Jaki laptop z matową matrycą?

Data: 2010-12-11 13:19:06
Autor: Maciek
Jaki laptop z matową matrycą?
W dniu 2010-12-10 23:57, jarzabek pisze:
Dawno nie kupowałem sprzętu i jestem zrozpaczony. Grzebię od dwóch dni
w sieci i niemal same błyszczące dziadostwa teraz sprzedają, masakra
jakaś. Co polecacie? Poza matowością laptop ma być jeszcze cichy,
tani... i to właściwie wszystko. Chyba nie mam dużych wymagań?
Oczywiście jakby jeszcze się nie grzał, nie ważył 5 kilo i miał w
miarę współczesne parametry to byłoby fajnie... ale powiedzmy, że
uniosę nawet 4 kg :)
Mam Lenovo SL510 - wszystko matowe, chociaż jakość bez rewelacji
(przynajmniej w porównaniu do IBM T23, którego miałem wcześniej).

Maciek

Data: 2010-12-11 15:19:32
Autor: jarzabek
Jaki laptop z matową matrycą?
On 11 Gru, 13:19, Maciek <mac...@nospam.pl> wrote:
W dniu 2010-12-10 23:57, jarzabek pisze:> Dawno nie kupowa em sprz tu i jestem zrozpaczony. Grzebi od dw ch dni
> w sieci i niemal same b yszcz ce dziadostwa teraz sprzedaj , masakra
> jaka . Co polecacie? Poza matowo ci laptop ma by jeszcze cichy,
> tani... i to w a ciwie wszystko. Chyba nie mam du ych wymaga ?
> Oczywi cie jakby jeszcze si nie grza , nie wa y 5 kilo i mia w
> miar wsp czesne parametry to by oby fajnie... ale powiedzmy, e
> unios nawet 4 kg :)

Mam Lenovo SL510 - wszystko matowe, chocia jako bez rewelacji
(przynajmniej w por wnaniu do IBM T23, kt rego mia em wcze niej).

No właśnie dokładnie o tym modelu myślałem. Możesz napisać co
dokładnie jest w nim kiepskie? Też kiedyś parę lat temu używałem IBM'a
i byłem zachwycony, ale o następcy Lenovo czytałem różne opinie....

Data: 2010-12-12 22:26:10
Autor: Maciek
W dniu 2010-12-12 00:19, jarzabek pisze:
No właśnie dokładnie o tym modelu myślałem. Możesz napisać co
dokładnie jest w nim kiepskie? Też kiedyś parę lat temu używałem IBM'a
i byłem zachwycony, ale o następcy Lenovo czytałem różne opinie....
Plastiki są takie ... plastikowe :-) Trzeszczy to trochę i ogólnie nie
wygląda jakoś super solidnie, ale w sumie działa (u mnie około 10
miesięcy). Matryca bez rewelacji - w pionie tylko 768 punktów. Zdaje
się, że nie wszystkie modele mają matową - musisz poszukać odpowiednich.

Maciek

Jaki laptop z matową matrycą?