Jaki laptop w cenie max do 3k

Data: 2010-08-26 15:55:22
Autor: Andrzej Kuća
Jaki laptop w cenie max do 3k
Witam, możecie polecić jakiś laptop dla dziecka do gier i internetu (głównie).
Cena nie może przekroczyć 3 tys. Matryca 17", sprzęt na Intelu i Nvidii.

Data: 2010-08-26 18:14:45
Autor: M1SLQ
Jaki laptop w cenie max do 3k
Witam, możecie polecić jakiś laptop dla dziecka do gier i internetu (głównie).
Cena nie może przekroczyć 3 tys. Matryca 17", sprzęt na Intelu i Nvidii.
Pozdrawiam

Dla dziecka raczej stacjonarny, tym bardziej że ten, o który pytasz, z założenia będzie DTR. Musi być laptop?

Pozdrawiam

Data: 2010-08-26 16:25:03
Autor: Andrzej Kuća
Jaki laptop w cenie max do 3k
M1SLQ <mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl> napisał(a):
Dla dziecka raczej stacjonarny, tym bardziej że ten, o który pytasz, z założenia będzie DTR. Musi być laptop?

No właśnie wiem, że za tą kasę byłby w miarę przyzwoity pecet, ale nie mam
niestety miejsca na niego.

Data: 2010-08-26 18:11:14
Autor: januszek
Jaki laptop w cenie max do 3k
Andrzej Kuća napisa?(a):

No właśnie wiem, że za tą kasę byłby w miarę przyzwoity pecet, ale nie mam
niestety miejsca na niego.

Popatrz na Samsungi.

j.

--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-08-26 18:52:05
Autor: M1SLQ
Jaki laptop w cenie max do 3k
Na benchmark.pl dzisiaj się pojawił artykuł o laptopach z przedziału 1900-9000 zł, może w czymś Ci pomoże.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-26 21:35:53
Autor: Radosław Sokół
Jaki laptop w cenie max do 3k
W dniu 26.08.2010 18:25, Andrzej Kuća pisze:
No właśnie wiem, że za tą kasę byłby w miarę przyzwoity pecet, ale nie mam
niestety miejsca na niego.

Jak to, skoro notebook zajmuje dokładnie tyle samo miejsca,
co komputer typu all-in-one?

Poza tym do pracy z komputerem przenośnym *też* trzeba
biurka. Chyba komputer nie będzie rozkładany na środku
korytarza na czas użycia?

Do takich zastosowań -- tylko komputer stacjonarny.

Data: 2010-08-30 16:19:31
Autor: kamil
Jaki laptop w cenie max do 3k

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message news:2010082619355300grush.one.pl...
[...]

A Radoslaw znowu swoje.

Pozdrawiam
kamil

Data: 2010-08-30 17:43:01
Autor: Giecze
Jaki laptop w cenie max do 3k
kamil wrote:

> [...]
> biurka. Chyba komputer nie będzie rozkładany na środku
> korytarza na czas użycia?
>
> Do takich zastosowań -- tylko komputer stacjonarny.

I znów ma racje :) Dorzuciłbym do tego większe szanse na zrujnowanie
zdrowia.

BTW, dobija mnie to idiotyczne używanie lapków i innych ajpadów jako
kiełbasy wyborczej przez naszych "liderów" z Wiejskiej.

Grzegorz

Data: 2010-08-31 07:46:35
Autor: Artur\(m\)
Jaki laptop w cenie max do 3k

Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości news:i5gjhf$qt0$1news.onet.pl...

[...]

Na miły Bóg rozjaśnij trochę umysł niekumatego.
To pierwsze rozumiem jako tako, ale o tych "liderach", ni w ząb.

Artur(m)

Data: 2010-08-31 11:58:47
Autor: Giecze
Jaki laptop w cenie max do 3k
m\ wrote:

> [...]

Na miły Bóg rozjaśnij trochę umysł niekumatego.
To pierwsze rozumiem jako tako, ale o tych "liderach", ni w ząb.

Mówię o tych tanich handelkach typu "iPad dla każdego ucznia" (niby
zamiast papierowych książek, taką bzdurę lansował Pawlak, o zgrozo
minister finansów), a ziom Napieralski to chyba nawet kilka netbooków
podarował (dużo szerzej przprowadził akcję rozdawnia jabłek, za to plus
:) Zjawisko lepiej widoczne w okolicy kampanii wyborczych.

Grzegorz

Data: 2010-09-01 00:52:15
Autor: Przemysław Ryk
[OT] Re: Jaki laptop w cenie max do 3k
Dnia Tue, 31 Aug 2010 11:58:47 +0200, Giecze napisał(a):

Mówię o tych tanich handelkach typu "iPad dla każdego ucznia" (niby
zamiast papierowych książek, taką bzdurę lansował Pawlak, o zgrozo
minister finansów),

Od kiedy? :-O

(ciach...)

[ Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne.  ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

Data: 2010-09-01 14:10:18
Autor: Giecze
Przemysław Ryk wrote:

> [...]

> Mówię o tych tanich handelkach typu "iPad dla każdego ucznia" (niby
> zamiast papierowych książek, taką bzdurę lansował Pawlak, o zgrozo

Od kiedy? :-O

Tfu racja, minister gospodarki. To go zwalnia z umiejętności liczenia i
myślenia ;)

GC

Data: 2010-09-01 14:26:07
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Wed, 01 Sep 2010 14:10:18 +0200, Giecze napisał(a):

[...]

