Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania

Data: 2015-01-31 10:59:29
Autor: Budzik
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Chce kupic poleasingowego do zastsowan domowyc (internet, poczta) oraz do ogladania filmw na TV 50 cali.

Wybraem c2d z procesorem e8400.

Ale widze ze sa dwie wersje konfiguracji:

- e8400 + 3gb ddr3

- e8400 + 4gbddr2

Czy zysk z ddr3 bedzie duzy czy lepiej wziac ddr2 a roznice w cenie przeznaczyc na systemowy dysk ssd?

W sumie odpowiedz wydaje sie oczywista, ale kto pyta, nie bdzi :)

Data: 2015-01-31 12:24:25
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Dnia 31 Jan 2015 10:59:29 GMT, Budzik napisa(a):

[...]

IMO cho DDR3 ma szybsze nieco taktowanie to na cykl przypada im wicej
taktw. Dlatego sdz e jest bez wikszego znaczenia ktrej wersji DDR
uyjesz. Ponadto, do celw jakie podae, 2 GB jest zupenie
wystarczajce. Sam mam 2 i cho czasem mnie zaswdzi w portfelu eby
sobie kupi jeszcze 2 kolejne, to ilekro spojrz na wskanik zajtoci
pamici to swdzenie mi przechodzi :)
A sprawa SSD jest poza dyskusj - masz go mie i tyle, bez wzgldu na
rodzaj i wielko RAM-u, choby may tylko na system. Zreszt, dzi
mniejszych ni 64 GB nie ma w handlu.
Skoro C2D to zapewne pyta z ktrym z chipsetw Intela typu G31 lub
G41.  Uwaaj, bo niektre starsze pyty maj tylko SATA2 a potrzebujesz
SATA3.
--
Jacek

Data: 2015-01-31 18:00:28
Autor: Przemysaw Ryk
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Dnia Sat, 31 Jan 2015 12:24:25 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

(ciach…)
A sprawa SSD jest poza dyskusją - masz go mieć i tyle, bez względu na
rodzaj i wielkość RAM-u, choćby mały tylko na system. Zresztą, dziś
mniejszych niż 64 GB nie ma w handlu.
Skoro C2D to zapewne płyta z którymś z chipsetów Intela typu G31 lub
G41.  Uważaj, bo niektóre starsze płyty mają tylko SATA2 a potrzebujesz
SATA3.

Ale zdajesz sobie sprawę, że w chipsetach dla LGA775, to obsługi SATA 6 Gbit
nie było, a konstrukcje, które takowe porty na płycie miały, realizowały
obsługę SATA w tej wersji dodatkowym kontrolerem, co wcale specjalnie
pozytywnie na wydajność nie wpływało?

I co do tego „SSD jest poza dyskusją - masz go mieć i tyle”, to wybacz, ale
padnę ze śmiechu.

[ Optymista to ktoś, kto uważa, że gorzej być nie może. Pesymista - że     ]
[ owszem - może. Realista - że będzie.                (znalezione w necie) ]

Data: 2015-01-31 18:16:00
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sat, 31 Jan 2015 18:00:28 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

I co do tego „SSD jest poza dyskusją - masz go mieć i tyle”, to wybacz, ale
padnę ze śmiechu.

Niektórym nie jest wszystko jedno czy system się uruchamia 15 sek czy
150. A o gustach SIĘ NIE DYSKUTUJE.
--
Jacek

Data: 2015-01-31 18:54:54
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Sat, 31 Jan 2015 18:16:00 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

[...]

Aż żałuję, że nie mam żadnego wolnego SSD pod ręką. Bym z ciekawością sprawdził, czy poaktualizowany XP na P4 faktycznie w 15 sekund wstaje. :D

[ Paranoicy są tacy sami, jak wszyscy. Mają tylko bardziej wiarygodne      ]
[ informacje.                             (Sylvie Gerard, "Tropical Heat") ]

Data: 2015-01-31 19:59:27
Autor: Budzik
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Użytkownik Przemysław Ryk przemyslaw.ryk@gmail.com ...

[...]

Ja mam akurat sd w lapku z A6 - win7 rzeczywiscie wstaje okolo 15 sekund.

Data: 2015-02-01 11:11:25
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-01-31 o 20:59, Budzik pisze:

[...]

I co z tego że u ciebie inny windows na innej płycie z innym
kontrolerem SATA oraz z innym procesorem rzeczywiście tak szybko
wstaje ?
Myślisz że dzięki temu każdy inny stary kom dostanie automagicznego
przyśpieszenia i również tak szybko wystartuje ?
Na tej grupie był już jeden co twierdził że pentium D wystartuje
mu w 15 sekund a potem okazało się że wyszło kilkukrotnie dłużej.
Ale fanatycy i tak będą polecać SSD do każdego kompa i w każdym
przypadku bo dla ich małego rozumku "SSD jest poza dyskusją - masz
go mieć i tyle”. Pytanie u którego producenta czy sprzedawcy SSD
jest taki znawca zatrudniony ?

Pozdrawiam

Data: 2015-02-01 19:59:56
Autor: Budzik
[...]

Ja tam nie wiem czy w kazdym ale porównuje ta A6 w Acerze z i5 w kompie Lenovo - przewaga A6 jest niesamowita...

Dlaczego w starszym kompie (czyli c2d z sata2) dysk SSD miałby nie dac przyspieszenia kompa?

Data: 2015-02-02 11:36:53
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-01 o 20:59, Budzik pisze:

[...]

Fakt nie wiesz, pytanie więc dlaczego piszesz ?

Dlaczego w starszym kompie (czyli c2d z sata2) dysk SSD miałby nie dac
przyspieszenia kompa?

A dlaczego sądzisz że miałby dać takie samo jak na twoim kompie
z i5 ?

Pozdrawiam

Data: 2015-02-02 18:59:56
Autor: Budzik
[...]

Zeby pokazac ze w tym konkretnym przypadku gorszy komp z ssd staje sie lepszym kompem...

Dlaczego w starszym kompie (czyli c2d z sata2) dysk SSD miałby nie dac
przyspieszenia kompa?

A dlaczego sądzisz że miałby dać takie samo jak na twoim kompie
z i5 ?

A dlaczego odpowiadasz pytaniem na pytanie?
Ja nigdzie nie twierdziłem, ze da taki sam zysk (jak to w ogole policzyc?)
Ja wrecz pytam, czy da i jaki da przyrost predkosci działania.
A u ciebie, zamiast merytorycznych odpowiedzi widze chec dyskusji z twierdzeniem, ze ssd jest no brainerem.

Ok, wiec zostawny to twierdzenie, uznajmy ze nie jest i podyskutujmy o konkretnym przypadku...

Sprawdziłem, ze komp o ktorym mysle, ma chipset q45 czyli jest tam sata2 - czyli 3Gb.
3gb - to predkosc do 350MB. Czy HDD jest waskim gardłem - w domu czesto pracuje na Ahtlonie 64 5700+ i mam wrazenie, ze to co go najbardziej ogranicza to własnie HDD, bo za kazdym razem jak zwalnia, to słysze intensywne mielenie dysku...

Data: 2015-02-02 22:49:56
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-02 o 19:59, Budzik pisze:

[...]

Nie bardzo. Gorszy komp jest dalej gorszym kompem. Zyska szybszy
odczyt i zapis.

[...]

Naśladuje twój sposób dyskusji. Pierwszy zadawałem pytania
i nie doczekałem się odpowiedzi.

Ja nigdzie nie twierdziłem, ze da taki sam zysk (jak to w ogole policzyc?)

Sposób w jaki to wyraziłeś wskazywał że skoro u ciebie to
pewnie i gdzie indziej.

Ja wrecz pytam, czy da i jaki da przyrost predkosci działania.

