdenerwować.
głośniki - najprawdopodobniej będą 2.0

π*oko powinieneś zmieścić się w kwocie.

Data: 2010-05-26 14:25:46
Autor: WiesłaW
Jaki komp do Gier do 2500zł
Dnia 25-05-2010 o 13:34 PesTYcyD napisał na pl.comp.pecet:

[...]

W ostatnim czasie ceny części komputerowych poszły nieźle w górę - pewnie
przez tego dolara, dlatego 2500 zł to nie jest duża kwota na komputer dla
gracza i to z monitorem. Spróbujmy jednak coś złożyć. We Wrocławiu masz
bardzo przyzwoity sklep ProLine, z niego też cennik:

Procesor AMD Athlon II x3 440 s.AM3 BOX          299,00
Płyta główna    Gigabyte GA-MA770T-UD3 PCI-E s.AM3          319,00
Pamięć RAM GoodRam 2GB DDR3-1333 CL9            195,00
Karta graficzna Sapphire HD5750 512MB 128 PCI-E GDDR5       429,00
Dysk Twardy    Samsung 500GB 16MB HD502HJ F3 sATA-2 175,00
Obudowa         Cooler Master Elite RC-330K-KKN1-GP - black 159,00
Zasilacz Corsair CX400 CMPSU-400CXEU 400W         199,00
Nagrywarka LiteOn DVDRW+- iHAS424 LS SATA OEM Black 89,00
Do tego jakiś niedrogi monitorek np.
LG 22 W2343T-PF LCD wide                 635,00

razem brutto: 2499,00
No i nie za bardzo jest co zmienić. Można jakiś tańszy zasilacz i np
lepszy procesor, można i lepszą grafikę, ale sporo brakuje:

AMD Athlon II x4 630 s.AM3 BOX 389,00
Fortron FSP400-60APN(85) 400W   159,00
Cena zestawu: 2549,00 zł

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2010-05-26 14:03:56
Autor: kamil
Jaki komp do Gier do 2500zł

"WiesłaW" <nawu@usun.poczta.onet.pl> wrote in message news:op.vdbbg81t35rodcwiesiek-pc...

[...]

Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-26 15:10:04
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
kamil pisze:

[...]

Dlatego proponowalem konsole, ktora podlaczy do TV bo pewnie ma jakis LCD konsola 900-1200 zeta i za reszte  dodatkowy osprzet czyli klawiatura mysz dodatkowe pady i gry.

Data: 2010-05-26 15:16:24
Autor: Santana
Jaki komp do Gier do 2500zł

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:htj6jb$cfu$2news.onet.pl...
kamil pisze:

[...]

Czy to prawda że gry na konsole są sporo droższe niż na peceta? A jakie są ceny dodatkowego osprzętu?

Data: 2010-05-26 14:43:23
Autor: kamil
Jaki komp do Gier do 2500zł
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:htj6v9$sg9$1usenet.news.interia.pl...

Czy to prawda że gry na konsole są sporo droższe niż na peceta? A jakie są ceny dodatkowego osprzętu?

Nie az tak duzo, zeby nie wystarczylo na spory zapas tytulow. Nie znam dokladnie polskich realiow, ale przy kupowaniu uzywek czy wymianie roznica cenowa PC-konsola nie ma wielkiego znaczenia. Z dodatkow przyda sie drugi pad do grania z kolegami i tyle, TV kazdy w domu raczej ma.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-26 15:44:13
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł

kamil pisze:

[...]

Gry sa mniej wiecej w tych samych cenach te na plytach. A te online jak napisalem wczesniej od 5 zeta. A osprzet USB taki sam jak do PCta.
Jedynie oryginalne pady z wibracjami sa drogie bo ponad stowke trzeba dac, a te tanie kablowe  to od 30zl.

Data: 2010-05-26 15:45:35
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
NA upartego mozesz odpalic gierki z PCta na konsoli.

Data: 2010-05-26 15:58:11
Autor: Santana
Jaki komp do Gier do 2500zł

kamil pisze:

[...]

Będę dzisiaj w sklepie to popatrze z ciekawości. Kilka osób mi mówiło że
wadą konsol są wysokie ceny gier. Od razu uprzedzam że interesują mnie ceny
gier oryginalnych i bez żadnych kombinacji oraz wad prawnych :)

Data: 2010-05-26 16:21:00
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł

kamil pisze:

[...]

Heh na PS3 nie ma piratow i dlugo nie bedzie, w sklepie online mozesz kupic gre i grac az do znudzenia. Dodatkowa zaleta PS3 to ze jak kupisz w sklepie online to cena rozklada sie na 5 osob ktorym ja odsprzedasz.

Data: 2010-05-26 16:55:14
Autor: Santana
Jaki komp do Gier do 2500zł

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:htjaob$onn$2news.onet.pl...
Santana pisze:
Heh na PS3 nie ma piratow i dlugo nie bedzie, w sklepie online mozesz kupic gre i grac az do znudzenia. Dodatkowa zaleta PS3 to ze jak kupisz w sklepie online to cena rozklada sie na 5 osob ktorym ja odsprzedasz.

Hmm, ciekawa opcja :)

Data: 2010-05-26 17:49:26
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł

Santana pisze:
[...]

Szkoda ze microsyf tego nie wymyslil, w PSN kupujesz gre i mozesz ja instalnac na 5 konsolach.

Data: 2010-05-26 21:48:12
Autor: Dysiek
Jaki komp do Gier do 2500zł
Będę dzisiaj w sklepie to popatrze z ciekawości. Kilka osób mi mówiło że
wadą konsol są wysokie ceny gier. Od razu uprzedzam że interesują mnie ceny
gier oryginalnych i bez żadnych kombinacji oraz wad prawnych :)

W sklepach sa duzo drozsze niz na PC - popatrz na Allegro. Te same tytuly (oryginalne, tylko z UK) potrafia byc o polowe tansze na Allegro niz np. w Empiku.

