Jaki kupić samochód?

Data: 2012-08-15 13:16:27
Autor: Grzegorz Szymanski
Jaki kupić samochód?
Witam. Mam do dyspozycji 20.000 zł , chciałem kupić dobry samochód. Obecnie posiadam Opla Vectre B (cenie w nim tanie czę¶ci, ładowno¶ć i ciekawy wygl±d). Jednak jest to samochód z 96 roku i coraz czę¶ciej muszę sięgać do portfela, aby go naprawiać, a w dodatku zmieniłem stan cywilny i nie wykluczam powiększenia rodziny co za czym idzie potrzebuje bezpieczniejszego auta, również aby miał w miarę tanie czę¶ci (volvo mercedes tego nie zapewni± mimo, że to dobra marka).. Gustuje w samochodach "dużych" typu jeapa (wielko¶ci VW TIGUAN). Co możecie polecić ? Jednocze¶nie aby nie palił zabójczo. W swoim oplu obecnie mam gaz (nie wymagam aby nowy samochód miał gaz) i pali 11litrów w mie¶cie co nie jest najgorszym wynikiem. Dziękuje za pomoc! P.S Przygl±dałem się Oplowi Zafirze ...dobry trop ?

Data: 2012-08-15 21:38:34
Autor:
Jaki kupić samochód?
Witam, 20000zł to wystarczaj±ca kwota, aby kupić "dobry samochód". Zanim zostanie dokonany wybór marki i modelu dobrze jest odpowiedzieć na pytanie, co rozumiemy przez to okre¶lenie. Jakie s± nasze potrzeby i priortety. Proponuję wzi±ć pod uwagę także inne marki i spisać listę koniecznych cech pojazdu (ilo¶ć miejsc, wielko¶ć bagażnika, rodzaj silnika, skrzyni biegów, wyposażenie itp). Podejrzewam, że wybór będzie między SUV-ami i VAN-ami. SUV-y nie s± tanie w eksploatacji, a wybór w kategorii małych VAN-ów jest duży. Po bliższym sprecyzowaniu oczekiwań może będe mógł co¶ podpowiedzieć. Pozdrawiam Marek

Grzegorz Szymanski <pechowygreg@gmail.com> napisał(a):
Witam. Mam do dyspozycji 20.000 z=B3 , chcia=B3em kupi=E6 dobry samoch=F3d.=
 Obecnie posiadam Opla Vectre B (cenie w nim tanie cz=EA=B6ci, =B3adowno=B6=
=E6 i ciekawy wygl=B1d). Jednak jest to samoch=F3d z 96 roku i coraz cz=EA=
=B6ciej musz=EA si=EAga=E6 do portfela, aby go naprawia=E6, a w dodatku zmi=
eni=B3em stan cywilny i nie wykluczam powi=EAkszenia rodziny co za czym idz=
ie potrzebuje bezpieczniejszego auta, r=F3wnie=BF aby mia=B3 w miar=EA tani=
e cz=EA=B6ci (volvo mercedes tego nie zapewni=B1 mimo, =BFe to dobra marka)=
.. Gustuje w samochodach "du=BFych" typu jeapa (wielko=B6ci VW TIGUAN). Co m=
o=BFecie poleci=E6 ? Jednocze=B6nie aby nie pali=B3 zab=F3jczo. W swoim opl=
u obecnie mam gaz (nie wymagam aby nowy samoch=F3d mia=B3 gaz) i pali 11lit=
r=F3w w mie=B6cie co nie jest najgorszym wynikiem. Dzi=EAkuje za pomoc!=20

P.S Przygl=B1da=B3em si=EA Oplowi Zafirze ...dobry trop ?

Data: 2012-08-15 23:50:11
Autor: PB
Jaki kupić samochód?
Wed, 15 Aug 2012 13:16:27 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, Grzegorz
Szymanski napisał(a):

P.S Przygl±dałem się Oplowi Zafirze ...dobry trop ?

