Jaki laptop według specyfikacji

Data: 2012-03-26 07:55:21
Autor: Budzik
Jaki laptop według specyfikacji
Hej
Jako ze stary komp powoli nie daje rady, zwłaszcza, jezeli chodzi o odtwarzanie róznego rodzaju filmów - postanowiłem (ja - zażarty zwolennik desktopów) kupić lapka, jako główny komp do domu. Stary komp pozostanie jako magazyn danych.
Specyfikacja.
Cena - raczej do 3000 ale w razie czego moze byc wiecej
Wielkośc - 90% bedzie uzywany w domu, wiec monitor jak najwiekszy, minimum 15, super byłaby klawiatura z częscią numeryczną.
Dysk - min 500GB Dysk SSD na system - byłby dużym plusem
procek - jak najlepszy, minimum i5 (cos z AMD? - zupełnie wypadłem z ruletki procesorowej)
Pamięc - najlepiej 8GB
Wyjscie HDMI (to pewnie standard)
USB - czy jest szansa na laptopa z wieksza liczba wyjsc USB 3.0 niz jedno?
Karta graficzna - nie gram, wiec nie ma dla mnie wiekszego znaczenia
Bateria - nie ma wiekszego znaczenia

O czyms zapomniałem?

Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2012-03-26 16:44:25
Autor: BAREK
W dniu 2012-03-26 09:55, Budzik pisze:
[...]

Witam,
A wejdź na allegro, ustaw to co znajdziesz ze specyfikacji jako filter/ głównie ekran i procek/ można podmieniać kombinacje.
Potem dołóż do filtrowania słowa,  ja bym proponował DELL lub najlepiej Latitude czy Vostro, trafiają się fajne sztuki outletowe, czyli nowe, z gwarancją i przecenione.
Gwarancja NBD czyli naprawa u klienta następnego dnia roboczego na dwa lub trzy lata.
Jak coś Ci się spodoba i budget zaakceptujesz to pobieraj!

Data: 2012-03-26 15:55:20
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail barek@plusnet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

:)
szukam, szukam, ale to jest klikanie sztuka po sztuce.
Akurat proponowanie do takich celów allegro... hmmm. nie lubisz mnie? :)
Zauważ, ze tam nie mozna nawet wybrac kilku rozmiarów ekranu na raz.

Ze sprawdzonych na razie, najlepsze opcje sortowania ma ceneo.

Ale nie widziałem, zeby jakakolwiek porównywarka miała np. kryterium: ilośc gniazd USB 3.0

Sądziłem, że ktoś szukał np. według takiego kryterium.

 --
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2012-03-26 18:06:44
Autor: BAREK
Jaki laptop według specyfikacji

:)
szukam, szukam, ale to jest klikanie sztuka po sztuce.
Akurat proponowanie do takich celĂłw allegro... hmmm. nie lubisz mnie? :)
ZauwaĹź, ze tam nie mozna nawet wybrac kilku rozmiarĂłw ekranu na raz.

Kilka rozmiarów ekranu- to bardzo niezdecydowany jesteś puki co... :-)
Ja poszedłem do sklepu i przyjrzałem się kilku wielkością jakie w grę wchodziły w moim przypadku.
Ja dość długo ostatnio szukałem laptopa i długo porównywałem różne modele via ceneo, nokaut, skapiec i w końcu wybrałem coś.
Potem okazało się, że za podobne pieniądze mogłem na allegro kupić coś w cenie o jakieś 20% niższej, konkretnie mówię o Dellach tzw. outletowych.
Wiesz, akurat procek i ekran to bazowe parametry w laptopach, na cenę wpływa jeszcze RAM, dysk twardy(szczególnie SSD) i mnogość łączy na pokładzie, system operacyjny, bateria, obudowa i ogólnie jakość wykonania, a także gwarancja, która bardzo ważna jest!
Troszkę czasu musisz na to poświęcić jak chcesz dobrze i tanio kupić(różnice cen sięgają 50%) i zawsze trzeba czytać co tam jest małym druczkiem.

Data: 2012-03-26 17:55:19
Autor: Budzik
[...]

bo to nie ma dla mnie az takiego znaczenia.
Wiem, ze ma byc minimum 15. Jak bedzie wiekszy - super. Jak nie - bez znaczenia.

[...]

Na razie zwróciłem uwagę na samsungi.
Mają po 2 złacza USB 3.0, LAN 1Gb, ceny dość rozsądne.
Zwrócę uwagę na DELLe o których piszesz - dzięki.

Oglądanie będzie na końcu - jakie ma znaczenie wygląd (no moze poza trwałością obudowy ale i to bez przesady - przypominam - 90% czasu w domowych warunkach gdzie lapek bedzie lezał na półce a obsługa bedzie via klawiatura bezprzewodowa, takaz myszka i obraz wyswietlany na TV.

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2012-03-26 22:03:19
Autor: PiteR
Budzik pisze tak:

lapek bedzie lezał na półce a obsługa bedzie via klawiatura
bezprzewodowa, takaz myszka i obraz wyswietlany na TV.

To może zwróć też uwagę na to, czy da się włączyć laptopa bez podnoszenia ekranu. Nawet w N130 się nie da.

Nic tylko z Buda Spencera walnąć w łeb projektanta.

--
Piter

Data: 2012-03-27 07:55:24
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail email@fauszywy.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ok, dzięki za zwrócenie uwagi.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2012-03-27 13:48:24
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-03-26 09:55,  *Budzik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Mam (choć inną specyfikację lekko) i polecam Vostro 3750:
http://www.x-kom.pl/p/77033-notebook-laptop-17,3-dell-vostro-3750-i5-2450m-8gb-500-srebrny.html
Dodatkowa inwestycja to system.
Nie wierz tylko z bajki o odpornej na zalanie klawiaturze - nie jest odporna i na dodatek Dell nie bierze odpowiedzialności za reklamę.

jeśli nie przeszkadza Ci błyszczący ekran (w czasie korzystania z TV nie problem) to też obleci:
http://www.x-kom.pl/p/75147-notebook-laptop-17,3-dell-inspiron-q17r-i5-2450m-4gb-500-7hp64-gt525m.html
Pamięć tanio i łatwo rozbudujesz.

Oba mają po dwa USB 3.0, a Vostro dodatkowo gniazdo Express card.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l