Wzrośnie tylko prędkość odczytu i zapisu.
Nie oznacza to że przyśpieszy procesor czy pamięć.
Widoczny zysk będzie u tych włączających komputer kilkanaście
razy dziennie jak już zauważono w poprzedniej dyskusji.

A u ciebie, zamiast merytorycznych odpowiedzi widze chec dyskusji z
twierdzeniem, ze ssd jest no brainerem.

Nie.
Jest naprawdę sporo konfiguracji gdzie SSD poprawi osiągi
i warto go tam dołożyć. Co jednak nie znaczy że dotyczy to
każdej konfiguracji jak wmawia to aktualny grupowy krzykacz.

[...]

Kup, podłącz, przetestuj i nie zapomnij napisać o wyniku testów.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-02 22:44:10
Autor: Budzik
[...]

ROTFL
No tak, nadal bedzie gorszy, tylko ze lepiej i szybciej sie na nim pracuje.
Jaja sobie robisz?

[...]

Ode mnie?
Hmm... Mam wrażenie, ze w tym wątku Ty wyspepujesz w roli eksperta a ja w roli pytającego laika, ale jeżeli powtorzysz pytanie, ktore zadałes i na ktore nie odpowiedziałem - spróbuje się poprawić.

Ja nigdzie nie twierdziłem, ze da taki sam zysk (jak to w ogole
policzyc?)

Sposób w jaki to wyraziłeś wskazywał że skoro u ciebie to
pewnie i gdzie indziej.

Sposób w jaki to ująłeś...
Czyli innymi słowy "załozyłes sobie". To bywa mylące...

Ja wrecz pytam, czy da i jaki da przyrost predkosci działania.

Wzrośnie tylko prędkość odczytu i zapisu.

Która bardzo czesto jest wąskim gardłem (nie, nie zawsze, podano juz w watku wiele czynnosci gdzie waskim gardłem jest procek lub RAM)

Nie oznacza to że przyśpieszy procesor czy pamięć.

A ziemia jest okrągła...

Widoczny zysk będzie u tych włączających komputer kilkanaście
razy dziennie jak już zauważono w poprzedniej dyskusji.

I tylko wtedy?
Znaczy komputer zapisuje/odczytuje z dysku tylko podczas włączania kompa?
To troche ciekawe...

[...]

Wydaje mi się, ze sobie dopowiedziałes...

[...]

Pytam po to, zeby wiedzieć, zanim kupie...
Sadziłem, ze Ty będziesz wiedział...

Data: 2015-02-03 12:00:52
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-02 o 23:44, Budzik pisze:

[...]

Ty sobie jaja robisz.
Procesor nie przyspieszy, pamięć nie przyśpieszy więc
nie będzie pracował szybciej. Szybciej się uruchomi.

[...]

Skoro to założenie było błędne to dlaczego w ten sposób
zabrałeś głos w dyskusji ? Co innego chciałeś wyrazić pisząc
jak to jest u ciebie na całkiem innym sprzęcie i dlaczego
to zrobiłeś ?

[...]

Jest.
Ale dalej zostaje jeszcze cała masa innych gardeł które pomijasz.

Nie oznacza to że przyśpieszy procesor czy pamięć.

A ziemia jest okrągła...

I tu dochodzimy do podstaw, to głównie od procesora zależy
moc sprzętu i wszelkie RAIDy czy SSD poprawią ograniczenia
w odczycie czy zapisie a szybkości wykonywanie operacji
przez procesor nie zwiększą.
Ale najłatwiej o tym zapomnieć. :(

[...]

Wtedy jest najbardziej zauważalny.

[...]

Wydaje ci się.
Ja nigdy nie twierdziłem że SSD jest złem wcielonym, ja twierdziłem
że nie zawsze jest sens go używać.

[...]

w tym konkretnym przypadku (pytanie wątkotwórcy) przydatność SSD
zależy czy wymagasz startu tego centrum "w chwili włączenia"
czy masz czas poczekać tę minutę lub nie będziesz go wyłączał.
Jak to będzie w przypadku płyty o którą ty spytałeś dochodzi
niewiadoma na ile ta płyta zwolni osiągi dysku SSD.
Ja tego nie wiem i nie mam jak sprawdzić. Więc nie pytaj
tylko sprawdź sam i nie wstydź się napisać co pokazały testy.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-03 18:59:48
Autor: Budzik
[...]

Praktyka mówi coś innego - na A6 z SSD w moich zastosowaniach pracuje sie o wiele lepiej i wygodniej niz na i5.

[...]

Odpowiadałem na to pytanie...

[...]

Zeby pokazać ze bardzo czesto SSD daje ogromne przyspieszenie.
Jeżeli jednak twierdzisz, ze w pewnych konfiguracjach SSd takiego przyspieszenia nie da to ja chetnie o rpzykładach w drugą strone poczytam.

[...]

Zajmowałes się kiedys logistyką?

[...]

Zalezy od zastosowań raczej...
Czasem wazniejszy bedzie ram...
Ale w opisywanym przypadku wiemy jaki bedzie procesor wiec on nie jest zmienna.
Zmienna jest dysk.

[...]

Ale tutaj dyskutujesz ze swoją teza...

[...]

Czyli na c2d nie beda sie zdarzały przestoje pracy kompa zwiazane z mieleniem programów po dysku?
Jak to mozliwe i dlaczego na moim A64 5700+ sie zdarzaja?

Data: 2015-02-04 22:13:40
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-03 o 19:59, Budzik pisze:

[...]

Moja praktyka mówi że SSD nie przyśpieszy procesora czy pamięci.

[...]

Na te dwa które cytowałem nie odpowiadałeś.
Lub uznałem że ta odpowiedx która była dotyczyła innego
pytanie. Tego którego tu nie cytowałem.

[...]

Przeglądam strony www, klikam na jakis link i wchodze na przeładowaną
stronę, przeglądarka na kompie z SSD zwalnia równie skutecznie
jak na takim z HD.

[...]

Tak.

[...]

To że nie jest zmienną nie oznacza że stare C2D nie będzie
spowalniaczem.

[...]

Nie. Tutaj dyskutuje z tobą i twoimi argumentami.
A ten konkretny fragment pokazuje że nie jestem fanatykiem
jak moi dyskutanci dla których "dysk SSD musisz mieć".

[...]

Jakie programy będą mielić w centrum multimedialnym ?

Jak to mozliwe i dlaczego na moim A64 5700+ sie zdarzaja?

A jaki system obsługuje media center na tym A64 ?

Pozdrawiam

Data: 2015-02-04 21:59:41
Autor: Budzik
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Uytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

[...]

Procesor nie przyspieszy, pami nie przypieszy wic
nie bdzie pracowa szybciej. Szybciej si uruchomi.

Praktyka mwi co innego - na A6 z SSD w moich zastosowaniach pracuje
sie o wiele lepiej i wygodniej niz na i5.

Moja praktyka mwi e SSD nie przypieszy procesora czy pamici.

Jak juz zrozumiesz, ze dla uzytkownika wazna jest predkosc dziaania komputera a nie procesora czy ramu to bedziesz by moze konstruktywniej mog si odniesc do moich subiektywnych odczuc pracy na komputerach z ssd i bez ssd.

Dlaczego w starszym kompie (czyli c2d z sata2) dysk SSD miaby
nie dac przyspieszenia kompa?

A dlaczego sdzisz e miaby da takie samo jak na twoim kompie
z i5 ?

A dlaczego odpowiadasz pytaniem na pytanie?

Naladuje twj sposb dyskusji. Pierwszy zadawaem pytania
i nie doczekaem si odpowiedzi.

Ode mnie?
Hmm... Mam wraenie, ze w tym wtku Ty wyspepujesz w roli eksperta
a ja w roli pytajcego laika, ale jeeli powtorzysz pytanie, ktore
zadaes i na ktore nie odpowiedziaem - sprbuje si poprawi.

