Jaki laptop do 2500zł

Data: 2009-07-17 12:21:04
Autor: karamba
Jaki laptop do 2500zł
Chcę kupić laptopa córce studentce, co polecicie bo jestem zielony.
W gry się nie bawi, pisanie ,komunikatory, oglądanie filmów, muza
czyli 2xgłośniki dobre,
SOLIDNA obudowa i bateria to podstawa,ekran minimum 15,4,
zatrzaskiwana klapa.
Mam fujitsu-siemens wszystko ok poza obudową więc chyba te odpadają.
Więc co?

Data: 2009-07-17 12:53:31
Autor: Lisciasty
Jaki laptop do 2500zł
On 17 Lip, 21:21, karamba <karamb...@tlen.pl> wrote:
[...]

Też mam fódzitsu już od 3 lat prawie, tego samego, i co jak co
ale obudowa wymiata :] Noname'y, asusy i inne takie to szmelc
(porównując jakość i trwałość plastiku oraz wykończenie),
więc albo masz jakiś ekstremalnie tani model albo
mocno eksploatujesz sprzęt.
Ja za swego dałem wtedy właśnie jakoś 2,5 tysiąca, więc
powinno dać się kupić coś porządnego w tej cenie.
Toshiby chyba nie wyrwiesz dobrej ale fujitsu pewnie tak,
tylko pomacać trzeba.
Trzymać się z daleka od acerów, asusów i tym podobnych
wynalazków (w tej klasie cenowej) bo plastik się wyciera
po pół roku niezbyt mocnego użytkowania.

Pzdr.
L.

Data: 2009-07-17 13:17:26
Autor: karamba
Jaki laptop do 2500zł
On 17 Lip, 21:53, Lisciasty <lisciasty...@googlemail.com> wrote:
> [...]

wynalazków (w tej klasie cenowej) bo plastik się wyciera
po pół roku niezbyt mocnego użytkowania.

Swojego fujitsu Amilo Pro V2065 kupiłem 4 lata temu za konkretne
pieniądze
wtedy full wypas.Generalnie jestem z niego bardzo zadowolony,obudowa
trochę skrzypi
więc wydaje mi sie że jest trochę delikatna a nie mam doświadczenia z
innymi markami.
Myślałem że inne firmy robią solidniejsze.Sądzisz że warto dołożyć do
Toshiby?

Data: 2009-07-19 08:31:18
Autor: Lisciasty
Jaki laptop do 2500zł
On 17 Lip, 22:17, karamba <karamb...@tlen.pl> wrote:

Myślałem że inne firmy robią solidniejsze.Sądzisz że warto dołożyć do
Toshiby?

Trudno powiedzieć, używałem kilka ale tych bardzo starych,
były naprawdę solidne i matryce miały czasem lepsze niż
to co pakują w te najtańsze "laptaki" teraz.
Ale nie mam pojęcia jak stoi z jakością współczesna
Toshiba...

Pzdr.
L.

Data: 2009-07-19 12:56:08
Autor: karamba
Jaki laptop do 2500zł
On 19 Lip, 17:31, Lisciasty <lisciasty...@googlemail.com> wrote:
> [...]

to co pakują w te najtańsze "laptaki" teraz.
Ale nie mam pojęcia jak stoi z jakością współczesna

fakt, obecne do 2500zł są delikatniejsze.sądzę że dołożę jeszcze 700zł
i zacznę
grzebać i szukać coś lepszego.
dzięki za opinie wszystkim
pozdrawiam

Data: 2009-07-17 22:28:51
Autor: STranger
Jaki laptop do 2500zł
karamba pisze:
[...]

Na takim miałem okazję sporo pracować, bardzo przyjemny sprzęt w swojej kategorii cenowej i wielkościowej.
http://proline.pl/sklep.php?prodid=HP+FU373ES

STranger

Data: 2009-07-18 00:25:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki laptop do 2500zł

"karamba" cff98209-94c7-44d7-ad0e-24f2f994bdd9@c36g2000yqn.googlegroups.com

: Mam fujitsu-siemens wszystko ok poza obudową więc chyba te odpadają.

Ja też mam F-S i cieszę się.
Za twarda sprężyna do SDHC -- niszczy karty. Poza tym OK.

Data: 2009-07-17 23:47:49
Autor: karamba
Jaki laptop do 2500zł

Ja też mam F-S i cieszę się.
Za twarda sprężyna do SDHC -- niszczy karty. Poza tym OK.

Z tego wynika że muszę zrobić repley-a i kupić drugiego F-S
skoro nie ma alternatywy.

Data: 2009-07-19 11:42:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki laptop do 2500zł

"karamba" 29fa6af9-bf86-4ed5-89fb-d11e7d289459@32g2000yqj.googlegroups.com

Ja też mam F-S i cieszę się.
Za twarda sprężyna do SDHC -- niszczy karty. Poza tym OK.

: Z tego wynika że muszę zrobić repley-a i kupić drugiego F-S
: skoro nie ma alternatywy.