Zastanów się co jest podstawowym elementem jaki chcesz w nowym aucie
mieć. Potem wejdĽ na moto allegro i w wyszukiwarce zaznacz poż±dane
parametry. Od siebie podpowiem - cena max 17 kzł i loco okolice twego
miejsca pobytu. ZObacz co wyrzuci, wybierz interesuj±ce pozycje i
dopiero pytaj. --
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Data: 2012-08-16 00:54:36
Autor: mk
Jaki kupić samochód?
W dniu ¶roda, 15 sierpnia 2012 22:16:27 UTC+2 użytkownik Grzegorz Szymanski napisał:
P.S Przygl±dałem się Oplowi Zafirze ...dobry trop ?
Proponuję udać się na forum bezwypadkowe-net i tam zaproponować chłopakom do oceny znalezione w ogłoszeniu auta. Zreszt± jeden z forumowiczów sprzedaje zafiry, więc może od niego co¶ kupisz.

Data: 2012-08-16 10:30:53
Autor: Ryba
Jaki kupić samochód?
W dniu 2012-08-16 09:54, mk pisze:
[...]

A który to kolega i z jakiego rejonu?

Ryba

Data: 2012-08-16 08:35:58
Autor: mk
Jaki kupić samochód?
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2012 10:30:53 UTC+2 użytkownik Ryba napisał:
A kt�ry to kolega i z jakiego rejonu?

Tradelux z Libi±ża.

Data: 2012-08-16 13:19:45
Autor:
Jaki kupić samochód?
begin mk
Proponuję udać się na forum bezwypadkowe-net i tam zaproponować
chłopakom do oceny znalezione w ogłoszeniu auta. Zresztą jeden z
forumowiczów sprzedaje zafiry, więc może od niego coś kupisz.

Ale tam każde auto jest "walone". Nawet w autach prosto z salonu miejscowi "fachowcy" dopatrzą się dospawanej ćwiartki. :))

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-17 20:06:16
Autor: Michal
Jaki kupić samochód?

Ale tam kaĹĽde auto jest "walone". Nawet w autach prosto z salonu
miejscowi "fachowcy" dopatrzą się dospawanej ćwiartki. :))

Jakiś czas temu pytałem o interesującego mnie Poloneza Trucka Roya i wcale nie pisali że zespawany z trzech przystanków.

Data: 2012-08-17 18:24:18
Autor:
Jaki kupić samochód?
begin Michal
Jakiś czas temu pytałem o interesującego mnie Poloneza Trucka Roya i
wcale nie pisali ĹĽe zespawany z trzech przystankĂłw.

I jak? Kupiłeś? Jeśli tak, to jak wrażenia? Ja sobie bardzo chwalę mojego Poloneza Trucka Roya kupionego za 1000 zł.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-16 05:08:10
Autor: dominik
Jaki kupić samochód?
On 2012-08-15 22:16, Grzegorz Szymanski wrote:
Gustuje w samochodach "dużych" typu jeapa (wielkości VW TIGUAN). Co
możecie polecić ? Jednocześnie aby nie palił zabójczo. W swoim oplu
obecnie mam gaz (nie wymagam aby nowy samochód miał gaz) i pali
11litrów w mieście co nie jest najgorszym wynikiem. Dziękuje za pomoc!

P.S Przyglądałem się Oplowi Zafirze ...dobry trop ?

Mazda 5, Opel Zafira, VW Touran, Renault (grand) Scenic, citroen picasso
sobie wybierzesz bez problemu w tej cenie, tylko roczniki/wyposaĹĽenie mogÄ…
być różne.

--
                                           _   _       _a_a
   dominik,  gg:919564         _   _     _{.`=`.}_    {/ ''\_

Data: 2012-08-16 09:43:29
Autor: Myjk
Jaki kupić samochód?
Thu, 16 Aug 2012 05:08:10 +0200, dominik
Mazda 5

W tej cenie to raczej jeszcze Premacy.

