Jaki laptop

Data: 2011-10-10 09:01:27
Autor: G Nowak
Jaki laptop
Witam,
Chcialbym kupic laptopa do codziennego uzytku. Dell Inspiron zostal odeslany ze wzgledu na podla jakosc ekranu. Co innego warto kupic by nie parzylo kolana i nie rozpadlo sie w pierwszym tygodniu po gwarancji (jak jak wiekszosc Acerow i Hp/Q). Interesuje mnie 15'', rozsadny wyswietlacz/glosniki (tak wiem, ze filmy oglada sie na projektorze), moze byc zintegrowana grafika jesli bedzie zimniej. Z gory dzieki za propozycje.

--
Pozdr

Data: 2011-10-10 04:34:43
Autor: Lisciasty
Jaki laptop
On 10 Pa, 10:01, G Nowak <gnowak84.wytni...@gmail.com> wrote:
Witam,
Chcialbym kupic laptopa do codziennego uzytku.

Nie podae najwaniejszego - wideek cenowych ;)

Pzdr.
L.

Data: 2011-10-10 13:41:02
Autor: G Nowak
Jaki laptop
Chcialbym kupic laptopa do codziennego uzytku.

Nie podae najwaniejszego - wideek cenowych ;)

Sorry, zapomnialem. W takim razie nie Apple ;)

--
Pozdr

Data: 2011-10-10 14:02:13
Autor: Nostradamus
Jaki laptop
Użytkownik "G Nowak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iDxkq.1252$gs4.176@newsfe17.ams2...

Witam,
Chcialbym kupic laptopa do codziennego uzytku. Dell Inspiron zostal
odeslany ze wzgledu na podla jakosc ekranu. Co innego warto kupic by nie
parzylo kolana

Po zatkaniu otworów wentylacyjnych kolanami to każdy WŁĄCZONY lapek będzie się grzał. Jak musisz trzymać na kolanach (może bezdomny;) to znajdź sobie chociaż kawałek sklejki jako podkładkę.

Data: 2011-10-10 13:39:59
Autor: G Nowak
Jaki laptop
[...]

Ludzie uzywaja laptopow podrozujac (np w pociagu) i nie woza ze soba sklejek - nie da sie calkowice zatkac kolanem wszyzstkich wlotow powietrza. Poza tym nazwa laptop wziela sie od trzymania go na kolanach, urzadzenie do trzymiania na sklejce pewnie zostaloby nazwane plywoodtop.

--
Pozdr

Data: 2011-10-10 19:20:21
Autor: Radosaw Sok
Jaki laptop
W dniu 10.10.2011 14:39, G Nowak pisze:
[...]

1) W czasie pracy komputer przenony si tak nie grzeje.
    Podczas ogldania filmw -- ju owszem. Wniosek: nie
    trzyma si go na kolanach podczas ogldania filmu.

2) Obecnie produkowane komputery przenone to klasa note-
    book, a nie laptop. Ostatnie laptopy produkowano z 10
    lat temu. Dla informacji: typowy laptop mia od 3 do 5 kg
    wagi i czsto ekran plazmowy.

| Radosaw Sok  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika lska                   |

Data: 2011-10-10 18:29:27
Autor: kamil
Jaki laptop
On 10/10/2011 18:20, Radosław Sokół wrote:
[...]

1) W czasie pracy komputer przenośny się tak nie grzeje.
Podczas oglądania filmów -- już owszem. Wniosek: nie
trzyma się go na kolanach podczas oglądania filmu.

Całe szczęście, że żaden z moich laptopów o tym nie wie i mogę tak od lat robić bez przegrzania czegokolwiek.

2) Obecnie produkowane komputery przenośne to klasa note-
book, a nie laptop. Ostatnie laptopy produkowano z 10
lat temu. Dla informacji: typowy laptop miał od 3 do 5 kg
wagi i często ekran plazmowy.

laptop

Pronunciation:/ˈlaptɒp/
(also laptop computer)

noun

     a computer that is portable and suitable for use while travelling.

Całe szczęście edytorzy Oxford Dictionary o tym nie wiedzą..

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-10-10 23:25:11
Autor: G Nowak
Jaki laptop
1) W czasie pracy komputer przenony si tak nie grzeje.
Podczas ogldania filmw -- ju owszem. Wniosek: nie
trzyma si go na kolanach podczas ogldania filmu.

