Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w a ucie?

Data: 2015-05-28 19:48:52
Autor: Olo
Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w a ucie?
Cześć.

Mam dwa dzieciaki 5 i 7 lat. O ile młodszy czuje się w aucie
bezproblemowo to niestety starsza przy dłuższej jeździe miewa nudności,
zakończone już praniem tapicerki.

Czy ktoś mógłby się pochwalić czy stosuje jakieś "suplementy diety" i w
ogóle działają? A aptece proponują Aviomarin a znowu znajmy z tym samym
problemem tyle że u osoby dorosłej - twierdzi że nie działa.

Zaklejenie pępka plastrem. Nie wiem dlaczego ale działa.....

GrzeÅ›

Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w a ucie?