M5 się zaczynają od min. 30 tys. z pierwszego wypustu, a i największe trupy
nie schodzÄ… poniĹĽej 20.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-08-16 13:17:51
Autor:
Jaki kupić samochód?
begin Myjk
M5 się zaczynają od min. 30 tys. z pierwszego wypustu, a i największe
trupy nie schodzÄ… poniĹĽej 20.

Po co kupować takie drogie auto, skoro mój Polonez Truck Roy kosztował 1 tys. zł i jest samochodem bezpiecznym, komfortowym, funkcjonalnym, a ponadto bez wątpienia też ładnym?

Ech, frajerzy, nabijajcie kabzę zachodnim koncernom, a ja będę śmigał z prędkością 140 km/h po pięknych polskich autostradach moim Polonezem Truckiem Royem kupionym za 1 tys. zł.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-16 13:23:29
Autor: Piotr Klimek
Jaki kupić samochód?
Dnia (Thu, 16 Aug 2012 13:17:51 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za tŢ
wyklawiaturowal co nastepuje:

Po co kupować takie drogie auto, skoro mój Polonez Truck Roy kosztował 1

Ciekawe kiedy Ci się znudzi ¶miecenie w co drugim w±tku. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2012-08-16 14:43:49
Autor:
Jaki kupić samochód?
begin Piotr Klimek
Ciekawe kiedy Ci się znudzi śmiecenie w co drugim wątku.

A Ty coś tu ciekawego piszesz? Bo nie zauważyłem. Kim Ty w ogóle jesteś?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-16 18:35:28
Autor: Piotr Klimek
Jaki kupić samochód?
Dnia (Thu, 16 Aug 2012 14:43:49 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za tŢ
wyklawiaturowal co nastepuje:

Ciekawe kiedy Ci się znudzi ¶miecenie w co drugim w±tku.

A Ty co¶ tu ciekawego piszesz? Bo nie zauważyłem. Kim Ty w ogóle jeste¶?

Czytam i sporadycznie pisze tutaj od jakis 10 lat, pewnie mnie nie widac,
bo nie smiece w kazdym watku o oponach owinietych wezem ogrodowym,
polonezie czy komendancie policji. Masz jakas misje? --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2012-08-16 21:38:32
Autor: huri_khan
Jaki kupić samochód?
Dnia Thu, 16 Aug 2012 18:35:28 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):

Czytam i sporadycznie pisze tutaj od jakis 10 lat, pewnie mnie nie widac,
bo nie smiece w kazdym watku o oponach owinietych wezem ogrodowym,
polonezie czy komendancie policji. Masz jakas misje?

Wrzuć go do KF'a i będziesz miał spokój. O ile kto¶ inny nie zacznie tego
czego¶ cytować. Ja tak zrobiłem i grupę się o wiele przyjemniej czyta. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-08-16 20:23:52
Autor:
Jaki kupić samochód?
begin huri_khan
Wrzuć go do KF'a i będziesz miał spokój. O ile ktoś inny nie zacznie
tego czegoś cytować.

Popieram, im więcej głupków ma mnie w KF-ie, tym przyjemniej się na tą grupę pisze. :)

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-16 22:49:19
Autor: Cavallino
Jaki kupić samochód?

Użytkownik "huri_khan" <spam@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:13eg8afh65h3m$.5mbmyvdb7zwi.dlg@40tude.net...
[...]

Potwierdzam.
Przy czym należy tam wrzucić więcej ¶miecia, ale z racji generowanej ilo¶ci spamu, troll "to" powinien zawitać tam w pierwszej kolejno¶ci.

Data: 2012-08-16 21:08:58
Autor:
Jaki kupić samochód?
begin Cavallino
Przy czym należy tam wrzucić więcej śmiecia, ale z racji generowanej
ilości spamu, troll "to" powinien zawitać tam w pierwszej kolejności.

Nie rĹĽyj tyle, tylko wracaj do stadniny.

--
ignorance is bliss

Jaki kupić samochód?