Jaki kupić akumulator?

Data: 2009-09-14 21:15:23
Autor: bratPit[pr]
Jaki kupić akumulator?

Przyszedł czas że stary wyzionął ducha i trzeba nabyć nowy. Jakie akumulatory teraz się kupuje? Co możecie poradzić? Kupować centrę, boscha a może jeszcze coś innego? Chcę autem jeszcze pojeździć parę lat więc aku musi być dobry. Auto to peugeot 406 1,8 16v. Aku ma być więc około 62 Ah. Co polecacie?

ja bym brał taki do którego ...da się dolać wody, obecnie bezobsługowe akumulatory są tak cwanie zrobione że nie ma szans w nich uzupełnić wody która w końcu wyparuje i akumulator wyzionie ducha akurat po zakończeniu okresu gwarancji, do niedawna w "bezobsługowych" dawało się np. zdjąć naklejkę lub górny dekiel i można było spokojnie kontrolować poziom elektrolitu,
brat

Jaki kupić akumulator?