Jaki łańcuch do singla z korb± alivio?

Data: 2011-08-31 09:52:54
Autor: dżep
Jaki łańcuch do singla z korb± alivio?
Jaki łańcuch zastosować do singla aby dobrze i trwale współpracował z korba shimano z 1 duż± zębatka 48 alivio i zwykł± pojedyncz± zębatka z tyłu? Standartwoe łańcuchy single speed nie będ± za szerokie do tej korby? z góry dzieki za odp, pozdr

Data: 2011-08-31 12:13:50
Autor: Fabian
On 31.08.2011 11:52, dżep wrote:
[...]

Jeżeli z tyłu masz szerok± zębatkę to nie masz wyboru. Jeżeli masz w±sk± to możesz założyć każdy łańcuch o długo¶ci ogniwa 1/2 cala i przeznaczony do napędów 1-8.

Fabian.

Data: 2011-09-01 07:18:43
Autor: dżepe
[...]

Zębatke mam szerok±, więc raczej jaki¶ szerszy singlowy łańcuch powinienem kupić? Polecacie jakis niedrogi? Dotychczas nie miałem doczynienia z takim sprzętem. I czy będzie on dorbze chodził na w±skiej przedniej zebatce?
dzięki za odp

Data: 2011-09-01 10:11:12
Autor: Fabian
On 01.09.2011 09:18, dżepe wrote:

[...]

Może jakie¶ niepotrzebne dĽwięki wydawać. Miałem tak, ale w zeszłym roku czy 2 lata temu i nie bardzo pamiętam, więc chyba mi nie przeszkadzało ;)

Fabian.

Data: 2011-08-31 19:54:16
Autor: M_X
On 31/08/2011 10:52, dżep wrote:
[...]

  Ja używam w mieszczuchu szerokiego łańcucha Wippermann 1Z1 ze standardow± korba LX i zębatk± (pod 9) i piast± Alfine i wszystko jest tip-top. Zabezpieczenie antykorozyjne w 1Z1 poko co dziala wy¶mienicie. Ogolnie polecam. W razie czego dostępna jest węższa wersja tego łańcucha: 7Z1.

  POZDRAV
         M_X

Data: 2011-09-01 07:19:48
Autor: dżepe
[...]

Czyli nie ma przeciwskazań do używania szerokiego łańcucha przy w±skich zębatkach? dzięki

Data: 2011-09-01 20:32:34
Autor: Tomasz Konik
> [...]

Czyli nie ma przeciwskazań do używania szerokiego łańcucha przy w±skich zębatkach?

Ja nie zauważyłem przeciwwskazań. W zimówce z S7 i w OK mam w±skie zębatki
przód i tył, a szerokie kiety (Nexus, PC-1) i wszystko robi.

--

Jaki łańcuch do singla z korb± alivio?