Jaki laptop biznesowy z drugiej ręki?

Data: 2012-05-20 09:50:09
Autor: Michal
Jaki laptop biznesowy z drugiej ręki?

Co polecacie?
Mam obecnie upatrzone dwa modele:

IBM LENOVO ThinkPad T61
http://allegro.pl/ibm-t61-15-4-t7500-4mb-100gb-rw-kamera-poznan-i2328945528.html

Zdecydowanie Thinkpad niż te delle serii D... , tylko nie TEN thinkpad. Uważaj na t± serię, z tymi NVS140/GF86xx były problemy - awaria chipa była kwesti± czasu! To tykaj±ca bomba zegarowa...

Spróbuj się zorientować czy w tej cenie dostaniesz T500, ewentualnie będziesz zadowolony z della E6500.

Pozdr.
Michał

Data: 2012-05-20 13:19:35
Autor: michaljasminum
W dniu niedziela, 20 maja 2012 09:50:09 UTC+2 użytkownik Michal napisał:
> [...]

Spróbuj się zorientować czy w tej cenie dostaniesz T500, ewentualnie będziesz zadowolony z della E6500.

Obecnie na Allegro najtańszy T500 kosztuje 1177 zł
http://allegro.pl/lenovo-t500-core-2-duo-2-26ghz-3gb-160gb-vb-xppro-i2359802891.html

najtańszy E6500 1199 zł
http://allegro.pl/dell-e6500-p8400-2-2ghz-2gb-160gb-dvd-bt-fv-gw-i2354529672.html
a więc więcej niż laptopy, które mam na oku. Czy te laptopy s± bardziej wytrzymałe, niezawodne i ciszej pracuj± (te parametry s± dla mnie najważniejsze) od D830 i T61? Rex

Data: 2012-05-21 10:57:18
Autor: Czeslawek
W dniu 2012-05-20 22:19, michaljasminum@gmail.com pisze:

[...]

Je¶li chodzi o T61 i D830 to bardziej cichy jest T61

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-05-27 20:39:06
Autor: janusz_kk1
Dnia 20-05-2012 o 22:19:35 <michaljasminum@gmail.com> napisał(a):

W dniu niedziela, 20 maja 2012 09:50:09 UTC+2 użytkownik Michal napisał:
> [...]

Zdecydowanie Thinkpad niĹĽ te delle serii D... , tylko nie TEN thinkpad.
Uważaj na tą serię, z tymi NVS140/GF86xx były problemy - awaria chipa
była kwestią czasu! To tykająca bomba zegarowa...

[...]

Wg mnie warto doĹ‚oĹĽyć bo to jest dobra oferta no i 3G pamiÄ™ci  wykorzystasz, a grafika
jest na Intelu takĹĽe nie trafiasz w tÄ… kiepskÄ… seriÄ™..

--
Pozdr
JanuszK

Jaki laptop biznesowy z drugiej ręki?