Alternatywa może i jest, ale na pewno nie dla mnie:

 Toshiba mi podpadła napędem optycznym
 (wprawdzie jej dysk zaklęty w obudowę
 Platinum jest dobry, ale niesmak po
 napędzie został) i oszczędnościową ;) polityką

 HP podpadł mi na zawsze odmową udzielenia mi pomocy :)
 (jak oni byli słabi -- ja ich promowałem, ale gdy ja
 nie miałem co jeść, oni mnie olali, choć w Białymstoku
 mieli swoją siedzibę, a nawet chcieli mnie zagonić do
 brudnej roboty)

 produkty Sony są mi znane z różnych niemiłych niespodzianek

 inne są nieciekawe lub drogie

Mój FS dzielnie prosta (od sprostać) trudom ;) i niedogodnościom
życia. Co prawda matryca nie oczyszcza się samoczynnie jak w aparacie
fotograficznym ;) i trzeba ją raz za razem myć wodą kranową z mydłem
w płynie (nie żartuję -- naprawdę nie oczyszcza się samoczynnie
i naprawdę myję ją wodą kranową z mydłem) a klawisze błyszczą, ale
notebook jest wg mnie bardzo dobry. :) Mogę polecić z czystym sercem.

Karta Toshiby (ponoć Toshiby) SDHC markowana SanDiskiem połamała się
po niemal rocznym użytkowaniu, nowa, którą otrzymałem za freeko od
konkurencji SanDiska (mogę rzucić okiem na producenta i na markę)
też zaczyna się łamać...

Mam na szczęście czytnik zewnętrzny i jakoś radżę sobie.
BTW -- chyba oleję żywicą epoksydową kartę Toshiby.
Na razie jest ogryzkiem, który oklejony daje się czytać w czytniku. :)
Tak naprawdę ta karta jest dużo mniejsza niż jej obudowa.
W jakim celu buduje się tak duże obudowy SDHC, skoro wewnątrz
jest taka mała kosteczka? Na dodatek zabezpieczenie przed
kasowaniem jest prymitywne -- to mechaniczne wyłączanie
styków czytnika, które nijak nie wpływa na sama kartę. :)

Karta jest potrzebna do aparatu fotograficznego. :)

I aparat, i notebook jest wożony w bagażniku samochodu po dziurawych drogach.
Jak na razie ani aparat nie psuje się, ani notebook. :) Oddać należy cześć
twórcom i aparatu, i obiektywu, który jakby jest coraz lepszy, zamiast gorszy. :)
(choć to obiektyw z dolnej półki, za niecałe 1800 złotych)

Na podarowanej mi karcie są napisy -- integral Ultima Pro

Data: 2009-07-18 14:32:05
Autor: tg
Jaki laptop do 2500zł
"karamba" <karamba63@tlen.pl> wrote in message news:cff98209-94c7-44d7-ad0e-24f2f994bdd9c36g2000yqn.googlegroups.com...
Chcę kupić laptopa córce studentce, co polecicie bo jestem zielony.
W gry się nie bawi, pisanie ,komunikatory, oglądanie filmów, muza
czyli 2xgłośniki dobre,

glosniki w laptopie do 2500 na 100% nie beda dobre, dokup byle grajki za
40 zlotych - beda o wiele lepsze niz dowolne laptopowe

SOLIDNA obudowa i bateria to podstawa,ekran minimum 15,4,

no, sa szanse, jak dorzucisz 1000 wiecej, w cenie do 2500 laptopy
roznia sie detalami i na 99%* nie znajdziesz NOWEGO ktory w
jakikolwiek znaczacy sposob odstaje od sredniej

zatrzaskiwana klapa.

gdyby nie to to bym polecil thinkpada SL500 czy 3000 n500

Mam fujitsu-siemens wszystko ok poza obudową więc chyba te odpadają.
Więc co?

*jedyna opcja jaka mi przychodzi doglowy:
zapoluj na jakiegos r61i, jeszcze czasem w sklepach mozna trafic 'nowe',
+ rozszerzenie gwarancji do 3 lat sobie dokup
to bedzie prawdopodobnie najsolidniejszy nowy laptop do 2500

Data: 2009-07-18 19:00:49
Autor: BQB
Jaki laptop do 2500zł
karamba pisze:
[...]

Ja bym proponował della.

Data: 2009-07-19 08:29:56
Autor: Lisciasty
Jaki laptop do 2500zł
On 18 Lip, 19:00, BQB <ad...@anty.spamowy.com.invalid> wrote:
Ja bym proponował della.

Dell w tej cenie to szajs, używam w pracy
i wk. się codziennie :/

Pzdr.
L.

Data: 2009-07-19 17:49:40
Autor: Animka
Jaki laptop do 2500zł
Lisciasty pisze:
On 18 Lip, 19:00, BQB <ad...@anty.spamowy.com.invalid> wrote:
Ja bym proponował della.

Dell w tej cenie to szajs, używam w pracy
i wk. się codziennie :/

Tu mają jakieś wypasione:
http://www.saturnpolska.com/janki/oferta_specjalna/zobacz/
Wystarczy pobrać gazetkę i spojrzeć.

--
animka

Data: 2009-07-20 19:14:27
Autor: Radosław Sokół
Jaki laptop do 2500zł
W dniu 17.07.2009 21:21, karamba pisze:
Mam fujitsu-siemens wszystko ok poza obudową więc chyba te odpadają.

F-S dużo projektów ma podzlecanych, w każdym będzie inna obu-
dowa. Zresztą przy dzisiejszej gospodarce chyba każdy produ-
cent będzie stosował taką taktykę. Nie ma więc specjalnie
sensu wybierać markę na zasadzie "który ma lepszą obudowę",
bo się okaże, że np. producent X miał świetne obudowy, ale
nowy, kupiony w efekcie takich rad model ma obudowę marną,
produkowaną przez innych Chińczyków.

Jaki laptop do 2500zł