Jaki laptop do 2500zł

Data: 2009-07-18 14:32:05
Autor: tg
Jaki laptop do 2500zł
"karamba" <karamba63@tlen.pl> wrote in message news:cff98209-94c7-44d7-ad0e-24f2f994bdd9c36g2000yqn.googlegroups.com...
Chcę kupić laptopa córce studentce, co polecicie bo jestem zielony.
W gry się nie bawi, pisanie ,komunikatory, oglądanie filmów, muza
czyli 2xgłośniki dobre,

glosniki w laptopie do 2500 na 100% nie beda dobre, dokup byle grajki za
40 zlotych - beda o wiele lepsze niz dowolne laptopowe

SOLIDNA obudowa i bateria to podstawa,ekran minimum 15,4,

no, sa szanse, jak dorzucisz 1000 wiecej, w cenie do 2500 laptopy
roznia sie detalami i na 99%* nie znajdziesz NOWEGO ktory w
jakikolwiek znaczacy sposob odstaje od sredniej

zatrzaskiwana klapa.

gdyby nie to to bym polecil thinkpada SL500 czy 3000 n500

Mam fujitsu-siemens wszystko ok poza obudową więc chyba te odpadają.
Więc co?

*jedyna opcja jaka mi przychodzi doglowy:
zapoluj na jakiegos r61i, jeszcze czasem w sklepach mozna trafic 'nowe',
+ rozszerzenie gwarancji do 3 lat sobie dokup
to bedzie prawdopodobnie najsolidniejszy nowy laptop do 2500

Jaki laptop do 2500zł