Jaki lakier w samochodzie

Data: 2009-07-14 23:02:18
Autor: to
Jaki lakier w samochodzie
Rafal T. wrote:

W zasadzie z tego co wnioskuję to srebrny metalik
jest najbardziej praktyczny

Tak.

ale jeśli ktoś ma czarne auto to jak się
zachowuje lakier przez kilka lat parkowania "pod chmurką"?

Krnąbrnie i nieprzewidywalnie, słyszałem o przypadku gdy czarny lakier sam zwinął się z auta i tyle go widzieli.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-15 01:39:45
Autor: Rafal T.
Jaki lakier w samochodzie
to pisze:
Rafal T. wrote:

W zasadzie z tego co wnioskujÄ? to srebrny metalik
jest najbardziej praktyczny

Tak.

ale jeĹ?li ktoĹ? ma czarne auto to jak siÄ?
zachowuje lakier przez kilka lat parkowania "pod chmurkÄ?"?

KrnÄ?brnie i nieprzewidywalnie, sĹ?yszaĹ?em o przypadku gdy czarny lakier sam zwinÄ?Ĺ? siÄ? z auta i tyle go widzieli.

Miałem czarne auto - ale garażowane, więc nie stało na słońcu, deszczu, mrozie i efektu starzenia się jakoś nie zaobserwowalem - natomiast np Xantie zielony metalik - która wygladała tak jakby ktoś ją zmatowił. Natomiast widziałem perlową czerń na MB i jakoś nie było szczególnie widać że auto stoi drugi rok na dworze.

rt

Data: 2009-07-15 08:12:12
Autor: Seba
Jaki lakier w samochodzie
Dnia Wed, 15 Jul 2009 01:39:45 +0200, Rafal T. napisał(a):

[...]

Ja mam czarne auto, od początku parkujące pod chmurką, ma kilka lat i
nie ma w związku z tym faktem żadnych problemów. Lakier jak każdy inny -
wymaga po prostu podstawowej kultury "obsługowej" i tyle.

Sebastian S.

Jaki lakier w samochodzie