Jaki laptop - na komunie

Data: 2009-04-29 20:28:26
Autor: Yakhub
Jaki laptop - na komunie
W liście datowanym 29 kwietnia 2009 (17:00:21) napisano:

Rodzina sie uparla, zeby dziecku na komunie kupic laptopa. Dziewczynka
bedzie glownie korzystac z netu, troche grac, office ... ale generalnie nic
super zaawansowanego.

Co byscie polecili z tego zestawu?

Poleciłbym odesłać rodzinę na drzewo, a dziecku kupić porządny rower.

 Yakhub
Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.

Data: 2009-05-01 10:10:17
Autor: robert 21
Jaki laptop - na komunie
> [...]

> super zaawansowanego.

> Co byscie polecili z tego zestawu?

Poleciłbym odesłać rodzinę na drzewo, a dziecku kupić porządny rower.

Rower? to takie starodawne i niemodne....

Quady są teraz na topie!

Data: 2009-05-02 12:00:07
Autor: adresss
Jaki laptop - na komunie
On Wed, 29 Apr 2009 20:28:26 +0200, Yakhub <yakhub@gazeta.pl> wrote:

Poleciłbym odesłać rodzinę na drzewo, a dziecku kupić porządny rower.

popieram, ale z dobrego sklepu rowerowego a nie z Tesco za 300 zl.
Przyzwoity rower to od 1000-2000 zl juz mozna kupic.

Jak tak dalej pojdzie, to niedlugo na I Komunie beda fundowac np.
operacje poprawiajace ksztalt nosa. A za zdana mature powiekszanie
piersi. Kiedys byl taki film o Brazylii, gdzie na 18 urodziny, rodzice funduja
corkom operacje plastyczne powiekszaniu biustu.

--
ThinkXtra

Data: 2009-05-02 12:10:05
Autor: JoteR
[OT] Jaki laptop - na komunie
<adresss@poczta.pl> napisał:

Poleciłbym odesłać rodzinę na drzewo, a dziecku kupić porządny rower.

popieram, ale z dobrego sklepu rowerowego a nie z Tesco za 300 zl.
Przyzwoity rower to od 1000-2000 zl juz mozna kupic.

Ale zdajesz sobie sprawę, jak dzieci w tym wieku szybko rosną? Z własnego doświadczenia Ci powiem, że taki rower starcza na 2 sezony. I prędzej dzieciak z niego wyrośnie niż ten rower się rozsypie, nawet taki z Biedronki z 200 PLN. Inwestycja 1000 - 2000 PLN na rower w tym wieku jest zupełnie chybiona, chyba że koniecznie trzeba zaszpanować kwotą wydaną na prezent komunijny.

JoteR

Data: 2009-05-04 10:24:24
Autor: adresss
[OT] Jaki laptop - na komunie
On Sat, 2 May 2009 12:10:05 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

<adresss@poczta.pl> napisał:

[...]

masz racje, co do szybkiego wyrastania z roweru. Moja corka dostala
pieniadze od rodziny i zadeycowala, ze jak bedzie juz "duza"
wystarczajaco, aby mogla jezdzic na docelowym rowerze (pod wzgledem
rozmiaru), to dopiero go sobie kupic. Wlasnie ma teraz 11 lat i
rozgladamy sie za rowerem (rozmiar "mamy" i "taty"). Z poprzedniego
roweru, ktorym jezdzila ostatnie 4 lata juz wyrosla.

--
ThinkXtra

Jaki laptop - na komunie