[znĂłw o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?

Data: 2015-11-30 18:51:21
Autor: platformowe głupki
[znĂłw o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
ciekawe czy są jakieś drukary wielkości zwykłych czarno-białych...
wszystkie znane mi kolory to krowy nie mieszczące się na biurkach...

Data: 2015-11-30 19:02:19
Autor: Paweł
[znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
Akurat mam w miarę duże biurko, więc nie musi być najmniejsza. A rozmiar wynika z tego, że muszą się tam zmieścić aż 4 tonerry zamiast 1.
Ale są też małe drukarki, tylko trochę kiepskie........
http://www.komputronik.pl/product/204515/Sprzet_komputerowy_/Peryferia/HP_LaserJet_Pro_Color_CP1025.html

Data: 2015-11-30 19:09:49
Autor: platformowe głupki
[znĂłw o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
z tego co ja doświadczyłem to OKI wyróżnia się... negatywnie...
Lexmark robi jakieś cuda z tonerami, nie sposób ich zregenerować, zamienić z innymi drukarkami...

Data: 2015-11-30 19:10:37
Autor: platformowe głupki
[znĂłw o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
a i w lexmarku to toner starcza na bardzo krótko...

Data: 2015-11-30 19:17:35
Autor: Paweł
[znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
A HP albo Brother czy mają tańsze tonery, i jak drukują zdjęcia?

Np to......?
http://www.komputronik.pl/product/188065/Sprzet_komputerowy_/Peryferia/Brother_HL_3170CDW_WiFi.html

Data: 2015-11-30 20:14:32
Autor: ...:::WISKOLER:::...
[znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Paweł naskrobał(a):

A HP albo Brother czy mają tańsze tonery, i jak drukują zdjęcia?

Nie wiem czy wiesz ale takiej jakości wydruków zdjęć jak z atramentu na
laserze nie uzyskasz. Laser ma max rozdzielczość 600x600 DPI i żadne
interpolowania nie pomogą na to. Zawsze, ale to zawsze zdjęcie z
atramentówki bedzie lepszej jakości niż z lasera. Inną sprawa jest
wytrzymałość druku laserowego na wodę, tutaj laser na głowę bije
atramentówkę.
Znam kilku włascicieli drukarek laserowych w kolorze i wszyscy narzekaja na
wysokie koszty zakupu tonerów, szczególnie że zamienniki sa po prostu
kiepskiej jakości, albo nie ma ich wcale.

Natomiast jesli masz problem z drogim wydrukiem w atramencie, kiepskimi i
zasychajacymi tuszami - zamiennikami, to może zainteresuj sie drukarkami
atramentowymi firmy Brother. Droższa w zakupie, ok 350-400 cebulionów, ale
koszt tuszy to 35 cebulionów. I działa :)
--
....:::WISKOLER:::...
Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

Data: 2015-11-30 20:50:31
Autor: z
W dniu 2015-11-30 o 20:14,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

No właśnie wybór między dżumą a cholerą :-)
Sam potrzebuję okazjonalnie coś wydrukować natychmiast w domu.
Jak kupię Brothera to będę miał święty spokój?
Np. po tygodniu stania odpalam i drukuję? Koszty pal licho ale czy będzie działać? :-)

PS. Zawodowo pracuję w poligrafii dlatego 600dpi laser to jakaś masakra.
Naszarpałem się i z dobrymi plujkami i laserami ;-)

Data: 2015-11-30 22:14:36
Autor: Irokez
W dniu 2015-11-30 o 20:50, z pisze:

[...]

Będzie. Rodzice mają i raz na 2 tygodnie a nawet raz w miesiącu daje radę.

Ja drukuję raz na pół roku co najwyżej więc nic nie dawało rady. Mam Xeroxa Phaser 6125, po chyba 6 latach kolory jeszcze startowe ma. Nie było problemu odpalić po półtorej roku stania.
Nowy kupowałbym Brother - tanie zamienniki bo nie ma chipów.
Wielkość niestety jest spora jak laser kolorowy jednoprzebiegowy. Małego samsunga na ten przykład kolorowego kupisz na biurko, ale jest czteroprzebiegowy więc 2-3 strony na minutę w kolorze. Szybszy model będzie większy.

