Jaki komp do Gier do 2500zł

Data: 2010-05-26 14:25:46
Autor: WiesłaW
Jaki komp do Gier do 2500zł
Dnia 25-05-2010 o 13:34 PesTYcyD napisał na pl.comp.pecet:

Czołem,

Trochę się pogubiłem w rynku pecetowym i proszę o poradę. Składam kompa  dla syna mojego kuzyna. Ich budżet to plus minus 2500 (może być z małą  górką) Komp jest w 100% do gier co można złożyć od podstaw w tej cenie?  Muszę się zmieścić z monitorem. Intel czy AMD, nvidia czy ATI jest mi  obojętne. Liczy się wydajność w grach.

W ostatnim czasie ceny części komputerowych poszły nieźle w górę - pewnie
przez tego dolara, dlatego 2500 zł to nie jest duża kwota na komputer dla
gracza i to z monitorem. Spróbujmy jednak coś złożyć. We Wrocławiu masz
bardzo przyzwoity sklep ProLine, z niego też cennik:

Procesor AMD Athlon II x3 440 s.AM3 BOX          299,00
Płyta główna    Gigabyte GA-MA770T-UD3 PCI-E s.AM3          319,00
Pamięć RAM GoodRam 2GB DDR3-1333 CL9            195,00
Karta graficzna Sapphire HD5750 512MB 128 PCI-E GDDR5       429,00
Dysk Twardy    Samsung 500GB 16MB HD502HJ F3 sATA-2 175,00
Obudowa         Cooler Master Elite RC-330K-KKN1-GP - black 159,00
Zasilacz Corsair CX400 CMPSU-400CXEU 400W         199,00
Nagrywarka LiteOn DVDRW+- iHAS424 LS SATA OEM Black 89,00
Do tego jakiś niedrogi monitorek np.
LG 22 W2343T-PF LCD wide                 635,00

razem brutto: 2499,00
No i nie za bardzo jest co zmienić. Można jakiś tańszy zasilacz i np
lepszy procesor, można i lepszą grafikę, ale sporo brakuje:

AMD Athlon II x4 630 s.AM3 BOX 389,00
Fortron FSP400-60APN(85) 400W   159,00
Cena zestawu: 2549,00 zł

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2010-05-26 14:03:56
Autor: kamil
Jaki komp do Gier do 2500zł

"WiesłaW" <nawu@usun.poczta.onet.pl> wrote in message news:op.vdbbg81t35rodcwiesiek-pc...

[...]

Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-26 15:10:04
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
kamil pisze:

[...]

Dlatego proponowalem konsole, ktora podlaczy do TV bo pewnie ma jakis LCD konsola 900-1200 zeta i za reszte  dodatkowy osprzet czyli klawiatura mysz dodatkowe pady i gry.

Data: 2010-05-26 15:16:24
Autor: Santana
Jaki komp do Gier do 2500zł

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:htj6jb$cfu$2news.onet.pl...
kamil pisze:

[...]

Czy to prawda że gry na konsole są sporo droższe niż na peceta? A jakie są ceny dodatkowego osprzętu?

Data: 2010-05-26 14:43:23
Autor: kamil
Jaki komp do Gier do 2500zł
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:htj6v9$sg9$1usenet.news.interia.pl...

Czy to prawda że gry na konsole są sporo droższe niż na peceta? A jakie są ceny dodatkowego osprzętu?

Nie az tak duzo, zeby nie wystarczylo na spory zapas tytulow. Nie znam dokladnie polskich realiow, ale przy kupowaniu uzywek czy wymianie roznica cenowa PC-konsola nie ma wielkiego znaczenia. Z dodatkow przyda sie drugi pad do grania z kolegami i tyle, TV kazdy w domu raczej ma.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-26 15:44:13
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł

kamil pisze:

[...]

Gry sa mniej wiecej w tych samych cenach te na plytach. A te online jak napisalem wczesniej od 5 zeta. A osprzet USB taki sam jak do PCta.
Jedynie oryginalne pady z wibracjami sa drogie bo ponad stowke trzeba dac, a te tanie kablowe  to od 30zl.

