Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w auci e?

Data: 2015-05-28 23:37:49
Autor: Tomasz Pyra
Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w auci e?
Dnia Thu, 28 May 2015 15:56:40 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

Cześć.

Mam dwa dzieciaki 5 i 7 lat. O ile młodszy czuje się w aucie bezproblemowo to niestety starsza przy dłuższej jeździe miewa nudności, zakończone już praniem tapicerki.

Czy ktoś mógłby się pochwalić czy stosuje jakieś "suplementy diety" i w ogóle działają? A aptece proponują Aviomarin a znowu znajmy z tym samym problemem tyle że u osoby dorosłej - twierdzi że nie działa.

Ja znam takiego jednego co mu pomagało jeżdżenie na przednim siedzeniu.
Ale tak do końca nie wiadomo czy to nie był kant w celu wyłudzenia
siedzenia na gorącym fotelu ;)

Data: 2015-05-29 00:15:17
Autor: Alf/red/
W dniu 28.05.2015 o 23:37, Tomasz Pyra pisze:
Ale tak do końca nie wiadomo czy to nie był kant

Może nie. Ja musiałem patrzeć do przodu, co z przedniego siedzenia jest dużo łatwiejsze. Ciężej było w autobusach...

--
Alf/red/

Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w auci e?