Jaki kontroler obrotów do gtx 260?

Data: 2009-11-15 17:34:35
Autor: Mirek
Jaki kontroler obrotów do gtx 260?
Mam Gainwarda GTX 260 i niestety, jest na tyle głośny, że włączony na noc komputer nie pozwala zasnąć. Riva Tunerem obniżyłem obroty do 1325 a temp. wynosi ok 43 C, więc można chyba zejść z obrotami poniżej 1000? Czy taki Kaza Master (duży zakres regulacji) będzie dobry? Nie wiem jak z podłączeniem bo na dwuwiatrakowej karcie jest chyba inna niż standardowa wtyczka.
Mirek.

Data: 2009-11-16 18:32:58
Autor: Gupik
Jaki kontroler obrotów do gtx 260?
to co ty w ogóle robisz, że masz 2-wiatrakową kartę, i włączasz na noc i narzekacz że nie możesz zasnąć, weź się jebnij w łeb za przeproszeniem, i spij normalnie jak człowiek.

Jaki kontroler obrotów do gtx 260?