--
Irokez

Data: 2015-11-30 22:50:39
Autor: Paweł
[znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
Ja właśnie drukuję nawet rzadziej niż raz na 2 tygdnie. A i nieraz w ciągu miesiąca nic nie puszczę, ale są momenty, że "na gwałt" muszę coś wydrukować do roboty lub komuś i wtedy atrament po wielu tygodniach bezczynności nie chce drukować. Najczęściej brakuje któregoś koloru i wszystko stoi. Dlatego nie chcę atramentówki już.

Data: 2015-11-30 23:23:48
Autor: \(c\)RaSz
[znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
Użytkownik "Paweł" <brop@wp.xx> napisał w
news:565cc4af$0$647$65785112news.neostrada.pl ...
:
[...]

Masz kasę, to kupuj, ale może przedtem rozejrzyj się, czy przypadkiem w Twojej
okolicy nie ma jakiegoś punktu xero? Bo w większości miast jest ich sporo, i
bywają wśród nich takie, które są czynne całą dobę! Ot signum temporis... W
takim punkcie mają też (prawie zawsze) niemal wszystko, co dziś potrzebne do
DTP, czyli również wysokiej jakości drukarki (nawet kilka rodzajów).

Bo jeśli jakiś taki masz parę przystanków od domu, to lepiej nie szarpać się na
świetną, i drogą drukarkę, ale dokonać wyboru "ekonomicznie uzasadnionego".
Niech taka "domowa" maszyna będzie mogła zrobić tylko to, na czym Ci najbardziej
(i najczęściej) zależy, a resztę będziesz mógł zadowolić outsourcingiem. A
jeszcze:

Kupowanie "do domu" sprzętu, który ma zrobić to, co jest potrzebne do... roboty
(czyli: na potrzeby macierzystej firmy)? No to zwróć się do szefa, aby choć
część kosztów za-sponsorował! A już na pewno: materiały eksploatacyjne...

--
Już lepiej dopuścić nadmierne wakaty
 - niż niewspółmiernie na-mnożyć cytaty:

Data: 2015-12-01 22:57:38
Autor: Kamil
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał:

Jak kupię Brothera to będę miał święty spokój?
Np. po tygodniu stania odpalam i drukuję? Koszty pal licho ale czy będzie działać? :-)

Oryginalne atramenty są bardziej na zasychanie od zamienników. Poza tym większość drukarek ma opcje samoczyszczenia dysz. Jeśli drukarka jest włączona do prądu, raz na jakiś czas uruchamia sama tę procedurę. Dużo też zależy od warunków panujących w pomieszczeniu, tzn. temperatury i wilgotności.

pzdr

Data: 2015-12-02 22:12:59
Autor: BaSk
W dniu 2015-12-01 o 22:57, Kamil pisze:
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał:

to będę miał święty spokój? Np. po tygodniu stania odpalam i
drukuję? będzie działać? :-)

Oryginalne atramenty są bardziej na zasychanie od zamienników.

Bardziej? Tak jak ten wróbelek?  :)

Poza tym większość drukarek ma opcje samoczyszczenia dysz. Jeśli
drukarka jest włączona do prądu, raz na jakiś czas uruchamia sama tę
 procedurę.

Jak działa, to pewnie konstruktorzy poradzili sobie z problemem, który
widzę w tym, że:
Dysze trzeba _czymś_ oczyścić, tak? No to dodaje się obracający wałek
czyszczący, tak? Ale przecież ten wałek ulega w trakcie swej pracy
zabrudzeniu, wsiąka w niego tusz! po czym zasycha. Czy tego wałka nie
trzeba raz na pół roku oczyścić / wymienić na nowy?

--
  Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

"Cokolwiek robisz
    -   rób to dobrze!"

Data: 2015-11-30 21:34:58
Autor: ąćęłńóśźż
[znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
Kupiłem OKI i jestem niezadowolony.

-- -- -
z tego co ja doświadczyłem to OKI wyróżnia się... negatywnie...

Data: 2015-12-01 19:00:29
Autor: ...:::WISKOLER:::...
[znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą ±æê³ñ󶼿 naskrobał(a):

KupiÂłem OKI i jestem niezadowolony.

Skoro nie potrafisz skonfigurowac poprawnie czytnika usenetu, to jak moĹźesz
byc zadowolony?
--
....::: WISKOLER :::...
Misie powróciły do domu.

[znĂłw o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?