Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w a ucie?

Data: 2015-05-28 22:49:19
Autor: ToMasz
Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w a ucie?
1. sadzać na innych fotelach
2. wietrzyć, tak aby do nosa nie docierał nawet najmniejszy zapaszek auta. To nie tak aby jakiś konkretny zapach powodował wymioty. to tak, że jeśli raz dziecko zwymiotowało (bez przyczyny pokarmowej) to mózg idealnie zapamięta towarzyszące zapachy
3. na krótkich trasach wymusić aktywność. dowolną. ja jako dziecko wymiotowałem nawet na myśl o jeździe na tylnym fotelu. więc recytowałem, śpiewałem, czytałem znaki drogowe.... Nawet czasami biegałem za autem - to najbardziej pomagało, ale wiadomo - nie bardzo da się pobiegać na głównych drogach.
4. na dalekie dystanse niemam dobrych rad. usypać aviomarinem, albo jechać nocą - czyli.... też usypiać.
ToMasz

PS na 99.9999% przejdzie dzieciom jak tylko złapią kierownicę we władanie. Podobno nawet cięższe choroby przechodzą.

Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w a ucie?