Jaki laptop teraz kupic?

Data: 2018-03-27 22:51:06
Autor: Skylla
Jaki laptop teraz kupic?
W dniu 27.03.2018 o 19:59, Wojtek pisze:
Najważniejsza jest dla mnie szybkość działania, samego
laptopa jak i Internetu na nim (oczywicie w zakresie
w jakim to zależy od sprzętu, a nie od dostawcy Internetu).

Będę go używać do Internetu - przeszukiwanie stron, poczta,
grupy dyskusyjne. Ponadto chcę zainstalować i używać
pakiet biurowy.
Bardzo lubę oglądać filmy na komputerze. I tu pojawia się
pytanie o wyposażenie w czytnik DVD, bo dużo filmów
mam na płytach DVD (nie blue). Czy obecnie laptopy są
w takie napędy wyposażane? Na ile sprawdzają się
napędy zewnętrzne podłączane do USB?

Jeśi chodzi o wydajność to wystarczy ci DO TEGO CO WYMIENIASZ jakiś Asus na Celeronie za ok 1500zł. Warto dopłacić za dysk SSD a nie warto za lepszy procesor typu i5 i7.

Jaki laptop teraz kupic?