Dysiek

Data: 2010-05-26 22:04:14
Autor: Santana
Jaki komp do Gier do 2500zł

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:htjttu$ce1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego jako przykładu użyłeś empik który jest chyba najdroższy w galaktyce :) Nie lubie tendencyjnych porównań. Jeśli chcesz porównać ceny do empiku, to znajź najdroższy sklep w UK  zobaczymy jakie są relacje :)

Data: 2010-05-27 13:37:47
Autor: Dysiek
Jaki komp do Gier do 2500zł
[...]

Tak se palnalem - nie ma w tym zadnego spisku. Generalnie chodzilo mi o duze sieci jak MM, Saturn, Empik, etc. Prosty przyklad - Prince of Persia na X360 w MM ciagle po 229 zl, na Allegro chyba 70 zl dalem za nowke PL. W tradycyjnych sklepach nie oplaca sie kupowac gier na konsole, poniewaz jest na nie maly popyt i sklepy naliczaja duza marze. Lepiej kupic w UK - np. Game.co.uk lub przez Allegro. I wtedy ceny nie sa trzy razy wyzsze niz na PC (np. MW2 na PC ~100, na X360 ~150).

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-05-27 13:56:56
Autor: Piotr M
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 27 maja 2010 13:37, Dysiek pisze:

[...]

Tak juz abstrahując, ale co do ceny. Bo cena za coś takiego jak gra, to czysta fantazja i rzecz całkowicie niematerialna. Taki dystrybutor gier ma komplet piłeczek aby żonglować. I może różne cuda i wedle fantazji robić.

Data: 2010-05-26 15:23:26
Autor: MarlonB
Jaki komp do Gier do 2500zł

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:htj67u$isr$1inews.gazeta.pl...

[...]

A kto nie gra na darmowym OSie ? :>

M.

Data: 2010-05-26 16:19:23
Autor: WiesłaW
Jaki komp do Gier do 2500zł
Dnia 26-05-2010 o 15:03 kamil napisał na pl.comp.pecet:

Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

A co mnie to obchodzi. Może ma, może kupi, a może Wine?
Nie jestem z Microsoftu, a to jest grupa sprzętowa :)

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2010-05-26 18:11:04
Autor: Piotr M
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 26 maja 2010 16:19, WiesłaW pisze:
Dnia 26-05-2010 o 15:03 kamil napisał na pl.comp.pecet:

Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

A co mnie to obchodzi. Może ma, może kupi, a może Wine?
Nie jestem z Microsoftu, a to jest grupa sprzętowa :)

Ale na grupie widocznie inni są, co dostają kasę z Microsoftu za propagandę, lub osoby którzy wchodzą w rolę moralizatorów społeczeństwa, tfu.

Data: 2010-05-26 18:06:29
Autor: Piotr M
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 26 maja 2010 15:03, kamil pisze:
Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

Nie rozumiem tego umoralniania.

Data: 2010-05-27 16:17:47
Autor: PesTYcyD
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 2010-05-26 15:03, kamil pisze:
Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

A moje pytanie dotyczyło OSa czy komputera?

Data: 2010-05-27 18:32:47
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
PesTYcyD pisze:
W dniu 2010-05-26 15:03, kamil pisze:
Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

A moje pytanie dotyczyło OSa czy komputera?

PCet bez OS jest wart tyle co kilo ziemniakow.

:):):):)

Data: 2010-05-27 21:20:23
Autor: Dawid
Jaki komp do Gier do 2500zł
zenek pisze:
PesTYcyD pisze:
W dniu 2010-05-26 15:03, kamil pisze:
Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

A moje pytanie dotyczyło OSa czy komputera?

PCet bez OS jest wart tyle co kilo ziemniakow.

:):):):)
Pytanie* Jaki pecet* ?
Odpowiedż *Kup konsole*
           *Kup OS*
Co Was pogieło, albo przytopiło?
Gdy idę po samochód to sprzedawca pyta się o paliwo,
inaczej nie sprzeda?

Data: 2010-05-28 11:16:04
Autor: kamil
Jaki komp do Gier do 2500zł
"Dawid" <maniera@neostada.pl> wrote in message news:4bfec5f6$0$17096$65785112news.neostrada.pl...

:):):):)
[...]

Raczej "jaki samochod polecicie? Nie musi byc ekonomiczny, bo benzyne i tak zlewamy z marianem z ukradzionych ciezarowek"

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-28 13:13:12
Autor: Santana
Jaki komp do Gier do 2500zł

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:hto555$eik$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wymień proszę jakąś współczesną ciężarówke na benzyne :)

Data: 2010-05-28 17:12:32
Autor: Piotr M
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 28 maja 2010 12:16, kamil pisze:

[...]

Pytanie - co Ciebie to obchodzi. Prowadzisz ogólnopolską akcję antypiracką? Lub uprawiasz propagandę moralizatorską? Nic nie napisał że system ukradnie, więc co to za oszczerstwa? Może bawisz się w małego detektywa?

Data: 2010-07-20 12:05:38
Autor: Radosław Sokół
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 27.05.2010 16:17, PesTYcyD pisze:
A moje pytanie dotyczyło OSa czy komputera?

W cenie komputera należy wliczyć koszt systemu operacyjnego.
Bo można sobie policzyć zestaw za 2 500 zł, ale po doliczeniu
Windows (do gier) już ma się 2 900 zł jakieś...

Jaki komp do Gier do 2500zł