"I co z tego e u ciebie inny windows na innej pycie z innym
kontrolerem SATA oraz z innym procesorem rzeczywicie tak szybko
wstaje ? "
"A dlaczego sdzisz e miaby da takie samo jak na twoim kompie
z i5 ? "

Odpowiadaem na to pytanie...

Na te dwa ktre cytowaem nie odpowiadae.
Lub uznaem e ta odpowiedx ktra bya dotyczya innego
pytanie. Tego ktrego tu nie cytowaem.

Odpowiadaem, ze nigdzie nie pisaem, ze przyspieszenie ma byc TAKIE SAME.
Jak zwykle co sobie dopisaes i potem dyskutujesz z wasnymi tezami.

Ja nigdzie nie twierdziem, ze da taki sam zysk (jak to w ogole
policzyc?)

Sposb w jaki to wyrazie wskazywa e skoro u ciebie to
pewnie i gdzie indziej.

Sposb w jaki to uje...
Czyli innymi sowy "zaozyes sobie". To bywa mylce...

Skoro to zaoenie byo bdne to dlaczego w ten sposb
zabrae gos w dyskusji ? Co innego chciae wyrazi piszc
jak to jest u ciebie na cakiem innym sprzcie i dlaczego
to zrobie ?

Zeby pokaza ze bardzo czesto SSD daje ogromne przyspieszenie.
Jeeli jednak twierdzisz, ze w pewnych konfiguracjach SSd takiego
przyspieszenia nie da to ja chetnie o rpzykadach w drug strone
poczytam.

Przegldam strony www, klikam na jakis link i wchodze na przeadowan
stron, przegldarka na kompie z SSD zwalnia rwnie skutecznie
jak na takim z HD.

Swietnie.
A ja przegladam strony i przegladarka muli mi kompa.
Na SSD nie muli.
Ale poniewaz pisaem o konfiguracjach a ty daes przykad czynnosci to ciezko bedzie o jakies rozsadne wnioski...

I nie wiem skd wniosek, ze SSD ma przyspieszy absolutnie kazda czynno?
Znw dyskusja z wasnymi tezami?

Ja wrecz pytam, czy da i jaki da przyrost predkosci dziaania.

Wzronie tylko prdko odczytu i zapisu.

Ktra bardzo czesto jest wskim gardem (nie, nie zawsze, podano
juz w watku wiele czynnosci gdzie waskim gardem jest procek lub
RAM)

Jest.
Ale dalej zostaje jeszcze caa masa innych garde ktre pomijasz.

Zajmowaes si kiedys logistyk?

Tak.

I nie wiesz, ze najwieksze polepszenieda pozbycie sie najwezszego garda?

Nie oznacza to e przypieszy procesor czy pami.

A ziemia jest okrga...

I tu dochodzimy do podstaw, to gwnie od procesora zaley
moc sprztu i wszelkie RAIDy czy SSD poprawi ograniczenia
w odczycie czy zapisie a szybkoci wykonywanie operacji
przez procesor nie zwiksz.
Ale najatwiej o tym zapomnie. :(

Zalezy od zastosowa raczej...
Czasem wazniejszy bedzie ram...
Ale w opisywanym przypadku wiemy jaki bedzie procesor wiec on nie
jest zmienna.
Zmienna jest dysk.

To e nie jest zmienn nie oznacza e stare C2D nie bdzie
spowalniaczem.

Znw dyskutujesz z wasn teza?

Widoczny zysk bdzie u tych wczajcych komputer kilkanacie
razy dziennie jak ju zauwaono w poprzedniej dyskusji.

I tylko wtedy?
Znaczy komputer zapisuje/odczytuje z dysku tylko podczas wczania
kompa? To troche ciekawe...

Wtedy jest najbardziej zauwaalny.

A u ciebie, zamiast merytorycznych odpowiedzi widze chec dyskusji
z twierdzeniem, ze ssd jest no brainerem.

Nie.
Jest naprawd sporo konfiguracji gdzie SSD poprawi osigi
i warto go tam dooy. Co jednak nie znaczy e dotyczy to
kadej konfiguracji jak wmawia to aktualny grupowy krzykacz.

Wydaje mi si, ze sobie dopowiedziaes...

Wydaje ci si.
Ja nigdy nie twierdziem e SSD jest zem wcielonym, ja twierdziem
e nie zawsze jest sens go uywa.

Ale tutaj dyskutujesz ze swoj teza...

Nie. Tutaj dyskutuje z tob i twoimi argumentami.
A ten konkretny fragment pokazuje e nie jestem fanatykiem
jak moi dyskutanci dla ktrych "dysk SSD musisz mie".

Ja tez nie jestem fanatykiem i tez uwazam, ze do P4 dokada nie warto.
Nie dlatego, ze SSD nie da jakiegos przyspieszenie ale dlatego, ze za podobne pieniadze mozna P4 wymienic na C2D.

Ok, wiec zostawny to twierdzenie, uznajmy ze nie jest i
podyskutujmy o konkretnym przypadku...

Sprawdziem, ze komp o ktorym mysle, ma chipset q45 czyli jest
tam sata2 - czyli 3Gb.
3gb - to predkosc do 350MB.

Czy HDD jest waskim gardem - w domu czesto pracuje na Ahtlonie
64 5700+ i mam wrazenie, ze to co go najbardziej ogranicza to
wasnie HDD, bo za kazdym razem jak zwalnia, to sysze intensywne
mielenie dysku...

Kup, podcz, przetestuj i nie zapomnij napisa o wyniku testw.

Pytam po to, zeby wiedzie, zanim kupie...
Sadziem, ze Ty bdziesz wiedzia...

w tym konkretnym przypadku (pytanie wtkotwrcy) przydatno SSD
zaley czy wymagasz startu tego centrum "w chwili wczenia"
czy masz czas poczeka t minut lub nie bdziesz go wycza.
Jak to bdzie w przypadku pyty o ktr ty spytae dochodzi
niewiadoma na ile ta pyta zwolni osigi dysku SSD.
Ja tego nie wiem i nie mam jak sprawdzi. Wic nie pytaj
tylko sprawd sam i nie wstyd si napisa co pokazay testy.

Czyli na c2d nie beda sie zdarzay przestoje pracy kompa zwiazane z
mieleniem programw po dysku?

Jakie programy bd mieli w centrum multimedialnym ?

Takie same jak na moim domowym komputerze?
Przegladarka z 20 zakadkami?

Jak to mozliwe i dlaczego na moim A64 5700+ sie zdarzaja?

A jaki system obsuguje media center na tym A64 ?

A, rozumiem, ze po prostu nie czytaes pierwszego posta i nie wiesz o czym mowa?
To ma by zwyky domowy komputer do prostych zastosowa - system win7 podejrzewam.

Data: 2015-02-04 23:59:51
Autor: BQB
W dniu 2015-02-04 o 22:13, RadoslawF pisze:

Moja praktyka mówi że SSD nie przyśpieszy procesora czy pamięci.

A procesor przyśpiesza dysk, pamięć również? Albo może pamięć przyśpiesza procesor?

Data: 2015-02-05 00:11:35
Autor: Przemysaw Ryk
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Dnia Wed, 04 Feb 2015 23:59:51 +0100, BQB napisa(a):

Moja praktyka mwi e SSD nie przypieszy procesora czy pamici.

A procesor przypiesza dysk, pami rwnie? Albo moe pami przypiesza procesor?

Wiksza ilo dostpnej pamici daje mniejsz ilo operacji dyskowych - nie
ma potrzeby przewala fragmentw danych przez plik wymiany.

Wiksza ilo dostpnej pamici rwnie w mniejszym stopniu ogranicza
procesor - ten ostatni na dane do obrbki czeka krcej, kiedy moe je pobra
bezporednio z RAM, a nie najpierw nakazywa ich wczytywanie ze znacznie
wolniejszego dysku.