W takim razie moj R50 nie pasuje do definicji. Poza tym dekodowanie mpeg nie jest dla obecnych komputerow tak meczace, jak dla Pentium II ponad 10 lat temu.

2) Obecnie produkowane komputery przenone to klasa note-
book, a nie laptop. Ostatnie laptopy produkowano z 10
lat temu. Dla informacji: typowy laptop mia od 3 do 5 kg
wagi i czsto ekran plazmowy.

I nic z tego nie wynika. Obecnie tak nazywa sie produkt, ktory wyewoluowal ze "starego" laptopa a i nie ma zdefiniowanej granicy by je rozrozniac. Tak samo jak kontrolerem Ide nazywa sie gniazdo na plycie glownej, chociaz kazdy wie, ze kontrolerem jest naprawde elektronika dysku.

--
Pozdr

Data: 2011-10-11 11:12:16
Autor: kamil
Jaki laptop
On 10/10/2011 23:25, G Nowak wrote:
[...]

Radosaw prowadzi tu od dawna antylaptopow krucjat i w aden sposb jego podejcia nie zmienisz.

Znam dziewczyn, ktra ma awersj do pomidorw. Powanie, jaka dziwna awersja, nie tknie niczego z pomidorem, a jak tylko pooysz jaki na talerzu, to pobiegnie ten talerz do zmywarki wpakowa w minut.

Podobnie jak Radosaw ma po prostu do zabawn i niegron fobi i te nie potrafi zrozumie, e kto inny pomidory lubi.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-10-11 12:17:17
Autor: Jacek
Jaki laptop
Dnia Tue, 11 Oct 2011 11:12:16 +0100, kamil napisa(a):

[...]

W zyciu bym sie z nia nie ozenil:)

Podobnie jak Radosaw ma po prostu do zabawn i niegron fobi i te nie potrafi zrozumie, e kto inny pomidory lubi.

Data: 2011-10-11 11:47:40
Autor: kamil
Jaki laptop
On 11/10/2011 11:17, Jacek wrote:
[...]

Zamna ju, chocia nie wiem czy na szczcie dla jej faceta. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-10-11 12:53:45
Autor: Rafał Łukawski
Jaki laptop

Radosław prowadzi tu od dawna antylaptopową krucjatę i w żaden sposób
jego podejścia nie zmienisz.

Znam dziewczynę, która ma awersję do pomidorów. Poważnie, jakaś dziwna
awersja, nie tknie niczego z pomidorem, a jak tylko położysz jakiś na
talerzu, to pobiegnie ten talerz do zmywarki wpakować w minutę.

W zyciu bym sie z nia nie ozenil:)

Zamężna już, chociaż nie wiem czy na szczęście dla jej faceta. :)

Juz gdyby miala alergie na buty... to by bylo cos ;)

Data: 2011-10-13 00:08:14
Autor: _󶼿
Jaki laptop
> pobiegnie ten talerz do zmywarki wpakowa w minut.

W zyciu bym sie z nia nie ozenil:)

Ze zmywark?
Nie mw hop, kwestia ceny.

Data: 2011-10-13 10:04:36
Autor: kamil
Jaki laptop
On 13/10/2011 01:08, _󶼿 wrote:
pobiegnie ten talerz do zmywarki wpakowa w minut.

W zyciu bym sie z nia nie ozenil:)

Ze zmywark?
Nie mw hop, kwestia ceny.

Zmywarka kosztuje dzi mniej, ni dwa komplety butw i paszcz dla ony, a nie wyjdzie z kuchni nieproszona. ;-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-10-11 06:14:08
Autor: Jacek
Jaki laptop
Dnia Mon, 10 Oct 2011 09:01:27 +0100, G Nowak napisa(a):

[...]

Poszukaj cos z rodziny Samsunga.
Osobiscie mam R590 z i5 - cichy, zimny i wydajny.

Data: 2011-10-11 09:14:02
Autor: G Nowak
Jaki laptop
[...]

Dzieki, tej serii juz nie mozna dostac ale pojde do sklepu obmacac wspolczesne.

--
Pozdr

Data: 2011-10-13 08:39:23
Autor: Marcin N
Jaki laptop
W dniu 2011-10-11 10:14, G Nowak pisze:
[...]

Wanie kupiem Samsunga RV511 z i5. Kosztowa niespena 2 tys z i zaskoczy mnie cisz. Nawet przy do intensywnej "pracy pulpitowej" - nie wczy wiatraka.

