Jaki laptop - na komunie

Data: 2009-04-29 20:00:43
Autor: JoteR
Jaki laptop - na komunie
"Hendbu" napisał:

Rodzina sie uparla, zeby dziecku na komunie kupic laptopa.
Co byscie polecili

Takiego, który będzie się komponował stylistycznie z Jaguarem, którego niewątpliwie też otrzyma...

JoteR

Data: 2009-04-29 20:27:24
Autor: PesTYcyD
Jaki laptop - na komunie
A ja pamiętam, że na komunie dostałem obrazek i zegarek z długopisem :) o ZX Spectrum to mogłem jedynie pomażyć...

Data: 2009-04-29 20:45:00
Autor: JoteR
Jaki laptop - na komunie
"PesTYcyD" napisał:

A ja pamiętam, że na komunie dostałem obrazek i zegarek z długopisem :)]
o ZX Spectrum to mogłem jedynie pomażyć...

Spectrumna powstała dokładnie dekadę po mojej komunii, wtenczas mogłem sobie pewnie pomarzyć o kalkulatorze "Bolek" - gdybym wówczas wiedział, co to jest kalkulator ;->
BTW: ZX Spectum miał w sobie coś z laptopa, mianowicie mobilność ;-)

JoteR

Data: 2009-04-29 20:56:25
Autor: jurski
Jaki laptop - na komunie
JoteR pisze:
"PesTYcyD" napisał:

A ja pamiętam, że na komunie dostałem obrazek i zegarek z długopisem :)]
o ZX Spectrum to mogłem jedynie pomażyć...

Ja dostałem flaminga, uboższego kuzyna wigry 3. Nie przypuszczałem, że są tu oprócz mnie równie wiekowi ludzie :-)

--
jurski
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-04-29 22:11:40
Autor: jerzu
Jaki laptop - na komunie
On Wed, 29 Apr 2009 20:56:25 +0200, jurski <jurski@poczta.onet.pl>
wrote:

Ja dostałem flaminga, uboższego kuzyna wigry 3. Nie przypuszczałem, że są tu oprócz mnie równie wiekowi ludzie :-)

Ja dostałem Wigry 3 i zegarek. Nie, nie elektroniczny z siedmioma
melodyjkami. Takich wtedy nie było. Dostałem Poliota, takiego co się
sam nakręcał. Ciężki był, ale szpan na maksa ;-)

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-04-29 22:12:27
Autor: jerzu
Jaki laptop - na komunie
On Wed, 29 Apr 2009 22:11:40 +0200, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:

Poliota

Sprawdziłem, jednak to był Poljot :-)

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-04-29 22:23:52
Autor: jurski
Jaki laptop - na komunie
Sprawdziłem, jednak to był Poljot :-)

Z iloma kamieniami? ;-)

--
jurski
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-04-29 22:47:40
Autor: jerzu
Jaki laptop - na komunie
On Wed, 29 Apr 2009 22:23:52 +0200, jurski <jurski@poczta.onet.pl>
wrote:

Z iloma kamieniami? ;-)

Takich szczegółów to już nie pamiętam, dawno to było ;-)

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-04-29 23:35:44
Autor: JwZw
Jaki laptop - na komunie
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:g6fhv49kpgd3m8v8ur6jbrsaa32ffk2lf64ax.com...

[...]

Jak taki wybajerowany, to pewnie poniżej 20 nie schodził ;-)
No i mamy zagadkę dla młodzieży. Po co w zegarku kamienie?

Data: 2009-04-30 07:16:31
Autor: Jacek
Jaki laptop - na komunie
Dnia Wed, 29 Apr 2009 23:35:44 +0200, JwZw napisał(a):

[...]

Jednak duzo sie nie zmienilo... W zegarkach byly kamienie, a teraz w
procesorach jest krzem;)

Data: 2009-04-30 07:20:07
Autor: Jacek
Jaki laptop - na komunie
Mialo byc, ze miniaturyzacja poszla do przodu - z kamieni przeszlismy na
piasek;)

Data: 2009-04-30 07:40:40
Autor: Grzegorz Krukowski
Jaki laptop - na komunie
On Wed, 29 Apr 2009 23:35:44 +0200, "JwZw" <jwzw@interiaaa.pl> wrote:

[...]