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ ycie jest jak psi zaprzg. Jeli nie jeste na przedzie, widok nigdy    ]

Data: 2015-02-05 00:43:14
Autor: BQB
W dniu 2015-02-05 o 00:11, Przemysaw Ryk pisze:
[...]

czyli w/g Ciebie jak mam 8 GB i doo pamici powiedzmy do 32GB, to procesor bdzie szybszy?

Ps. W jaki sposb dane pojawiaj si w pamici RAM?

Data: 2015-02-02 11:44:45
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia 01 Feb 2015 19:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Optymista :) Chcesz od Radosława uzyskać merytorczną odpowiedź? Porzuć
próżne nadzieje :)
--
Jacek

Data: 2015-02-02 19:00:00
Autor: Budzik
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

Zobaczymy...

Data: 2015-02-02 19:32:53
Autor: RadoslawF
[...]

Jeśli za merytoryczny tekst uważasz taki "SSD jest poza dyskusją -
masz go mieć i tyle" to u mnie takiej bzdury nie przeczytasz.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-02 19:51:59
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 02 Feb 2015 19:32:53 +0100, RadoslawF napisał(a):

[...]

Raczyłeś pominąć kontekst. A brzmi on "Chce kupic poleasingowego do
zastsowan domowyc (internet, poczta) oraz do ogladania filmów na TV 50 cali."
Teraz racz wytłumaczyć dlaczego do tego zastosowania dysk mechaniczny
jest lepszy od SSD :), bo najwyraźniej takiego zdania jesteś. Z góry
godzę się że niczego ad meritum nie usłyszę :)
--
Jacek

Data: 2015-02-02 22:59:22
Autor: RadoslawF
[...]

No faktycznie jak 50 cali to bez SSD nie podchodź.
Nawet jeśli ma to rozdzielczość HD Ready. :-)

Teraz racz wytłumaczyć dlaczego do tego zastosowania dysk mechaniczny
jest lepszy od SSD :), bo najwyraźniej takiego zdania jesteś. Z góry
godzę się że niczego ad meritum nie usłyszę :)

Nie jestem takiego zdania.
Przydatność SSD zależy czy wymagasz startu tego centrum "w chwili
włączenia" czy masz czas poczekać tę minutę lub nie będziesz
go wyłączał.

A twierdzenie "SSD jest poza dyskusją - masz go mieć i tyle"
nadal uważam za przejaw głupoty piszącego. Bo wyrywa się
z idiotyczną radą nie pytając o preferencję przyszłego
użytkownika.
Na pytanie jakie auto kupić mądrzy ludzie pytają o szczegóły
a kretyni wyskakują z radami że najszybsze i nie interesuje
ich że w najszybszych nie zmieszczę worka ziemniaków
przed zimą.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-02 22:44:10
Autor: Budzik
[...]

Znów czepiasz się pierdoły, 1/4 zdania, pomijając całą resztę...

[...]

Ale powtorze pytanie - skąd to twierdzenie, ze SSD to przyspieszenie włączania i wyłączania?
Pracuje na dyskach SSD na dwóch kompach i przyspieszenie nastapiło w wielu innych sprawach, zniknęło charakterystyczne przycinanie pracy, kiedy dyski zaczynają energicznie pracowac i musisz czekać az znowu ruszy.
Na SSD nie ma takiego efektu.

[...]

Mam wrażenie że znów sobie coś dopisałes.
I zrozumiałbym to gdybys podał kontrargumenty.
niestety na pytanie, jak Twoim zdaniem ma się moja sytuacja, odpowiadasz: nie wiem, kup dysk i powiedz co i jak. To ja dziękuję za taką radę...

Data: 2015-02-03 12:08:14
Autor: RadoslawF
[...]

Bo liczy się całość a nie tylko to co autor miał na myśli
ale nie potrafił dobrze wyartykułować.

[...]

Bo przy starcie jest najbardziej widoczne.

[...]

Ja też mam SSD w dwu kompach służbowych, laptop i stacjonarka.
I tak jak ty zauważasz ze przyśpieszenie "nastąpiło w wielu
innych sprawach" tak ja zauważam sprawy w których nie
nastąpiło. Jak wejdę na odpowiednio zaśmieconą flashem
i innymi gównami stronę WWW to SSD w niczym nie pomoże.
A jak na komputerze pracuje to dysk mechaniczny mi nie
usypia, bo i po co. No chyba że pracujesz na zasadzie kliknąć
przejść się na kawę, skoczyć na pogaduchy do innego pokoju
a potem zdziwienie że komp wygasza i usypia co może.

[...]

A ja mam wrażenie że nie czytasz na co odpisuje lub świadomie
pomijasz nie pasujące ci stwierdzenia.

I zrozumiałbym to gdybys podał kontrargumenty.
niestety na pytanie, jak Twoim zdaniem ma się moja sytuacja, odpowiadasz:
nie wiem, kup dysk i powiedz co i jak. To ja dziękuję za taką radę...

Nie mam twojej płyty głównej więc nie powiem jak dobrze lub
źle zareaguje na SSD. Kup sprawdź i nie zapomnij szczerze napisać
jak było.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-03 18:59:49
Autor: Budzik
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Uytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

Optymista :) Chcesz od Radosawa uzyska merytorczn odpowied?
Porzu prne nadzieje :)

Jeli za merytoryczny tekst uwaasz taki "SSD jest poza dyskusj -
masz go mie i tyle" to u mnie takiej bzdury nie przeczytasz.

Raczye pomin kontekst. A brzmi on "Chce kupic poleasingowego do
zastsowan domowyc (internet, poczta) oraz do
ogladania filmw na TV 50 cali."

No faktycznie jak 50 cali to bez SSD nie podchod.
Nawet jeli ma to rozdzielczo HD Ready. :-)

Znw czepiasz si pierdoy, 1/4 zdania, pomijajc ca reszt...

Bo liczy si cao a nie tylko to co autor mia na myli
ale nie potrafi dobrze wyartykuowa.

Wasnie liczy sicaosc, a ty przyczepies si 50 cali...
Rozmowa  z Tob nie przynosi zadnych konkretnych wiadomosci, natomiast niestety staje sie meczca i bezproduktywna.

Teraz racz wytumaczy dlaczego do tego zastosowania dysk
mechaniczny jest lepszy od SSD :), bo najwyraniej takiego zdania
jeste. Z gry godz si e niczego ad meritum nie usysz :)

Nie jestem takiego zdania.
Przydatno SSD zaley czy wymagasz startu tego centrum "w chwili
wczenia" czy masz czas poczeka t minut lub nie bdziesz
go wycza.

Ale powtorze pytanie - skd to twierdzenie, ze SSD to przyspieszenie
wczania i wyczania?

Bo przy starcie jest najbardziej widoczne.

Najbardziej...
Czyli w innych sytuacjach tez pomoze.
Ale to, jak rozumiem, radosnie pomijasz.
Symtomatyczne.

Pracuje na dyskach SSD na dwch kompach i przyspieszenie nastapio w
wielu innych sprawach, znikno charakterystyczne przycinanie pracy,
kiedy dyski zaczynaj energicznie pracowac i musisz czeka az znowu
ruszy. Na SSD nie ma takiego efektu.

Ja te mam SSD w dwu kompach subowych, laptop i stacjonarka.
I tak jak ty zauwaasz ze przypieszenie "nastpio w wielu
innych sprawach" tak ja zauwaam sprawy w ktrych nie
nastpio. Jak wejd na odpowiednio zamiecon flashem
i innymi gwnami stron WWW to SSD w niczym nie pomoe.
A jak na komputerze pracuje to dysk mechaniczny mi nie
usypia, bo i po co. No chyba e pracujesz na zasadzie klikn
przej si na kaw, skoczy na pogaduchy do innego pokoju
a potem zdziwienie e komp wygasza i usypia co moe.