Nie. Oczywiście, że nie. Ja się po prostu lubię czepiać. :D

[ Ciekawe dlaczego pieniądze odkładane na "czarną godzinę" wydaje się na   ]
[ ślub?                                                   (JoeMonster.org) ]

Data: 2010-09-01 14:46:38
Autor: JoteR
Jaki laptop w cenie max do 3k
"Giecze" napisał:

Mówię o tych tanich handelkach typu "iPad dla każdego ucznia"

2 lata temu to się nazywało "laptop dla gimnazjalisty".

taką bzdurę lansował Pawlak

Jaki pan, taki kram. Owe laptopy obiecywał osobiście ówczesny premier, do dzisiaj pobierający gażę prezesa RM. Warto o tym pamiętać, przy kolejnym pytaniu na grupie: "Jaki laptop do 2 kPLN?"

JoteR

Data: 2010-09-06 16:28:01
Autor: Mich@l
Jaki laptop w cenie max do 3k
W dniu 2010-09-01 14:46, JoteR pisze:
"Giecze" napisał:

Mówię o tych tanich handelkach typu "iPad dla każdego ucznia"

2 lata temu to się nazywało "laptop dla gimnazjalisty".

I to właśnie się nazywa postęp ;)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-08-30 23:36:32
Autor: marfi
Jaki laptop w cenie max do 3k
Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości news:2010082619355300grush.one.pl...
[...]

Szukam czegoś takiego - podaj linka do stacjonarnego komputera z monitorem i klawiaturą, który zajmuje "dokładnie tyle samo miejsca" co notebook.

Poza tym do pracy z komputerem przenośnym *też* trzeba
biurka. Chyba komputer nie będzie rozkładany na środku
korytarza na czas użycia?

Do takich zastosowań -- tylko komputer stacjonarny.

.... ale wtedy nie powiesz dziecku "wypierdalaj z tym komputerem stacjonarnym do swojego pokoju" bo wyjdziesznagłupka...

--
marfi

Data: 2010-09-01 15:15:50
Autor: 666
Jaki laptop w cenie max do 3k
I dziecko zamiast myszki ma używać touchpada?

-- -- -

Data: 2010-09-01 19:25:23
Autor: Radosław Sokół
Jaki laptop w cenie max do 3k
W dniu 30.08.2010 23:36, marfi pisze:
Szukam czegoś takiego - podaj linka do stacjonarnego komputera z
monitorem i klawiaturą, który zajmuje "dokładnie tyle samo miejsca" co
notebook.

http://www.ceneo.pl/Komputery_All-in-one

Zajmują nawet mniej, jeżeli założyć, że do wygodnej pracy
z komputerem przenośnym trzeba osobnej klawiatury, myszki,
a najlepiej również ekranu. No tak, w ostateczności mniejszy
i lżejszy monitor można postawić na zamkniętym notebooku
i oszczędzić troszkę miejsca -- ale plątanina kabli pozostanie.
I ten cudowny zasilacz, albo plątający się na biurku, albo
leżący gdzieś w kablach lub na dywanie i grożący spaleniem
się lub czegoś innego...

... ale wtedy nie powiesz dziecku "wypierdalaj z tym komputerem
stacjonarnym do swojego pokoju" bo wyjdziesznagłupka...

Przyznam, że nie rozumiem tego ani jako wypowiedź żartobliwą,
ani jako wypowiedź serio.

Data: 2010-08-27 00:25:50
Autor: Grzegorz Prędki
Jaki laptop w cenie max do 3k
W dniu 2010-08-26 17:55, Andrzej Kuća pisze:
Witam, możecie polecić jakiś laptop dla dziecka do gier i internetu (głównie).
Cena nie może przekroczyć 3 tys. Matryca 17", sprzęt na Intelu i Nvidii.

Obecnych gier w jakis sensownych ustawieniach nie da sie odpalic na jakimkolwiek laptopie za 3kzl. Tylko komputer stacjonarny pozostaje.

Data: 2010-08-27 06:26:49
Autor: januszek
Jaki laptop w cenie max do 3k
Grzegorz Prędki napisa?(a):

Obecnych gier w jakis sensownych ustawieniach nie da sie odpalic na jakimkolwiek laptopie za 3kzl. Tylko komputer stacjonarny pozostaje.

http://tnij.org/r780test i w wersji z gt330M http://pclab.pl/art41307-7.html

j.

--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-08-27 08:27:51
Autor: Grzegorz Kapusta
Jaki laptop w cenie max do 3k
Użytkownik "Andrzej Kuća" <protumba@NOSPAM.gazeta.pl> napisał:

Witam, możecie polecić jakiś laptop dla dziecka do gier i internetu (głównie).
Cena nie może przekroczyć 3 tys. Matryca 17", sprzęt na Intelu i Nvidii.

Ja ostatnio kupowałem do podobnych celów dla szwagra i wybór padł
na Dell Studio 1749. Co prawda karta ATI, ale 5650 trochę gier
pociągnie. Do tego świetny dźwięk dzięki wbudowanemu subwooferowi.
Założony budżet przekracza tylko o 50 zł.

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta

Jaki laptop w cenie max do 3k