Jaki laptop

Data: 2011-10-11 06:14:08
Autor: Jacek
Jaki laptop
Dnia Mon, 10 Oct 2011 09:01:27 +0100, G Nowak napisał(a):

Witam,
Chcialbym kupic laptopa do codziennego uzytku. Dell Inspiron zostal odeslany ze wzgledu na podla jakosc ekranu. Co innego warto kupic by nie parzylo kolana i nie rozpadlo sie w pierwszym tygodniu po gwarancji (jak jak wiekszosc Acerow i Hp/Q). Interesuje mnie 15'', rozsadny wyswietlacz/glosniki (tak wiem, ze filmy oglada sie na projektorze), moze byc zintegrowana grafika jesli bedzie zimniej. Z gory dzieki za propozycje.

Poszukaj cos z rodziny Samsunga.
Osobiscie mam R590 z i5 - cichy, zimny i wydajny.

Data: 2011-10-11 09:14:02
Autor: G Nowak
Jaki laptop
[...]

Dzieki, tej serii juz nie mozna dostac ale pojde do sklepu obmacac wspolczesne.

--
Pozdr

Data: 2011-10-13 08:39:23
Autor: Marcin N
Jaki laptop
W dniu 2011-10-11 10:14, G Nowak pisze:
[...]

Właśnie kupiłem Samsunga RV511 z i5. Kosztował niespełna 2 tys zł i zaskoczył mnie ciszą. Nawet przy dość intensywnej "pracy pulpitowej" - nie włączył wiatraka.

Jaki laptop