Czyli dysk SSD nie jest zawsze potrzebny bo nie przyspiesza kazdej operacji.
Ciekawe...
Chyba nazwe ten sposb argumentowaniaL Radosawowaniem...
Bo widze, ze walenie truizmw to u Ciebie jakies hobby...

A twierdzenie "SSD jest poza dyskusj - masz go mie i tyle"
nadal uwaam za przejaw gupoty piszcego. Bo wyrywa si
z idiotyczn rad nie pytajc o preferencj przyszego
uytkownika.
Na pytanie jakie auto kupi mdrzy ludzie pytaj o szczegy
a kretyni wyskakuj z radami e najszybsze i nie interesuje
ich e w najszybszych nie zmieszcz worka ziemniakw
przed zim.

Mam wraenie e znw sobie co dopisaes.

A ja mam wraenie e nie czytasz na co odpisuje lub wiadomie
pomijasz nie pasujce ci stwierdzenia.

I zrozumiabym to gdybys poda kontrargumenty.
niestety na pytanie, jak Twoim zdaniem ma si moja sytuacja,
odpowiadasz: nie wiem, kup dysk i powiedz co i jak. To ja dzikuj za
tak rad...
Nie mam twojej pyty gwnej wic nie powiem jak dobrze lub
le zareaguje na SSD. Kup sprawd i nie zapomnij szczerze napisa
jak byo.

Piszesz to po raz pity...
Napisaes 20 postw jak to inny odpowiadajcy nie ma racji, ze dysk SSD jest potrzebny po to zerby samemu napisac ze wlasciwie to nie masz pojecia czy przy opisywanej konfuguracji co da i ile..

Zenujce.

Takze ja mowi pas i zegnam.

Data: 2015-02-04 22:23:37
Autor: RadoslawF
[...]

Własnie liczy sięcałosc, a ty przyczepiłes się 50 cali...
Rozmowa  z Tobą nie przynosi zadnych konkretnych wiadomosci, natomiast
niestety staje sie mecząca i bezproduktywna.

Nie przyczepiłem się tylko skomentowałem a potem dalej kontynuowałem
dyskusję.

[...]

Bo rozmawiamy o media center a nie o kompie gdzie masz orwarte
dziesięć programów równocześnie. Ale o tym zapominasz. Systematycznie.

[...]

Chyba nazwe ten sposób argumentowaniaL Radosławowaniem...
Bo widze, ze walenie truizmów to u Ciebie jakies hobby...

Nazwij trollowaniem to co właśnie zrobiłeś.
O tym czy jest potrzebny decyduje właściciel i rodzaj
wykonywanej pracy a mnożnikiem jest jego cena.
Czego uparcie zapominacie próbując udowodnić że SSD
warto podpinać do wszystkiego. Podejrzewam że na
zasadzie skoro można do podepnę.

[...]

Piszesz to po raz piąty...
Napisałes 20 postów jak to inny odpowiadający nie ma racji, ze dysk SSD
jest potrzebny po to zerby samemu napisac ze wlasciwie to nie masz pojecia
czy przy opisywanej konfuguracji coś da i ile..

Napisałeś 20 postów próbując udowodnić że jest inaczej niż ja piszę
i poległeś na swojej płycie głównej. Ja jej nie mam i nie będę
jej sprawdzał co już ze dwa razy napisałem.

Zenujące.

To co napisałeś i wymyśliłeś. I to bardzo.

Takze ja mowię pas i zegnam.

Nie wierzę.
Na sto procent spotkamy się w kolejnym wątku o sensie włożenia
SSD do kolejnego zabytka.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-04 21:59:41
Autor: Budzik
[...]

dziesi programw rwnoczenie. Ale o tym zapominasz. Systematycznie.

Nie doczytaes to i si czepiasz...
A ja pisaem ze to ma byc komp do zastsowa domowych (internet, poczta) wiec pewnie czasem i 10 programw moze by uuchomionych. Nic nadzwyczajnego.

[...]

Napisae 20 postw prbujc udowodni e jest inaczej ni ja pisz
i polege na swojej pycie gwnej. Ja jej nie mam i nie bd
jej sprawdza co ju ze dwa razy napisaem.

Znw niedoczepiaes to i dyskutujesz bardziej z wasnymi tezami niz z probleme wtkotwrcy.
Pisaem wyranie ze chce kupi.
A skoro chce kupic, to znaczy ze jeszcze nie mam...

Zenujce.

To co napisae i wymylie. I to bardzo.

ROTFL
teraz sie dowiem, ze Ty bardziej wiesz co ja mam w domu i do czego bede uzywa.
I nie wazne ze nie mam, ze dopiero chce kupic, ze wyranie podam zastosowanie - Ty i tak wiesz lepiej...
Co do jednego jestesmy zgodni - kto tu jest enujcy...

Takze ja mowi pas i zegnam.

Nie wierz.
Na sto procent spotkamy si w kolejnym wtku o sensie woenia
SSD do kolejnego zabytka.

By moze.
Zalezy co rozumeimy pod pojeciem zabytek.
Poleasingowe kompy z C2D sa tak tanie, ze rwniez uwazam, ze sabszych i starszych kompw nie warto rozbudowywa.

Data: 2015-02-06 04:38:54
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-04 o 22:59, Budzik pisze:

[...]

Nie doczytałes to i się czepiasz...
A ja pisałem ze to ma byc komp do zastsowań domowych (internet, poczta)
wiec pewnie czasem i 10 programów moze być uuchomionych. Nic
nadzwyczajnego.

Ja nie doczytałem ?
A zerknij na tytuł wątku.

[...]

masz pojecia czy przy opisywanej konfuguracji coś da i ile..

Napisałeś 20 postów próbując udowodnić że jest inaczej niż ja piszę
i poległeś na swojej płycie głównej. Ja jej nie mam i nie będę
jej sprawdzał co już ze dwa razy napisałem.

Znów niedoczepiałes to i dyskutujesz bardziej z własnymi tezami niz z
probleme wątkotwórcy.
Pisałem wyraźnie ze chce kupić.
A skoro chce kupic, to znaczy ze jeszcze nie mam...

A ja jej nie mam i nie chce jej kupić.
I dalej twierdze że na niej poległeś.
Bo ile razy można zadawać to samo pytanie wiedząc że odpowiedź
nie nastąpi ?

Zenujące.

To co napisałeś i wymyśliłeś. I to bardzo.

ROTFL
teraz sie dowiem, ze Ty bardziej wiesz co ja mam w domu i do czego bede
uzywał.

A jak się nie dowiesz to przeprosisz za te brednie które właśnie
napisałeś ?

I nie wazne ze nie mam, ze dopiero chce kupic, ze wyraźnie podałęm
zastosowanie - Ty i tak wiesz lepiej...
Co do jednego jestesmy zgodni - ktoś tu jest żenujący...

Ten który przypisuje rozmówcy to co napisze za moment.
Ale to chyba będziesz miał inne zdanie. Pytanie tylko dlaczego ?

Takze ja mowię pas i zegnam.

Nie wierzę.
Na sto procent spotkamy się w kolejnym wątku o sensie włożenia
SSD do kolejnego zabytka.

Być moze.
Zalezy co rozumeimy pod pojeciem zabytek.
Poleasingowe kompy z C2D sa tak tanie, ze równiez uwazam, ze słabszych i
starszych kompów nie warto rozbudowywać.

Nie dotrwałeś do kolejnego wątku.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2015-02-06 10:36:44
Autor: Budzik
[...]

Ja nie doczytaem ?
A zerknij na tytu wtku.

ROTFL
Czytasz tylko tytu wtku...
No to juz mnie jakosc odpowiedzi nie dziwi...

[...]

