Jaki laptop według specyfikacji

Data: 2012-03-26 16:44:25
Autor: BAREK
Jaki laptop według specyfikacji
W dniu 2012-03-26 09:55, Budzik pisze:
Hej
Jako ze stary komp powoli nie daje rady, zwłaszcza, jezeli chodzi o
odtwarzanie róznego rodzaju filmów - postanowiłem (ja - zażarty zwolennik
desktopów) kupić lapka, jako główny komp do domu. Stary komp pozostanie
jako magazyn danych.
Specyfikacja.

Witam,
A wejdź na allegro, ustaw to co znajdziesz ze specyfikacji jako filter/ głównie ekran i procek/ można podmieniać kombinacje.
Potem dołóż do filtrowania sÅ‚owa,  ja bym proponowaÅ‚ DELL lub najlepiej Latitude czy Vostro, trafiajÄ… siÄ™ fajne sztuki outletowe, czyli nowe, z gwarancjÄ… i przecenione.
Gwarancja NBD czyli naprawa u klienta następnego dnia roboczego na dwa lub trzy lata.
Jak coÅ› Ci siÄ™ spodoba i budget zaakceptujesz to pobieraj!

Data: 2012-03-26 15:55:20
Autor: Budzik
Jaki laptop wed³ug specyfikacji
Osobnik posiadaj±cy mail barek@plusnet.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

W dniu 2012-03-26 09:55, Budzik pisze:
Hej
Jako ze stary komp powoli nie daje rady, zw³aszcza, jezeli chodzi o
odtwarzanie róznego rodzaju filmów - postanowi³em (ja - za¿arty
zwolennik desktopów) kupiæ lapka, jako g³ówny komp do domu. Stary
komp pozostanie jako magazyn danych.
Specyfikacja.

Witam,
A wejd¼ na allegro, ustaw to co znajdziesz ze specyfikacji jako
filter/ g³ównie ekran i procek/ mo¿na podmieniaæ kombinacje.
Potem do³ó¿ do filtrowania s³owa,  ja bym proponowa³ DELL lub
najlepiej Latitude czy Vostro, trafiaj± siê fajne sztuki outletowe,
czyli nowe, z gwarancj± i przecenione.
Gwarancja NBD czyli naprawa u klienta nastêpnego dnia roboczego na dwa
lub trzy lata.
Jak co¶ Ci siê spodoba i budget zaakceptujesz to pobieraj!

:)
szukam, szukam, ale to jest klikanie sztuka po sztuce.
Akurat proponowanie do takich celów allegro... hmmm. nie lubisz mnie? :)
Zauwa¿, ze tam nie mozna nawet wybrac kilku rozmiarów ekranu na raz.

Ze sprawdzonych na razie, najlepsze opcje sortowania ma ceneo.

Ale nie widzia³em, zeby jakakolwiek porównywarka mia³a np. kryterium: ilo¶c gniazd USB 3.0

S±dzi³em, ¿e kto¶ szuka³ np. wed³ug takiego kryterium.

 --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2012-03-26 18:06:44
Autor: BAREK
Jaki laptop według specyfikacji

:)
szukam, szukam, ale to jest klikanie sztuka po sztuce.
Akurat proponowanie do takich celów allegro... hmmm. nie lubisz mnie? :)
Zauważ, ze tam nie mozna nawet wybrac kilku rozmiarów ekranu na raz.

Kilka rozmiarów ekranu- to bardzo niezdecydowany jesteś puki co... :-)
Ja poszedłem do sklepu i przyjrzałem się kilku wielkością jakie w grę wchodziły w moim przypadku.
Ja dość długo ostatnio szukałem laptopa i długo porównywałem różne modele via ceneo, nokaut, skapiec i w końcu wybrałem coś.
Potem okazało się, że za podobne pieniądze mogłem na allegro kupić coś w cenie o jakieś 20% niższej, konkretnie mówię o Dellach tzw. outletowych.
Wiesz, akurat procek i ekran to bazowe parametry w laptopach, na cenę wpływa jeszcze RAM, dysk twardy(szczególnie SSD) i mnogość łączy na pokładzie, system operacyjny, bateria, obudowa i ogólnie jakość wykonania, a także gwarancja, która bardzo ważna jest!
Troszkę czasu musisz na to poświęcić jak chcesz dobrze i tanio kupić(różnice cen sięgają 50%) i zawsze trzeba czytać co tam jest małym druczkiem.

Data: 2012-03-26 17:55:19
Autor: Budzik
[...]

Kilka rozmiarów ekranu- to bardzo niezdecydowany jeste¶ puki co... :-)

bo to nie ma dla mnie az takiego znaczenia.
Wiem, ze ma byc minimum 15. Jak bedzie wiekszy - super. Jak nie - bez znaczenia.

Ja poszed³em do sklepu i przyjrza³em siê kilku wielko¶ci± jakie w grê wchodzi³y w moim przypadku.
Ja do¶æ d³ugo ostatnio szuka³em laptopa i d³ugo porównywa³em ró¿ne modele via ceneo, nokaut, skapiec i w koñcu wybra³em co¶.
Potem okaza³o siê, ¿e za podobne pieni±dze mog³em na allegro kupiæ co¶ w cenie o jakie¶ 20% ni¿szej, konkretnie mówiê o Dellach tzw. outletowych.
Wiesz, akurat procek i ekran to bazowe parametry w laptopach, na cenê wp³ywa jeszcze RAM, dysk twardy(szczególnie SSD) i mnogo¶æ ³±czy na pok³adzie, system operacyjny, bateria, obudowa i ogólnie jako¶æ wykonania, a tak¿e gwarancja, która bardzo wa¿na jest!
Troszkê czasu musisz na to po¶wiêciæ jak chcesz dobrze i tanio kupiæ(ró¿nice cen siêgaj± 50%) i zawsze trzeba czytaæ co tam jest ma³ym druczkiem.

Na razie zwróci³em uwagê na samsungi.
Maj± po 2 z³acza USB 3.0, LAN 1Gb, ceny do¶æ rozs±dne.
Zwrócê uwagê na DELLe o których piszesz - dziêki.

Ogl±danie bêdzie na koñcu - jakie ma znaczenie wygl±d (no moze poza trwa³o¶ci± obudowy ale i to bez przesady - przypominam - 90% czasu w domowych warunkach gdzie lapek bedzie leza³ na pó³ce a obs³uga bedzie via klawiatura bezprzewodowa, takaz myszka i obraz wyswietlany na TV.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Cytaty zosta³y pociête tendencyjnie,
a odpowiedzi nie uwzglêdniaj± innego ni¿ mój punktu widzenia.

Data: 2012-03-26 22:03:19
Autor: PiteR
Budzik pisze tak:

lapek bedzie leza³ na pó³ce a obs³uga bedzie via klawiatura
bezprzewodowa, takaz myszka i obraz wyswietlany na TV.

To mo¿e zwróæ te¿ uwagê na to, czy da siê w³±czyæ laptopa bez podnoszenia ekranu. Nawet w N130 siê nie da.

Nic tylko z Buda Spencera waln±æ w ³eb projektanta.

--
Piter

Data: 2012-03-27 07:55:24
Autor: Budzik
Jaki laptop wed³ug specyfikacji
Osobnik posiadaj±cy mail email@fauszywy.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

ok, dziêki za zwrócenie uwagi.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"¯ycie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeñ.
Jest tylko zupe³nie inne..."  William Shakespeare

Jaki laptop według specyfikacji