Data: 2011-10-11 21:58:34
Autor: dziadek
Jaki laptop
W dniu 2011-10-10 10:01, G Nowak pisze:
Witam,
Chcialbym kupic laptopa do codziennego uzytku.
Od 20 lat wierny jestem kolejnym modelom Toshiba Tecra. Jak cię nie stać na nowy to kup polizingowy.
dziadek

Data: 2011-10-11 23:04:21
Autor: G Nowak
Jaki laptop
Chcialbym kupic laptopa do codziennego uzytku.
Od 20 lat wierny jestem kolejnym modelom Toshiba Tecra. Jak cię nie stać
na nowy to kup polizingowy.

Moglbys napomniec cos o ich zaletach? Cenowo plasuja sie calkiem niedaleko Apple a to akurat minus. 1000GBP na lapopta, ktory duzej mierze bedzie uzywany do gmaila i facebooka to chyba przerost formy nad trescia ;)

--
Pozdr

Data: 2011-10-12 17:59:26
Autor: Pszemol
Jaki laptop
"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message news:w33lq.3608$PP2.1342newsfe23.ams2...
[...]

Jeśli to ma być główne zastosowanie to czemu nie kupisz
jakiegoś tableta?

Data: 2011-10-13 23:09:01
Autor: G Nowak
Jaki laptop
[...]

Bo nie mozna go postawc (trzeba caly czas trzymac), bo nie da sie na nim normalnie napisac maila czy poprawic cv, bo nie mozna na nim uruchomic komputerowych aplikacji. Pewnie jest wiecej powodow. Z reszta to dla dziewczyny wiec ciezko negocjowac.

--
Pozdr

Data: 2011-10-13 21:34:26
Autor: Pszemol
Jaki laptop
"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message news:GjJlq.239$W56.217newsfe16.ams2...
[...]

Tablety mają zwykle nóżkę lub pokrowiec który działa jak podstawka.
I można dokupić do nich bezprzewodową klawiaturę do użytku w domu.

Data: 2011-10-14 09:35:58
Autor: Przemysaw Ryk
Jaki laptop
Dnia Thu, 13 Oct 2011 21:34:26 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Czyli innymi słowy - kupić tablet, a potem wykorzystywać dostarczane z nim
i/lub dodatkowo kupowane klamoty po to, żeby go upodobnić do… netbooka?

[ Flaszka wódki jest jak kobieta: przyciąga wzrok od pierwszego            ]
[ wejrzenia, a czy jest dobra, czy beznadziejna poznajesz dopiero rano.    ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2011-10-14 10:38:06
Autor: Pszemol
Jaki laptop
"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message news:meju3c25p3x3$.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...
[...]

Po to aby go w razie potrzeby, czasowo, upodobnić do netbooka
a gdy klawiatura nie jest potrzebna to jej nie nosić ze sobą...
Co złego w używaniu składanej nóżki przy tablecie? Gdy jej nie
używasz to chowa się w obudowie i nie przeszkadza...
Chciałem tylko zwrócić uwagę wybierającemu komputer że NIE
trzeba cały czas trzymać tableta - można go postawić na nóżce.
Głupio byłoby gdyby swoją decyzję wyboru oparł na błędzie, nie?
Do długiego pisania podłączasz sobie wygodną klawiaturę z dużym
skokiem i masz lepiej niż w netbooku, a na codzień, do klikania parę
słów do facebooka masz klawiaturkę wyświetlaną na ekranie...
Prosto, ładnie i uniwersalnie.

Data: 2011-10-14 18:57:17
Autor: G Nowak
Jaki laptop
[...]

Dzieki. Tablet to na pewno fajna zabawka, ale poki co to nie przedmiot pierwszej potrzeby. Moze jak stana sie one popularne a rynek zapcha sie tanimi uzywkami a i ceny nowych pojda w dol i powstana bardziej specjalistyczne aplikacje sam sie za takim rozejrze, obecnie wydawanie 600GBP w celu uzupelnienia telefonu o brakujace pare cali to spora rozrzutnosc ;)

--
Pozdr

Data: 2011-10-14 13:40:39
Autor: Pszemol
Jaki laptop
"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message news:1K_lq.6573$qm3.4978newsfe05.ams2...
[...]