Bo to takie b. trwałe łożysko. Ośki kółek były ostre jak szpilki i na
styku czubka szpilki z kamieniem występowało takie ciśnienie, że w
temperaturze pokojowej ten kamień przechodził w stan płynny. I tak to
się kręciło.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-04-30 08:54:49
Autor: Jacek W.
Jaki laptop - na komunie
Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał w wiadomości news:0beiv4hejkq9rt58h912a3gr8lfsa76bll4ax.com...

[...]

A Ty co - prymus jakiś?
Mogłeś jeszcze trochę wytrzymać, aż młodzież się obudzi.
No chyba żeś młody, to masz piątkę czy co tam teraz się daje za dobre odpowiedzi ;-)

Jacek W.

Data: 2009-04-30 11:13:56
Autor: Feromon
Jaki laptop - na komunie

Użytkownik "Jacek W." <jacek@tridex.com.NO-SPAM.pl> napisał w wiadomości news:gtbi3r$nua$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Z tym płynnym kamieniem to pierwsze słyszę,
ale pytanie dodatkowe:

CO TO BYŁY ZA KAMIENIE?

Feromon

PS. Mój pierwszy zegarek, dostany na komunię miał 17 kamieni, był oczywiście radziecki!

Data: 2009-04-30 11:26:59
Autor: Agaton
Jaki laptop - na komunie
Feromon pisze:

Z tym płynnym kamieniem to pierwsze słyszę,
ale pytanie dodatkowe:

CO TO BYŁY ZA KAMIENIE?

Syntetyczne rubiny.

Data: 2009-05-01 20:27:38
Autor: geyb
Jaki laptop - na komunie
A ten kamień to odporny na ścieranie rubin.

g.

Data: 2009-05-02 11:49:05
Autor: adresss
Jaki laptop - na komunie
. Dostałem Poliota, takiego co się
sam nakręcał. Ciężki był, ale szpan na maksa ;-)

poszukaj sobie w sieci zegarkow firmy Poljot to oczy wyjda na maksa.
Kiedys byly dostepne w Polsce - bo to byl blok wschodni, a teraz ich
nie ma, bo sa bardzo drogie!

--
ThinkXtra

Data: 2009-04-30 08:47:13
Autor: Agaton
Jaki laptop - na komunie
jurski pisze:
Sprawdziłem, jednak to był Poljot :-)

Z iloma kamieniami? ;-)

23 jewels. Jeszcze takiego mam. Leży w szufladzie jako pamiątka.

Data: 2009-04-30 08:19:01
Autor: ąćęłńóśźż
Jaki laptop - na komunie
Ja też zegarek od Ojca, marka Sportiwnyj czy podobnie - oczywiście cyrylicą :-))
Pamiętam do dzisiaj, akurat na podwórku dostałem ten prezent.

A sam kupiłem chrzesniakowi dobry rower, w sumie to w cenie laptopa, ale jednak zdrowszy ;-)
JaC

-- -- -

Sprawdziłem, jednak to był Poljot

Data: 2009-04-29 20:59:30
Autor: animka
Jaki laptop - na komunie
PesTYcyD pisze:
pomażyć...

że co?

--
animka

Data: 2009-04-29 22:30:35
Autor: marfi
Jaki laptop - na komunie
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:gta4kh$33g$1inews.gazeta.pl...
"Hendbu" napisał:

Rodzina sie uparla, zeby dziecku na komunie kupic laptopa.
Co byscie polecili

Takiego, który będzie się komponował stylistycznie z Jaguarem, którego niewątpliwie też otrzyma...

  I miejmy nadzieję, że za dziesięc lat owa "dziewczynka" nie będzie ślepawa, tęgawa i garbatawa....

--
marfi

Jaki laptop - na komunie