To po kiego si wcinasz jak nie masz nic mdrego do powiedzenia w temacie?
Brak hobby?

I dalej twierdze e na niej polege.
Bo ile razy mona zadawa to samo pytanie wiedzc e odpowied
nie nastpi ?

Przyznaje racje.
Oczekiwa od ciebie merytorycznej odpowiedzi to rzeczywiscie dziwna sprawa.

Zenujce.

To co napisae i wymylie. I to bardzo.

ROTFL
teraz sie dowiem, ze Ty bardziej wiesz co ja mam w domu i do czego bede
uzywa.

A jak si nie dowiesz to przeprosisz za te brednie ktre wanie
napisae ?

Zaraz po tym, jak ty przeprosisz za cae posty swoich bredni. I braku kultury w dyskusji.

I nie wazne ze nie mam, ze dopiero chce kupic, ze wyranie podam
zastosowanie - Ty i tak wiesz lepiej...
Co do jednego jestesmy zgodni - kto tu jest enujcy...

Ten ktry przypisuje rozmwcy to co napisze za moment.
Ale to chyba bdziesz mia inne zdanie. Pytanie tylko dlaczego ?

Nie dziwi mnie, ze prbujesz przerzucic swoje bdy na mnie - czesta taktyka obronna.
Nie nazwe jej manipulacyjna, bo to zadna manipulacja - zwyka zenada.

Data: 2015-02-06 15:16:24
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-06 o 11:36, Budzik pisze:

[...]

Czytasz tylko tytuł wątku...
No to juz mnie jakosc odpowiedzi nie dziwi...

To że udajesz idiotę nie przeszkadza mi w najmniejszym stopniu.
Ale nie wciskaj mi tekstów które nie napisałem. Wybiórczo to
to niestety ty czytasz.

[...]

To po kiego się wcinasz jak nie masz nic mądrego do powiedzenia w temacie?
Brak hobby?

W temacie dyskusji mam coś do powiedzenia, w temacie twojej płyty
czy płyty którą chciałbyś mieć nie mam i nie chce mieć.
A teraz odpowiedz dlaczego za temat dyskusji uważasz swoje
bezsensowne pytanie a nie temat wątku ?

I dalej twierdze że na niej poległeś.
Bo ile razy można zadawać to samo pytanie wiedząc że odpowiedź
nie nastąpi ?

Przyznaje racje.
Oczekiwać od ciebie merytorycznej odpowiedzi to rzeczywiscie dziwna sprawa.

Co może na temat merytorycznej odpowiedzi osobnik który nie odróżnia
dyskusji kompie do media center od swoich pytań dotyczących jakiejś
płyty głównej ?

[...]

Zaraz po tym, jak ty przeprosisz za całe posty swoich bredni. I braku
kultury w dyskusji.

Bardzo przepraszam że w dyskusji z tobą cytowałem napisane przez
ciebie brednie. Przeprosiłem, teraz ty.

[...]

Nie dziwi mnie, ze próbujesz przerzucic swoje błędy na mnie - czesta
taktyka obronna.
Nie nazwe jej manipulacyjna, bo to zadna manipulacja - zwykła zenada.

Ne przerzucam swoich błędów, wytykam twoje co usilnie pomijasz.
Ja nie dyskutuje i nie będę dyskutował w tym wątku o płycie
głównej o jaką pytasz co usiłujesz właśnie wmówić.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-06 17:50:22
Autor: Budzik
[...]

To e udajesz idiot nie przeszkadza mi w najmniejszym stopniu.
Ale nie wciskaj mi tekstw ktre nie napisaem. Wybirczo to
to niestety ty czytasz.

Przed chwila napisaes, ze odpowiadasz na pytania dotyczace media-center a nie domowego komputera bo tytu watku by taki a nie inny. A pokazywaem ci ze w pierwszym poscie byo opisane planowane zastosowanie komputera.
Wiesz co, Radku, mam pare lat wiecej niz 10 i przestao mnie bawi to przepychanie i odpowiadanie na wyzwiska.
Trzymaj si ciepo.
Pa.

Data: 2015-02-07 14:13:09
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-06 o 18:50, Budzik pisze:

[...]

Przed chwila napisałes, ze odpowiadasz na pytania dotyczace media-center a
nie domowego komputera bo tytuł watku był taki a nie inny. A pokazywałem ci
ze w pierwszym poscie było opisane planowane zastosowanie komputera.
Wiesz co, Radku, mam pare lat wiecej niz 10 i przestało mnie bawić to
przepychanie i odpowiadanie na wyzwiska.
Trzymaj się ciepło.

Nie wmawiaj mi głupot jakie według ciebie napisałem.
Co faktycznie napisałem można przeczytać bez wchodzenia
w twoje fantazje. Co do wieku to ja mam kilkadziesiąt więcej niż
twoje dziesięć. I pewnie dlatego nie miotam się tak jak ty
raz się obrażając i żegnając aby za chwilę jednak dalej
odpisywać.
Mam wrażenie że i tym razem wrócisz wmawiając mi że napisałem
coś co istnieje tylko w twojej głowie.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-07 16:59:28
Autor: Budzik
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Uytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

Wiesz co, Radku, mam pare lat wiecej niz 10

Co do wieku to ja mam kilkadziesit wicej ni
twoje dziesi.

I tyle co do umiejetnosci czytania... ze zrozumieniem...

Data: 2015-02-09 18:05:17
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-07 o 17:59, Budzik pisze:

Wiesz co, Radku, mam pare lat wiecej niz 10

Co do wieku to ja mam kilkadziesiąt więcej niż
twoje dziesięć.

I tyle co do umiejetnosci czytania... ze zrozumieniem...

I wrażenie mnie nie zawiodło.
Para to dwa, dwa plus dziesięć to dwanaście co oznacza że dalej
mam kilkadziesiąt lat więcej niż twoje dwanaście.
Nawet jeśli twoja para okaże się dziewiątką to dalej będę
miał kilkadziesiąt lat więcej.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-09 18:54:13
Autor: Budzik
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Uytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

Para to dwa, dwa plus dziesi to dwanacie co oznacza e dalej
mam kilkadziesit lat wicej ni twoje dwanacie.

Debil...

Data: 2015-02-11 13:36:14
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-09 o 19:54, Budzik pisze:

Para to dwa, dwa plus dziesięć to dwanaście co oznacza że dalej
mam kilkadziesiąt lat więcej niż twoje dwanaście.

Debil...

A ja jestem Radosław.
Ale nie musiałeś się przedstawić, czytający już to wiedzą.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-11 18:39:49
Autor: Budzik
[...]

A ja jestem Radosaw.
Ale nie musiae si przedstawi, czytajcy ju to wiedz.

:)
pamietam takie odzywki z podstawwki...

Data: 2015-02-12 00:39:34
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-11 o 19:39, Budzik pisze:

[...]

pamietam takie odzywki z podstawówki...

To dlaczego je zaczynasz ? Niedawno ją opuściłeś i z radością
sobie wspominasz tamten poziom ?

Pozdrawiam

Data: 2015-02-12 04:00:00
Autor: Budzik
[...]

To dlaczego je zaczynasz ?

Nie Ty! Nie Ty! A nie bo Ty! ... ROTFL
Taki stary a taki gupi...

Niedawno j opucie i z radoci
sobie wspominasz tamten poziom ?

Nadal trzymasz si tego wymyslonego debilizmu, ze mam 12-19 lat?
No to powtrze: debil...

I zeby zakonczyc te jaowa dyskusj, na ktora poswieciem troche czasu ale z ktrej absolutnie nic sie nie dowiedziaem w temacie - plonk na jakis czas dla grupowego "guru" od wszystkiego i niczego...

Data: 2015-02-12 18:48:36
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-12 o 05:00, Budzik pisze:

[...]

Taki stary a taki głupi...

