Jaki laptop z matow膮 matryc膮?

Data: 2010-12-11 10:25:30
Autor: JaromirD
Jaki laptop z matow膮 matryc膮?
jarzabek wrote:

Dawno nie kupowa艂em sprz臋tu i jestem zrozpaczony. Grzebi臋 od dw贸ch dni
w sieci i niemal same b艂yszcz膮ce dziadostwa teraz sprzedaj膮, masakra
jaka艣. Co polecacie? Poza matowo艣ci膮 laptop ma by膰 jeszcze cichy,
tani... i to w艂a艣ciwie wszystko. Chyba nie mam du偶ych wymaga艅?
Oczywi艣cie jakby jeszcze si臋 nie grza艂, nie wa偶y艂 5 kilo i mia艂 w
miar臋 wsp贸艂czesne parametry to by艂oby fajnie... ale powiedzmy, 偶e
unios臋 nawet 4 kg :)

Zupe艂nie nie istotne parametry:
- system (i tak zainstaluj臋 sobie gentoo)
- procesor, karta graficzna (nie gram w nic wsp贸艂czesnego, wi臋c byle
co)
- pami臋膰 (2 GB to dla mnie a偶 nadto)
- czytniki linii papilarnych, tysi膮ce z艂膮cz, port贸w, itd. pierd贸艂...

Niestety, teraz tak si臋 porobi艂o, 偶e za "gorsz膮" (matow膮) matryc臋 trzeba s艂ono zap艂aci膰. Tylko te "lepsze" s膮 tanie.
Kole偶anka ostatnio kupi艂a jak膮艣 Toshib臋 z matow膮 matryc膮 ale zap艂aci艂a 3 600 z艂.

Jaki laptop z matow膮 matryc膮?