A kto Ci każe wydawać aż tyle? Tabliczkę 7" z Androidem
można już dziś kupić za mniej niż 100 dolarów, sam popatrz:
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16858736002&Tpk=N82E16858736002
 A co do uruchamiania MS Word do poprawiania CV to zerknij tu:
http://www.dataviz.com/products/documentstogo/android/ i tu:
http://www.zdnet.com/blog/gadgetreviews/view-and-edit-word-excel-powerpoint-pdf-files-in-google-android/6608

Data: 2011-10-14 20:22:46
Autor: G Nowak
Jaki laptop
[...]

No niby niedrogo ale to w sumie niedaleko od telefonu 4.3'', ktory zawsze masz w kieszeni a za sto bucksow mozna dobrze zjesc i wypic ;)

--
Pozdr

Data: 2011-10-14 18:12:22
Autor: Pszemol
Jaki laptop
"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message news:8_%lq.3067$RE7.342newsfe24.ams2...
No niby niedrogo ale to w sumie niedaleko od telefonu 4.3'', ktory zawsze masz w kieszeni a za sto bucksow mozna dobrze zjesc i wypic ;)

No skoro masz takie dylematy to niewiele Ci pomogę... :-)

Data: 2011-10-15 01:53:41
Autor: G Nowak
Jaki laptop
No niby niedrogo ale to w sumie niedaleko od telefonu 4.3'', ktory
zawsze masz w kieszeni a za sto bucksow mozna dobrze zjesc i wypic ;)

No skoro masz takie dylematy to niewiele Ci pomogę... :-)

No ale sam powiedz. Czy taki 7'' tablet nada sie do czegos poza przegladaniem gazety podczas wyprozniania? Pewnie nawet do tego bedzie kiepski, iz jest to kompromis (nie mylic z konsensusem) pomiedzy uzytecznoscia a mobilnoscia. Tej drigiej i tak nie bede potrzebowal, w razie potrzeby sprzet woze samochodem.

--
Pozdr

Data: 2011-10-15 06:45:04
Autor: Pszemol
Jaki laptop
"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message news:pQ4mq.49$na5.46newsfe08.ams2...
[...]

Do gmaila i facebooka nada się wyśmienicie.
A podobno takie jest główne przeznaczenie według Twoich własnych słów.

Data: 2011-10-15 16:20:10
Autor: G Nowak
Jaki laptop
[...]

Ten za stowke pewnie ma kijowy procesor, jego wyswietlacz ma sie nijak do tego w Ipadzie2 czy Samsungu a na domiar zlego bateria trzyma dodklanie tyle by bez wylaczania dobiec do gniazdka w drugim pokoju ;)

--
Pozdr

Data: 2011-10-15 10:31:56
Autor: Pszemol
Jaki laptop
"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message news:3whmq.180$0%4.44newsfe12.ams2...
[...]

To jest faktycznie najtańszy jaki mogę znaleźć.
Ale pomiędzy $99 a $700 za iPad2 jest cała gama urządzeń gdzieś
w tych widełkach plasujących się - jest dziś w czym wybierać...
Za sumę rzędu $250-300 wybierzesz już coś sensownego z 10" ekranem.
No ale jeśli jesteś konserwatysta i musisz mieć ten tradycyjny form factor
laptopa z clamshell klawiaturą to te 15" zaczynają się już od $299.

Data: 2011-10-14 06:19:08
Autor: Goomich
Jaki laptop
You have one message from: G Nowak <gnowak84.wytnijto@gmail.com>

Bo nie mozna go postawc (trzeba caly czas trzymac), bo nie da sie na
nim normalnie napisac maila czy poprawic cv, bo nie mozna na nim
uruchomic komputerowych aplikacji.

Wydaje mi si, e Przemol mia na myli co bardziej nowoczesnego ni gliniane tabliczki z Niniwy.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2011-10-14 07:57:17
Autor: Piotr Rezmer
Jaki laptop
dziadek pisze:
[...]

Mam Tecrę S-11 i nie jestem zadowolony z "dźwięków" jakie z siebie wydaje. Cały czas piszczy coś w środku, ponoć jest to powiązane z jakim stanem pracy procesora (pewnie tryb oszczędzania energii coś w stylu Cool&Quiet - tyle że to drugie jakoś nie za bardzo). Wymiany firmware'u nic nie dają, problem mają chyba wszyscy użytkownicy tych modeli.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Jaki laptop