Dzieciak się zaparł, szarpie się mamusi, tupie nóżką
i krzyczy " Nie Ty! Nie Ty! A nie bo Ty!" i nie rozumie
że matce wstydu narobił. Jak dorośnie to zrozumie,
albo i nie. :-)

Niedawno ją opuściłeś i z radością
sobie wspominasz tamten poziom ?

Nadal trzymasz się tego wymyslonego debilizmu, ze mam 12-19 lat?
No to powtórze: debil...

Tez się powtórzę, Radosław.

I zeby zakonczyc te jałowa dyskusję, na ktora poswieciłem troche czasu ale
z której absolutnie nic sie nie dowiedziałem w temacie - plonk na jakis
czas dla grupowego "guru" od wszystkiego i niczego...

Inny by się zastanowił dlaczego się nie dowiedział ale nie ty.
To może zatrudnisz kogoś kto ci trudne tematy wytłumaczy.
Tylku zapłać bo za darmo to potraktuje cię tak samo jak ja.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-03 10:52:37
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 02 Feb 2015 22:59:22 +0100, RadoslawF napisał(a):

[...]

Zaiste, bardzo merytorycznie :)

--
Jacek

Data: 2015-02-03 12:10:28
Autor: RadoslawF
[...]

Wbrew pozorom merytorycznie a w dodatku zgodnie z prawdą czego
nie możesz znieść. I mam wrażenie że uczciwiej od twojego:

Data: 2015-08-30 21:02:17
Autor: 666
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Jeśli ktoś lubi szum wentylatorów?

-- -- -
"Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> wrote in message news:i519azcmljqo.wjszwu3zje6t.dlg40tude.net...
"Chce kupic poleasingowego do zastsowan domowyc oraz do ogladania filmów na TV 50 cali."
Teraz racz wytłumaczyć dlaczego do tego zastosowania dysk mechaniczny jest lepszy od SSD

Data: 2015-02-03 01:16:25
Autor: Santana

Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:maku49$2ui$1@node2.news.atman.pl...

[...]

No to może tak. Laptop C2D i 4Gb pamięci. Na zwykłym dysku start 1 minuta i 21 sekund. Po sklonowaniu na SSD start 24 sekundy. System W7 Ultimate 64bit.

Data: 2015-02-03 12:13:06
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-03 o 01:16, Santana pisze:

[...]

Gratuluje. :-)
A teraz odpowiedz sobie na moje dwa ostatnie pytania.  :-)

pozdrawiam

Data: 2015-02-03 18:10:52
Autor: Santana

Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:maqag1$cao$3@node1.news.atman.pl...

[...]

Ty nie żartujesz. Ty naprawdę nie rozumiesz o co chodzi :) A myślałem że tylko tak dla zgrywy udajesz niezbyt lotnego :)

Data: 2015-02-03 18:19:03
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-03 o 18:10, Santana pisze:

[...]

Dlaczego mam wrażenie że ty nie zrozumiałeś ?
Dokładnie tego samego co Budzik.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-03 18:24:22
Autor: Santana

Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:maqvu5$4i5$1@node1.news.atman.pl...

[...]

A ja mam wrażenie że gdybyś miał choćby mgliste pojęcie jak działa pecet to byś nie wypisywał publicznie bzdur.

Data: 2015-02-04 22:26:24
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-03 o 18:24, Santana pisze:

[...]

Ja mam wrażenie że gdybyś miał mgliste pojęcia jak działają
grupy nie ośmieszał byś się identycznym stwierdzeniem jak poprzednik.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-05 10:01:11
Autor: Santana

Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mau2pt$ja3$2@node2.news.atman.pl...

[...]

Przynajmniej dobrze że miałeś odwagę nie zaprzeczyć iż jesteś komputerowym kretynem :) Szacun :P

Data: 2015-02-06 04:40:40
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-05 o 10:01, Santana pisze:

[...]

Całkiem niepotrzebnie. Właśnie ty udowodniłeś że jesteś kretynem.
Chcesz coś jeszcze udowodnić ?

Pozdrawiam

Data: 2015-02-08 14:03:06
Autor: Santana

Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mb1d3j$94s$2@node1.news.atman.pl...

[...]

Tobie, chłopcze, nie da się nic udowodnić gdyż blokuje cię zryty mózg :P Pieprzysz głupoty i ze łzami w oczach brniesz coraz bardziej byleby postawić na swoim. Może czas opuścić piaskownice?

Data: 2015-02-09 18:08:08
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-08 o 14:03, Santana pisze:

[...]

1. nie jestem chłopcem.
2. nie próbowałeś jak dotąd niczego udowodnić, ośmieszyłeś się
tylko na wejściu i brniesz w to dalej.
3. jak dorośniesz to sam opuścisz swoją piaskownicę, ja cię do
tego nie będę namawiał.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-09 22:22:18
Autor: Santana

Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mbaphm$c2t$2@node1.news.atman.pl...

[...]

Mentalnie jesteś choć rozumiem że możesz nie zdawać sobie z tego sprawy

2. nie próbowałeś jak dotąd niczego udowodnić, ośmieszyłeś się
tylko na wejściu i brniesz w to dalej.

Ty się ośmieszasz od lat :P

3. jak dorośniesz to sam opuścisz swoją piaskownicę, ja cię do
tego nie będę namawiał.

Jak ja dorosłem to ciebie prawdopodobnie nie było jeszcze na świecie, albo co najwyżej wchodziłeś na stojąco pod szafę :)

Data: 2015-02-11 13:39:48
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-09 o 22:22, Santana pisze:

[...]

Biorąc pod uwagę w jaki sposób rozpocząłeś ze mną dyskusję
ty zachowujesz się jak dzieciak.

2. nie próbowałeś jak dotąd niczego udowodnić, ośmieszyłeś się
tylko na wejściu i brniesz w to dalej.

Ty się ośmieszasz od lat :P

A najbardziej się ośmieszam twoimi kłamstwami i wymysłami.
Od lat oczywiście.  :-)

[...]

Tak ci się tylko wydaje lub po prostu potrzebujesz takiego
"argumentu" z braku prawdziwych.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-11 18:20:22
Autor: Santana

Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mbfiih$gol$1@node1.news.atman.pl...

Jak ja dorosłem to ciebie prawdopodobnie nie było jeszcze na świecie,
albo co najwyżej wchodziłeś na stojąco pod szafę :)

Tak ci się tylko wydaje lub po prostu potrzebujesz takiego
"argumentu" z braku prawdziwych.

Skoro mi się wydaje to może jakiś zakładzik?

Data: 2015-02-12 00:41:03
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-11 o 18:20, Santana pisze:

[...]

Przez internet i na odległość ? ty naprawdę jesteś taki głupi
jak to udowodniasz.

pozdrawiam

Data: 2015-02-12 07:06:35
Autor: Santana

Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mbgpaa$s5k$2@node1.news.atman.pl...

[...]

Aha, czyli poza mózgiem nie masz również jaj. W sumie tego właśnie się spodziewałem. Pa, pierdoło :P

Data: 2015-02-12 18:52:26
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-12 o 07:06, Santana pisze:

[...]

A ja się spodziewałem że dzieciak założy stronę na "twarzoksiążce"
i tam wpisze sobie wybrany wiek. Ale nie wyszło więc dzieciak
bez humoru. A nie jesteś aby wcieleniem tego idioty który już
kilka razy EOT ogłaszał, plonkowal mnie a jednak dalej bełkocze ?
Bo dokładnie od tego samego wystartowaliście z "dyskusją".