Data: 2010-05-26 15:45:35
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
NA upartego mozesz odpalic gierki z PCta na konsoli.

Data: 2010-05-26 15:58:11
Autor: Santana
Jaki komp do Gier do 2500zł

kamil pisze:

[...]

Będę dzisiaj w sklepie to popatrze z ciekawości. Kilka osób mi mówiło że
wadą konsol są wysokie ceny gier. Od razu uprzedzam że interesują mnie ceny
gier oryginalnych i bez żadnych kombinacji oraz wad prawnych :)

Data: 2010-05-26 16:21:00
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł

kamil pisze:

[...]

Heh na PS3 nie ma piratow i dlugo nie bedzie, w sklepie online mozesz kupic gre i grac az do znudzenia. Dodatkowa zaleta PS3 to ze jak kupisz w sklepie online to cena rozklada sie na 5 osob ktorym ja odsprzedasz.

Data: 2010-05-26 16:55:14
Autor: Santana
Jaki komp do Gier do 2500zł

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:htjaob$onn$2news.onet.pl...
Santana pisze:
Heh na PS3 nie ma piratow i dlugo nie bedzie, w sklepie online mozesz kupic gre i grac az do znudzenia. Dodatkowa zaleta PS3 to ze jak kupisz w sklepie online to cena rozklada sie na 5 osob ktorym ja odsprzedasz.

Hmm, ciekawa opcja :)

Data: 2010-05-26 17:49:26
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł

Santana pisze:
[...]

Szkoda ze microsyf tego nie wymyslil, w PSN kupujesz gre i mozesz ja instalnac na 5 konsolach.

Data: 2010-05-26 21:48:12
Autor: Dysiek
Jaki komp do Gier do 2500zł
Będę dzisiaj w sklepie to popatrze z ciekawości. Kilka osób mi mówiło że
wadą konsol są wysokie ceny gier. Od razu uprzedzam że interesują mnie ceny
gier oryginalnych i bez żadnych kombinacji oraz wad prawnych :)

W sklepach sa duzo drozsze niz na PC - popatrz na Allegro. Te same tytuly (oryginalne, tylko z UK) potrafia byc o polowe tansze na Allegro niz np. w Empiku.

Dysiek

Data: 2010-05-26 22:04:14
Autor: Santana
Jaki komp do Gier do 2500zł

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:htjttu$ce1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego jako przykładu użyłeś empik który jest chyba najdroższy w galaktyce :) Nie lubie tendencyjnych porównań. Jeśli chcesz porównać ceny do empiku, to znajź najdroższy sklep w UK  zobaczymy jakie są relacje :)

Data: 2010-05-27 13:37:47
Autor: Dysiek
Jaki komp do Gier do 2500zł
[...]

Tak se palnalem - nie ma w tym zadnego spisku. Generalnie chodzilo mi o duze sieci jak MM, Saturn, Empik, etc. Prosty przyklad - Prince of Persia na X360 w MM ciagle po 229 zl, na Allegro chyba 70 zl dalem za nowke PL. W tradycyjnych sklepach nie oplaca sie kupowac gier na konsole, poniewaz jest na nie maly popyt i sklepy naliczaja duza marze. Lepiej kupic w UK - np. Game.co.uk lub przez Allegro. I wtedy ceny nie sa trzy razy wyzsze niz na PC (np. MW2 na PC ~100, na X360 ~150).

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-05-27 13:56:56
Autor: Piotr M
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 27 maja 2010 13:37, Dysiek pisze:

[...]

Tak juz abstrahując, ale co do ceny. Bo cena za coś takiego jak gra, to czysta fantazja i rzecz całkowicie niematerialna. Taki dystrybutor gier ma komplet piłeczek aby żonglować. I może różne cuda i wedle fantazji robić.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-05-26 15:23:26
Autor: MarlonB
Jaki komp do Gier do 2500zł

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:htj67u$isr$1inews.gazeta.pl...

