Jaki komputer kupic..

Data: 2010-04-18 11:02:33
Autor: qwerty
Jaki komputer kupic..
Użytkownik "MH" <kocham.spam@mniam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4bc9f371$0$17629$65785112@news.neostrada.pl...
Powiedzmy ze taki sprzet chcialbym kupic.

Złożyć samemu? Wyjdzie taniej i lepiej.

Data: 2010-04-18 13:10:24
Autor: Gupik
Jaki komputer kupic..
ale jak ktoś ma 2-ie lew rączki to tego [ i niestety wielu ] innych prostych jak drut rzeczy sam nie zrobi :)

Data: 2010-04-18 13:14:45
Autor: qwerty
Jaki komputer kupic..
Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqeor0$faj$1@node1.news.atman.pl...
ale jak ktoś ma 2-ie lew rączki to tego [ i niestety wielu ] innych prostych jak drut rzeczy sam nie zrobi :)

Poprosić sąsiada, znajomego. Na pewno  ktoś się zgodzi pomóc.

Data: 2010-04-18 13:56:10
Autor: LeP
Jaki komputer kupic..

Użytkownik "qwerty"
Użytkownik "Gupik"
ale jak ktoś ma 2-ie lew rączki to tego [ i niestety wielu ] innych prostych jak drut rzeczy sam nie zrobi :)

Poprosić sąsiada, znajomego. Na pewno  ktoś się zgodzi pomóc.

Alternatywą jest kupić podzespoły w sklepie komputerowym (najlepiej w takim, który ma siedzibę w miejscowości w której mieszkamy), a oni (zazwyczaj) zmontują wszystko za frico i jeszcze sprawdzą.

--
LeP

Data: 2010-04-18 16:21:45
Autor: qwerty
Jaki komputer kupic..
Użytkownik "LeP" <lesp@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqes14$2pj$1@inews.gazeta.pl...
Alternatywą jest kupić podzespoły w sklepie komputerowym (najlepiej w takim, który ma siedzibę w miejscowości w której mieszkamy), a oni (zazwyczaj) zmontują wszystko za frico i jeszcze sprawdzą.

Nie wiem jak u niego, ale w sklepach z którymi miałem ja do czynienia to biorą 20 zł za złożenie.

Data: 2010-04-18 23:23:47
Autor: LeP
Jaki komputer kupic..

Użytkownik "qwerty"
Użytkownik "LeP" dyskusyjnych:hqes14$2pj$1@inews.gazeta.pl...
[...]

To bujowe sklepy są, bo normalnie to jeszcze coś potrafią dołożyć ekstra za tak duże zamówienie.

--
LeP

Jaki komputer kupic..