Pozdrawiam

Data: 2015-02-12 23:29:27
Autor: Santana

Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mbip8p$ph6$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Jakby raduś choć spróbował być mężczyzną to przyjąłby zakład o godziwą stawkę, umówił się w dogodnym miejscu i okazał twardy dowód w postaci peselu. Ale raduś nie znosi twardych dowodów gdyż wykluczają odwracanie kota ogonem oraz zamienianie wszystkiego w bełkot debila. No i trza by stanąć twarzą w twarz a pampersy się skończyły :)

Data: 2015-02-13 09:11:42
Autor: \(c\)RaSz
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Użytkownik "Santana" <santana@interia.pl> napisał w
news:mbj9gb$2pa$1usenet.news.interia.pl ...
:
: Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup
: dyskusyjnych:mbip8p$ph6$1@node2.news.atman.pl...
:
: W dniu 2015-02-12 o 07:06, Santana pisze:
: >
: >>>
:
: Jakby raduś choć spróbował być mężczyzną to przyjąłby zakład o godziwą
: stawkę, (...) No i trza by stanąć
: twarzą w twarz a pampersy się skończyły :)
:

Ludzie, luuudzie! Okładacie się epitetami jak kijami, każdy musi udowodnić, że jest mądrzejszy od telewizora, a już na pewno — od adwersarza, ale każdy postronny słuchacz dochodzi już do wniosku — że obaj żeście... głupsi.I taki jest efekt waszej, pożal się Boże — polemiki.

Poza tym— prośba do WSZYSTKICH nałogowych "cytatorów":
Tnijta cytaty: na tacy cytra co cyta Tacyta,
 toć tnijta!

--
Zasłyszane od pewnej blondynki: "Wiecie dlaczego na wszelkich forach dyskusyjnych przede wszystkim miotają się różni faceci? Ano dlatego, że oni po prostu zawsze MUSZĄ udowadniać, który ma... dłuższego!"
No i to się właśnie rzuca w oczy w powyższej dyskusji...

Data: 2015-02-13 19:47:20
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-12 o 23:29, Santana pisze:

[...]

Dogodnym dla kogo ? i Kto sfinansuje podróż ?
Bez sprawdzania pesela wiadomo że dzieciak będzie miał tendencje
do dziecinnego ośmieszania rozmówcy. A ty celowo zdrabniasz maje
imię samemu chowając się za nickiem co skutecznie udowadnia
twoje dziecinne podejście.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-13 21:43:39
Autor: Santana

Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mblgri$krj$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Dogodnym dla kogo ?

Przy odpowiedniej stawce dogodnym dla ciebie.

i Kto sfinansuje podróż ?

Przy odpowiedniej stawce sam sobie sfinansuję. Wszak wygraną mam, radziu, w kieszeni.

Bez sprawdzania pesela wiadomo że dzieciak będzie miał tendencje
do dziecinnego ośmieszania rozmówcy.

Sprawdźmy zatem i zobaczymy kto tu dzieciak :) Tak na marginesie ciebie nie da się ośmieszyć bardziej niż robisz to sam. Można nawet odnieść wrażenie że czerpiesz z tego jakąś satysfakcje.

A ty celowo zdrabniasz maje
imię

Oczywiście że celowo zdrabniam gdyż jesteś mentalnie chłopcem o czym już zresztą wspominałem :)

samemu chowając się za nickiem co skutecznie udowadnia
twoje dziecinne podejście.

Mam ten sam nick odkąd korzystam z usenetu, a więc co najmniej kilkanaście lat. Mam go zmienić dla jakiegoś gamonia? Why?

Data: 2015-02-14 17:17:01
Autor: Dawid
W dniu 2015-02-13 o 21:43, Santana pisze:

Mam ten sam nick odkąd korzystam z usenetu, a więc co najmniej
kilkanaście lat. Mam go zmienić dla jakiegoś gamonia? Why?

  lepiej zmień , bo prawdziwy Santana to był gość, a ty tylko głupek usenetowy

Data: 2015-02-15 09:34:09
Autor: Santana

Użytkownik "Dawid"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54df74fd$0$2178$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Sam jesteś głupek. Mój nick nie pochodzi od Carlosa co z góry założyłeś. Masz za wąskie horyzonty :P Poza tym dlaczego piszesz że "Santana był" Coś mu się stało czy po prostu nie potrafisz napisać tego co myślisz. Idealnie pasujesz do radusia :) A może ty jesteś raduś w innym wcieleniu?

Data: 2015-02-15 12:12:54
Autor: Dawid
W dniu 2015-02-15 o 09:34, Santana pisze:

[...]

umiesz tylko pluć jadem chłopczyku?

Data: 2015-02-15 12:58:35
Autor: Santana

Użytkownik "Dawid"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54e07f37$0$2189$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Za to ty jesteś chodząca kultura :P Na drzewo frajerze :)

Data: 2015-02-15 13:59:44
Autor: Budzik
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Uytkownik Dawid xxx@neostada.pl ...

lepiej zmie , bo prawdziwy Santana to by go, a ty tylko gupek
usenetowy

Sam jeste gupek. Mj nick nie pochodzi od Carlosa co z gry
zaoye. Masz za wskie horyzonty :P Poza tym dlaczego piszesz e
"Santana by" Co mu si stao czy po prostu nie potrafisz napisa
tego co mylisz. Idealnie pasujesz do radusia :) A moe ty jeste
radu w innym wcieleniu?

umiesz tylko plu jadem chopczyku?

Wybacz, ale z tego co widze, to Ty zaczes od wyzywania od gupka.

Data: 2015-02-28 02:02:12
Autor: Santana
[...]

I na tyle radzia starczyło. Pomachał szabelką otrzymaną w przedszkolu i spierdzielił w podskokach gdy doszło do konkretów :) Gdyby ktoś pomyślał że np. był umarł to jest w błędzie gdyż raduś cudownie odrodził się na grupie. Po kolejnej wtopie ponownie usunie kupe ze spodni i znów cudownie się objawi. I tak od lat :P

Data: 2015-02-28 16:02:46
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-28 o 02:02, Santana pisze:

[...]

Gratuluje refleksu w odpisywaniu na posty sprzed ponad pół miesiąca.
Gratuluje pomysłu podszycia się pod starego użytkownika grupy,
niestety nie wyszła ci dzieciaku jakość tego co piszesz.
Ale trenuj, trenuj.

Pozdrawiam

Data: 2015-08-31 08:43:20
Autor: 666
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Przeciętny NAS staruje kilka minut, nie mówiąc już o restarcie.
Wniosek: wyrzucić NAS do śmietnika???

-- -- -

Data: 2015-01-31 21:56:04
Autor: Budzik
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Uytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

[...]

Pewnie tak, ale akurat takie sa konfiguracje poleasingowe.

[...]

Ale SATA2 nie bedzie dzialac? Czy tylko ograniczy predkosci?
A jezeli ograniczy to do jakiej predkosci?

Pytam, bo ostatnio kupowaem do lapka z sat3 dysk z predkoscia 500/500 a okazalo sie ze dysk ledwo osiaga 250 (nie tylko u mnie, ogolnie w testach)
A zwolnienia nie zauwazam...

Data: 2015-01-31 23:43:08
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
Dnia 31 Jan 2015 21:56:04 GMT, Budzik napisa(a):

[...]

Jak mona zauway z pojawiajcych si tu czy tam doniesie, dyski SSD
osigaj deklarowane szybkoci transferu tylko w tajemniczych, znanych
jedynie producentom warunkach :) IMO dyski SATA3 bez problemu dziaaj
na pytach z SATA2, gorzej jest z pytami SATA(1). Czym si kierowa
wybierajc dysk tego ci nie powiem bo mam dowiadczenie tylko z jednego
ale masz niewielki wybr. Praktycznie wszystkie dyski s teraz SATA3 i
raczej nie ma mniejszych od 120 GB i taki kup. Kingstony trzymaj mark,
kiedy OCZ zaliczy wpadk ale to przeszo wic w zasadzie wszystko
jedno jakiego producenta wybierzesz. Moesz si kierowa gwarancj,
syszaem e ju dociga do 10 lat :)
--
Jacek

Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania