Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?

Data: 2013-07-05 12:25:37
Autor: xcpy
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Szukam laptopa do 1500zl (w porywach do 1600zl):
- musi miec USB 3.0
- mocny procesor + integre np. HD 4000 (czyli Celeron/Pentium odpada)
- bez zewnetrznego ukladu graf., chyba, ze jezeli taki uklad padnie,
  to laptop przejdzie automatycznie na integre i bedzie dzialac
- fajnie jakby mial Bluetooth + czytnik kart SD
- nie musi miec napedu DVD/CD
- moze byc bez systemu
- bedzie zabierany przez dziewczyne do pracy i na uczelnie,
  wiec 15" to raczej max + im lzejszy tym lepiej

Ktory z ponizszych modeli wybrac a ktore nie i dlaczego?
Lenovo P580 i3-3120M, 1500zl (moj faworyt)
http://allegro.pl/alu-lenovo-p580-i3-3120-4gb-1tb-usb-3-0-bt-plecak-i3346933369.html

Lenovo G580 i3-3120M, 1500zl
http://www.x-kom.pl/p/137765-notebook-laptop-15-6-lenovo-ibm-g580-i3-3120m-4gb-1000-dvd-rw.html

Acer E1-571G i3-3120M, 1500zl (faworyt dziewczyny)
http://allegro.pl/laptop-acer-e1-571g-i3-3120m-4gb-gf710m-2gb-300zl-i3351695048.html

MSI CR61 0M-627XPL i3-3120M, 1600zl
http://www.komputronik.pl/product/184570/Komputery/Laptopy_i_netbooki/MSI_CR61_0M_627XPL.html

HP Pavilion 15-B010sw i3-3217U, 1600zl (nieco gorszy proc.)
http://www.komputronik.pl/product/174066/Komputery/Laptopy_i_netbooki/HP_Pavilion_15_B010sw.html

ew. 17" TOSHIBA C875 i3-3120M (ze wzgledu na wymiary raczej odpada)
http://allegro.pl/toshiba-17-cali-c875-i3-3120m-4gb-500gb-hd-w8-fv-i3355570528.html

Data: 2013-07-05 16:18:41
Autor: $heikh el $hah
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
W dniu 2013-07-05 12:25, xcpy pisze:
Lenovo P580

Myślisz sensownie, biorąc pod uwagę przeznaczenie.

Dla siebie wziąłbym Toshibę, ale to inna bajka.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-07-06 18:55:21
Autor: Grzexs
[...]

Ja bym wzi to, tylko trzeba si upewni, e ma Intela Pentium B960/B970. Kiedy bodaje w chip.pl byy testy tanich laptopw i ten by w cisej czowce.

HP Pavilion 15-B010sw i3-3217U, 1600zl (nieco gorszy proc.)
http://www.komputronik.pl/product/174066/Komputery/Laptopy_i_netbooki/HP_Pavilion_15_B010sw.html

A to nie to cholerstwo, co ma tak fatalnie skonstruowane chodzenie, e pada po roku?

ew. 17" TOSHIBA C875 i3-3120M (ze wzgledu na wymiary raczej odpada)
http://allegro.pl/toshiba-17-cali-c875-i3-3120m-4gb-500gb-hd-w8-fv-i3355570528.html

Jakby "co zrobili" z t uginajc si klawiatur, to daoby si wytrzyma.

--
Grzexs

Data: 2013-07-08 00:11:34
Autor: xcpy
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Ja bym wzi to, tylko trzeba si upewni, e ma Intela Pentium B960/B970. Kiedy bodaje w chip.pl byy testy tanich laptopw i ten by w cisej czowce.

Przeciez napisalem, ze wszystkie modele (poza jednym)
maja i3-3120M, czyli cos lepszego niz B9x0 -
- kolejna generacja, lepsza grafika, 22nm, itd.

Data: 2013-07-06 22:36:59
Autor: Pszemol
"xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy> wrote in message news:kr66ve$4u1$1node1.news.atman.pl...
Szukam laptopa do 1500zl (w porywach do 1600zl):
- musi miec USB 3.0

e zapytam, peen szczerej ignorancji, do czego Ci potrzebne to USB 3.0?

Data: 2013-07-07 09:06:43
Autor: Irokez
W dniu 2013-07-07 05:36, Pszemol pisze:
[...]

Moe bdzie na uczelni przerzuca na dysk zewntrzny due iloci filmw przedstawiajcych procesy i zjawiska zachodzce podczas mieszania substancji chemicznych lub zderze zakcelerowanych czstek?

--
Irokez

Data: 2013-07-08 00:22:28
Autor: xcpy
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
e zapytam, peen szczerej ignorancji, do czego Ci potrzebne to USB 3.0?

Mam sporo sprzetu na USB 3.0 i pewnie bede mial coraz wiecej
+ nie zmieniam laptopow co rok.

Na sredniej klasy pendrive czy dyskach USB wzrost jest
ok. 3x (USB 3.0 vs USB 2.0), np. ~30 MB/s vs ~90 MB/s.

Data: 2013-07-08 18:26:52
Autor: Pszemol
"xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy> wrote in message news:krfe25$fqp$1node1.news.atman.pl...
Mam sporo sprzetu na USB 3.0 i pewnie bede mial coraz wiecej

Jakie to "sprzty"?

Data: 2013-07-09 11:37:29
Autor: xcpy
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Uytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa w wiadomoci news:krfhh9$ep1$1dont-email.me...
"xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy> wrote in message news:krfe25$fqp$1node1.news.atman.pl...
Mam sporo sprzetu na USB 3.0 i pewnie bede mial coraz wiecej

Jakie to "sprzty"?

Co to za roznica?
Ale ok - np. pendrive'y typu:
http://www.euro.com.pl/pendrive-pamieci-usb/sandisk-cruzer-extreme-64-gb.bhtml
+ dyski przenosne na USB 3.0 + modemy 3G,
ktore czasami potrzebuja wiecej pradu
+ plany dot. zakupu kamery (pewnie z USB 3.0).

Nie rozumiem Twoich pytan...
Co w tym dziwnego, ze chce szybszy, lepszy, nowszy USB (3.0)
niz starszy, wolniejszy o mniejszej wydajnosci pradowej (2.0)?

Jesli moge kupic laptopa za 1400zl bez USB 3.0
i podobnego tylko, ze z USB 3.0, to dlaczego nie wziac tego z USB 3.0?

USB 3.0 IMHO jest lepszy niz USB 2.0 pod kazdym wzgledem -
- abstrahujac szybkosc - daje wiecej pradu (patrz: modmy 3G + problemy z zasilaniem).

Data: 2013-07-09 07:02:02
Autor: Pszemol
"xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy> wrote in message news:krgljr$kja$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dla mnie adna - po prostu jestem ciekaw :-)

[...]

Moje pytania to po prostu ciekawo bo si tematem nie interesowaem
i miaem nadziej e mi co powiesz w tym wzgldzie nowego jako
zacieky poszukiwacz USB 3.0 :-)

USB 3.0 IMHO jest lepszy niz USB 2.0 pod kazdym wzgledem -
- abstrahujac szybkosc - daje wiecej pradu (patrz: modmy 3G +
problemy z zasilaniem).

Nic nie wiem o problemach z zasilaniem modemw 3G...

Data: 2013-07-09 15:03:40
Autor: xcpy
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Moje pytania to po prostu ciekawo bo si tematem nie interesowaem
i miaem nadziej e mi co powiesz w tym wzgldzie nowego jako
zacieky poszukiwacz USB 3.0 :-)

Zycie jest zbyt krotkie, zeby korzystac z USB 2.0 :).
Ogolnie polecam :).

Data: 2013-07-09 15:42:33
Autor: Przemysaw Ryk
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Dnia Tue, 9 Jul 2013 07:02:02 -0500, Pszemol napisał(a):

(ciach…)
USB 3.0 IMHO jest lepszy niz USB 2.0 pod kazdym wzgledem -
- abstrahujac szybkosc - daje wiecej pradu (patrz: modmy 3G +
problemy z zasilaniem).

Nic nie wiem o problemach z zasilaniem modemów 3G...

Bo tuszy nie mają…

[ Mordy w kubeł jeśli można!                   (Król Julian, „Madagaskar”) ]

Data: 2013-07-13 07:35:19
Autor: astro
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Pszemol wrote in <news:krgtp7$iv7$1dont-email.me>
Nic nie wiem o problemach z zasilaniem modemw 3G

Zalezy od modemu. PODOBNO Huawei E353 potrafi przekroczyc 1A poboru pradu w
czasie pracy. Jesli komputer ogranicza natezenie do zgodnego ze
specyfikacja USB (0.5A) modem sie wylacza. E173 nie jest raczej tak
pradozerny i nie przekracza "ustawowych" 0.5A.

Wiele modemow ma problem z praca po podlaczeniu do Access Pointow z portem
USB - wymagaja podpiecia do aktywnego huba USB z dodatkowym zasilaczem 5V.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-07-20 11:21:48
Autor: Pszemol
"astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote in message news:krqpif$vvv$1mx1.internetia.pl...
[...]

Oh... to ciekawe... a Access Point lub router wspiera bez problemowo huba USB ?

Data: 2013-07-22 09:18:21
Autor: xcpy
[...]

1. "bezproblemowo"
2. Jest roznie - zalezy to od modelu router, huba i tego co jest za hube.

Data: 2013-07-22 09:25:01
Autor: xcpy
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
2. Jest roznie - zalezy to od modelu router, huba i tego co jest za hube.

[cos mi klawiatura szwankuje]
2. Jest roznie - zalezy to od modelu routera, huba i tego co jest za hubem.

Data: 2013-07-11 14:23:54
Autor: Szymon von Ulezalka
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Data: 2013-07-12 10:06:49
Autor: xcpy
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Lenovo m490? http://pclab.pl/art53883.html

Nie kumam tej firmy... po cholere dawali tam GeForce 710M?

A juz taki fajny sie wydawal, tzn. plusy:
-14", matowy ekran, bez CD, sa wersje bez OS, tani
minusy:
- tylko wersje z procesorami "U", NVIDIA GeForce 710M, ciezki (jak na 14")

Podchodzi pod ultrabooka, ale rozumiem, ze Core i3-31x0M
bym tam pewnie nie wsadzil, zreszta chce juz gotowego
"M" bez zewn. grafiki a nie "U" z GeForcem.

Data: 2014-01-02 22:34:54
Autor: Poldek
xcpy wrote:
[...]

Ostatnio Lenovo pakuje co wszystkich laptopów kartę sieciową fast ehernet 100 Mbit/sek. Kompletnie tego nie rozumiem, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że cena gigabitowej karty sieciowej jest wyższa pewnie nie więcej jak klika dolarów.

Data: 2014-01-02 23:02:15
Autor: BQB
W dniu 2014-01-02 22:34, Poldek pisze:
xcpy wrote:
[...]

Kilka dolarów razy kilkaset tysięcy sztuk, to jednak trochę kasy jest, a że dla zwykłego użytkownika to bez różnicy, to wolą ten zysk wziąć dla siebie/mieć lepszą cenę o kilka dolarów.

Data: 2014-01-02 23:47:55
Autor: Jan Stożek
Po głębokim namyśle BQB napisał w czwartek, 2 stycznia 2014 23:02:

[...]

Lepsza o kilka dolarów cena by była, gdyby tę kartę montował użytkownik w domu. Ale im wcześniej w łańcuchu dostaw, tym większy wpływ na cenę końcową, więc kilka głupich dolarów różnicy na linii montażowej (jeżeli to rzeczywiście jest tylko kilka dolarów, bo nie sprawdzałem) przekłada się na całkiem zauważalną różnicę w sklepie. ATSD, to jaki sens ma gigabit w laptopie? W serwerach, to rozumiem i 10G, ale u end-usera?

--
Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2014-01-03 10:51:12
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Dnia 2014-01-02, o godz. 23:47:55
Jan Stoek <conus-spm@chello.pl> napisa(a):

ATSD, to jaki sens ma gigabit w laptopie? W serwerach, to rozumiem i 10G, ale u end-usera?

Dokadnie. Zwaszcza e czsto przy dyskach 5400rpm.
Inna sprawa e czasami mona przedobrzy. Kupujc XPS-a nie sprawdziem
i okazao si e ten laptok ma tylko WiFi. A karty ethernet nie ma. A
e jest mi do czsto niezbdna do pracy - ot eby podpi si pod
jakie urzdzenie sieciowe w celu konfiguracji - skoczyo si na
karcie USB<>Ethernet.

Zdrwko

Data: 2014-01-03 13:02:29
Autor: Przemysaw Ryk
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Dnia Thu, 02 Jan 2014 23:47:55 +0100, Jan Stożek napisał(a):

(ciach…)
ATSD, to jaki sens ma gigabit w laptopie? W serwerach, to rozumiem i 10G, ale u end-usera?

Coby mieć backup na domowym NAS? Mówisz, że serio różnicy nie ma w czasie
kopiowania?

[ Szczerość. Zaleta, przez wielu nazywana chamstwem.                       ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2014-01-03 13:54:07
Autor: Chris
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Przemysław Ryk nabazgrał(a):

[...]

Mam NAS domowy i jadę po WiFi, powód ? lenistwo bo nie chce mi się kabla podpinać :)

Data: 2014-01-03 14:22:29
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Fri, 3 Jan 2014 13:54:07 +0100, Chris napisał(a):

[...]

To Tobie gigabit nie potrzebny. :)

[ Szczęście ma swoje sposoby, by się od każdego odwrócić.                  ]
[                                          (Pani, Glen Cook "Sny o stali") ]

Data: 2014-01-03 14:59:47
Autor: Chris
[...]

Jako domowy nie, kompy firmowe tak :)

Data: 2014-01-30 15:53:04
Autor: Poldek
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Chris wrote:
Przemysław Ryk nabazgrał(a):

[...]

Pewnie mieszkasz w domu jednorodzinnym, albo gdzieś na wiosce. Obecnie w przeciętnym bloku mieszkalnym (a większość obywateli naszego kraju mieszka w blokach) jest tyle sygnałów WiFi, że w praktyce transer WiFi N300 wynosi 2-3 MB/sek.

Data: 2014-01-30 15:56:38
Autor: Wilk
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
W dniu 2014-01-30 15:53, Poldek pisze:
Chris wrote:
Przemysław Ryk nabazgrał(a):

[...]

Ewentualnie pozostaje sieć wifi na 5GHz. Mniej popularne i lepsze, ale droższe.

mwwilk

Data: 2014-01-30 17:17:26
Autor: Poldek
Wilk wrote:
W dniu 2014-01-30 15:53, Poldek pisze:
Chris wrote:
Przemysław Ryk nabazgrał(a):

[...]

Nie wiem, czy lepsze, ponieważ jeszcze nie korzystałem, ale mówią że zasięg WiFi na częstotliwości 5GHz jest wyraźnie mniejszy niż na 2,4GHz. Szczególnie przez ściany i inne przeszkody. Poza tym 5GHz też się zatka, jeżeli nadal będzie przybywać urządzeń w takim tempie. Trzecia wada 5GHz polega na tym, że nawet jeżeli zainwestujesz w router/access pointa 5GHz, to może się okazać, że nie masz żadnego urządzenia klienckiego, które również działa na 5GHz. No dobra - dalej inwestujesz i wymieniasz karty WiFi w laptopach/komputerach stacjonarnych i masz. Ale w tabletach, smartfonach raczej nie wymienisz kart WiFi, ani nawet nie przypniesz karty na USB.
A dobry kabel cat 5e dł. 5 m kosztuje 10 zł :-)

Data: 2014-01-31 11:22:14
Autor: Wilk
W dniu 2014-01-30 17:17, Poldek pisze:
Wilk wrote:
W dniu 2014-01-30 15:53, Poldek pisze:
Chris wrote:
Przemysław Ryk nabazgrał(a):

[...]

Pierwsze słyszę aby 5GHz miał mniejszy zasięg i do tego, żeby się mógł zapchać tak samo jak 2,4GHz. Właśnie 5GHz powinien nawet mieć lepszy zasięg. Smartfony takie jak np. Samsungi Galaxy (np. S3) czy bodajże nawet chyba nawet nowe iPhony mają kartę 2,4Ghz/5GHz ;)
Na dzień dzisiejszy jak widać mało kto stosuje standard 5Ghz, bo laik tego nie kupi, bo się nie zna i weźmie najtańszy możliwy router WIFI 2,4GHz więc nie ma co się martwić tym, że szybko się pojawi taki problem jak z 2,4GHz. ;)

W paśmie 2.4Ghz kanały nie są w pełni autonomiczne. Ich częstotliwości środkowe są tak ustalone że zachodzą na siebie. Skutkiem tego transmisja na sąsiednich kanałach może się zakłócać zwiększając ping i zmniejszając transfer. 2,4GHz jest bardzo popularne u stąd często problem z zakłóceniami/zajmowaniem pasm. Na 5GHz natomiast, kanały są w pełni niezależne i jest ich więcej.

mwwilk

Data: 2014-01-31 11:36:06
Autor: Wilk
Wilk wrote:
W dniu 2014-01-30 15:53, Poldek pisze:
Chris wrote:
Przemysław Ryk nabazgrał(a):

[...]

Tzn. poprawka przy 5GHz lepszy jakość/zasięg jeśli chodzi o połączenie punktów między sobą. W użytku domowym np. w bloku może być faktycznie trochę mniejszy zasięg, ale jeśli chodzi o jakość i przepustowość to myślę, że gra jest warta świeczki (zawsze można dać mocniejszą antenę).

mwwilk

Data: 2014-01-31 21:18:02
Autor: BQB
Wilk wrote:
W dniu 2014-01-30 15:53, Poldek pisze:
Chris wrote:
Przemysław Ryk nabazgrał(a):

[...]

Generalnie - im wyższa częstotliwość, tym gorsza przenikalność przez przeszkody.

Data: 2014-02-07 17:56:44
Autor: Poldek
BQB wrote:

Generalnie - im wyższa częstotliwość, tym gorsza przenikalność przez
przeszkody.

Próżnia nie jest przeszkodą. Ale nie żyjemy w próżni.

Data: 2014-02-07 17:55:21
Autor: Poldek
Wilk wrote:

Tzn. poprawka przy 5GHz lepszy jakość/zasięg jeśli chodzi o połączenie
punktów między sobą.

Gdyż ponieważ?

> W użytku domowym np. w bloku może być faktycznie
trochę mniejszy zasięg, ale jeśli chodzi o jakość i przepustowość to
myślę, że gra jest warta świeczki (zawsze można dać mocniejszą antenę).

Gra warta, jeżeli posiadasz jakiekolwiek urządzenia oprócz routera/access pointa, które działają na 5GHz.

Data: 2014-02-05 20:59:57
Autor: 666
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Niestety ma mniejszy zasięg i to bardzo zauważalnie.
Z tego samego routera do tego samego komputera sygnał słabszy o ok. 20 dB.
A o przechodzeniu przez ściany to już szkoda gadać (generalnie da się pracować tylko w tym samym pomieszczeniu).
Polska to nie Ameryka ani Azja z ich drewnianymi domkami.

-- -- -
Pierwsze słyszę aby 5GHz miał mniejszy zasięg i do tego, żeby się mógł zapchać tak samo jak 2,4GHz.

Data: 2014-02-03 08:56:34
Autor: Chris
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Poldek nabazgrał(a):

Chris wrote:
Przemysław Ryk nabazgrał(a):
[...]

I tu cię zaskoczę, blok z wielkiej płyty, Warszawa ... na zasięgu mi nie zależy bo laptopa mam ok 2m od routera i jadę pełnym pasmem. Jedyne co zrobiłem to zjechałem na kanał 3 który jest nieobciążony, miałem dać jeszcze 5GHz ale okazało się że tablet nie obsługuje a przez wrodzone lenistwo nbie chce mi się podpiąć drugiego routera tylko do 2,4GHZ choć może kiedyś się za to zabiorę.
Dla czego nez kabla ? bo nie mam biurka/stolika pod lapka a używam go na mobilnej podstawce z Ikea (stolik/poduszka) :)

Data: 2014-02-07 18:00:26
Autor: Poldek
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Chris wrote:
Poldek nabazgrał(a):

Chris wrote:
Przemysław Ryk nabazgrał(a):
[...]

No to bardzo się cieszę :-)

Data: 2014-01-03 14:17:34
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Dnia 2014-01-03, o godz. 13:02:29
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Coby mieć backup na domowym NAS? Mówisz, że serio różnicy nie ma w

Codziennie robisz backup całego dysku? Czy raczej tylko ważne plikialbo
backup przyrostowy? Poza tym w laptopach większość dysków to nadal
tradycyjne HDD i to często 5400. Problemem jest raczej wydajność dysku
w laptopie a nie interfejsu sieciowego. Ja z laptoków robię backup
częściowy po WiFi - nie chce mi się po prostu podłączać do laptoków
kabelka.

Zdrówko

Data: 2014-01-03 14:32:30
Autor: Przemysaw Ryk
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Dnia Fri, 3 Jan 2014 14:17:34 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

(ciach…)
[...]

Nie.

Czy raczej tylko ważne pliki albo backup przyrostowy?

Ja z laptopa nie korzystam na codzień. Wobec czego jeżeli już zachodzi
kopiowanie, to w sytuacji przygotowania się do jakiegoś wyjazdu, zrzucenia
danych po powrocie. Wtedy to tego potrafi u mnie latać sporo
Poza tym w laptopach większość dysków to nadal
tradycyjne HDD i to często 5400. Problemem jest raczej wydajność dysku
w laptopie a nie interfejsu sieciowego.

So swojego akurat pakowałem AFAIR 7200 rpm. Zresztą - co za problem
sprawdzić? Ten sam zestaw danych, ten sam komputer odbiorczy (tam będzie
wpadać na 2×7200rpm w RAID0), raz kopiowanie po Gigabicie, restart,
kopiowanie po 100 Mbit. :)

Ja z laptoków robię backup częściowy po WiFi - nie chce mi się po prostu
podłączać do laptoków kabelka.

Ja nie twierdzę, że trzeba koniecznie po kabelku. Część osób z laptopa
korzysta jako z podstawowego narzędzia pracy, część osób w różnych miejscach
korzysta z zasobów poprzez sieć - właśnie po to, by ograniczyć ilość
krążących wersji. Próbowałem swego czasu robić skład linkując grafiki
udostępnione na NASie po 100 Mbit - dziękuję, postoję, więcej nie chcę. Po
gigabicie było już lepiej, ale też bez szału. :)

[ Fotografia żony w portfelu przypomina, że zamiast niej mogłoby być       ]
[ w tym miejscu znacznie więcej pieniędzy.                (JoeMonster.org) ]

Data: 2014-01-04 13:25:14
Autor: Jan Stożek
Po głębokim namyśle Przemysław Ryk napisał w piątek, 3 stycznia 2014 13:02:

[...]

Jest to niewątpliwie jakiś powód.
Mówisz, że serio różnicy nie ma w czasie kopiowania?

A gdzie ja coś takiego mówię? Różnica jest, to oczywiste. Pytanie tylko, czy w Twoim konkretnym przypadku - biorąc pod uwagę ilość kopiowanych danych i czas, który jesteś skłonny poświęcić na tę operację - jest to różnica znacząca. --

Data: 2014-01-04 18:12:30
Autor: Przemysaw Ryk
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Dnia Sat, 04 Jan 2014 13:25:14 +0100, Jan Stożek napisał(a):

(ciach…)
ATSD, to jaki sens ma gigabit w laptopie? W serwerach, to
rozumiem i 10G, ale u end-usera?

Coby mieć backup na domowym NAS?

Jest to niewątpliwie jakiś powód.

:)

[...]

Zdecydowanie. :)

[ Tam gdzie kończy się logika, zaczynają się kobiety:)                     ]
[                                               (http://bash.org.pl/51069) ]

Data: 2014-02-05 21:05:42
Autor: 666
Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
Jeśli do tego domowego NAS-a podłączysz jednocześnie kilka urządzeń, to różnica pomiędzy 100 Mbps, a 1 Gbps powinna być BARDZO zauważalna.
A poza tym oferta internetu to coraz częściej ponad 100 Mbps (a będzie więcej).
To po co taka oferta przy karcie 100 Mbps?

Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?