[...]

A kto nie gra na darmowym OSie ? :>

M.

Data: 2010-05-26 16:19:23
Autor: WiesłaW
Jaki komp do Gier do 2500zł
Dnia 26-05-2010 o 15:03 kamil napisał na pl.comp.pecet:

Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

A co mnie to obchodzi. Może ma, może kupi, a może Wine?
Nie jestem z Microsoftu, a to jest grupa sprzętowa :)

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2010-05-26 18:11:04
Autor: Piotr M
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 26 maja 2010 16:19, WiesłaW pisze:
Dnia 26-05-2010 o 15:03 kamil napisał na pl.comp.pecet:

Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

A co mnie to obchodzi. Może ma, może kupi, a może Wine?
Nie jestem z Microsoftu, a to jest grupa sprzętowa :)

Ale na grupie widocznie inni są, co dostają kasę z Microsoftu za propagandę, lub osoby którzy wchodzą w rolę moralizatorów społeczeństwa, tfu.

Data: 2010-05-26 18:06:29
Autor: Piotr M
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 26 maja 2010 15:03, kamil pisze:
Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

Nie rozumiem tego umoralniania.

Data: 2010-05-27 16:17:47
Autor: PesTYcyD
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 2010-05-26 15:03, kamil pisze:
Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

A moje pytanie dotyczyło OSa czy komputera?

Data: 2010-05-27 18:32:47
Autor: zenek
Jaki komp do Gier do 2500zł
PesTYcyD pisze:
W dniu 2010-05-26 15:03, kamil pisze:
Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

A moje pytanie dotyczyło OSa czy komputera?

PCet bez OS jest wart tyle co kilo ziemniakow.

:):):):)

Data: 2010-05-27 21:20:23
Autor: Dawid
Jaki komp do Gier do 2500zł
zenek pisze:
PesTYcyD pisze:
W dniu 2010-05-26 15:03, kamil pisze:
Pytanie, w co on pogra na darmowym OSie?

A moje pytanie dotyczyło OSa czy komputera?

PCet bez OS jest wart tyle co kilo ziemniakow.

:):):):)
Pytanie* Jaki pecet* ?
Odpowiedż *Kup konsole*
           *Kup OS*
Co Was pogieło, albo przytopiło?
Gdy idę po samochód to sprzedawca pyta się o paliwo,
inaczej nie sprzeda?

Data: 2010-05-28 11:16:04
Autor: kamil
Jaki komp do Gier do 2500zł
"Dawid" <maniera@neostada.pl> wrote in message news:4bfec5f6$0$17096$65785112news.neostrada.pl...

:):):):)
[...]

Raczej "jaki samochod polecicie? Nie musi byc ekonomiczny, bo benzyne i tak zlewamy z marianem z ukradzionych ciezarowek"

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-28 13:13:12
Autor: Santana
Jaki komp do Gier do 2500zł

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:hto555$eik$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wymień proszę jakąś współczesną ciężarówke na benzyne :)

Data: 2010-05-28 17:12:32
Autor: Piotr M
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 28 maja 2010 12:16, kamil pisze:

[...]

Pytanie - co Ciebie to obchodzi. Prowadzisz ogólnopolską akcję antypiracką? Lub uprawiasz propagandę moralizatorską? Nic nie napisał że system ukradnie, więc co to za oszczerstwa? Może bawisz się w małego detektywa?

Data: 2010-07-20 12:05:38
Autor: Radosław Sokół
Jaki komp do Gier do 2500zł
W dniu 27.05.2010 16:17, PesTYcyD pisze:
A moje pytanie dotyczyło OSa czy komputera?

W cenie komputera należy wliczyć koszt systemu operacyjnego.
Bo można sobie policzyć zestaw za 2 500 zł, ale po doliczeniu
Windows (do gier) już ma się 2 900 zł jakieś...

Jaki komp do Gier do 2500zł