Jaki laptop teraz kupic?

Data: 2018-03-27 22:29:57
Autor: ToMasz
Jaki laptop teraz kupic?
Zależy mi na laptopie, najlepiej z odłączaną klawiaturą,
nie no, kaman.
tak żeby móc go używać także jako tablet.
dotykowy ekran?

Najważniejsza jest dla mnie szybkość działania, samego
laptopa jak i Internetu na nim (oczywicie w zakresie
w jakim to zależy od sprzętu, a nie od dostawcy Internetu).

Będę go używać do Internetu - przeszukiwanie stron, poczta,
grupy dyskusyjne. Ponadto chcę zainstalować i używać
pakiet biurowy.
ale że co? Szybkość działania internetu?

Bardzo lubę oglądać filmy na komputerze. I tu pojawia się
pytanie o wyposażenie w czytnik DVD,
no weź....
bo dużo filmów
mam na płytach DVD (nie blue). Czy obecnie laptopy są
w takie napędy wyposażane? Na ile sprawdzają się
napędy zewnętrzne podłączane do USB?

sory, ale to wygląda tak, jakbyś kupował kabrioleta, z bagażnikiem dachowym i martwił się o pojemność bagażnika i czy są uchwyty na kubki. Weź sie zdecyduj co jest ważne, a co nie. do filmów - super ekran i to najmniej 17 cali. do internetu - cokolwiek, zoptymalizowane. a odłączana klawiatura..... to już wogóle nie wiem co mam powiedzieć. Może to co napisałem brzmi nie uprzejmie, przepraszam, ale jak masz wydać pare tyśęcy złotych, to zastanów się czy nie spuścić troszkę z tonu, żeby nie być niezadowolonym ze nie udało sie wszystkich niemożliwych warunków pogodzić.
tu masz laptopa który ma bardzo dobry stosunek jakości do ceny:
https://tinyurl.com/y8b3rwf7
Ale w jakim stopniu on spełni Twoje wymogi - nie wiem. jest szybki, więc ten jeden spełni. Jeśli jednak go odrzucisz, to gdy znajdziesz taki model który spełnia więcej wymogów, wpisz w google nazwę jego procesora i słowo passmark. "wyskoczy" Ci strona z pewnym benchmarkiem, dzieki któremu dowiesz się jaki jest szybki procesor. jak sprwdzisz 10 modeli, zdziwisz się mooooocno jakie gówna wtykają do laptopów producenci. (W sensie niewielka różnica w cenie lapka może dawać kiklukrotne różnice w wydajności procesora)

ToMasz

Jaki laptop teraz kupic?