Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w aucie?

Data: 2015-05-28 19:23:34
Autor: Wiwo
Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w aucie?

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mk76r0$51l$1node2.news.atman.pl...
Cześć.

Mam dwa dzieciaki 5 i 7 lat. O ile młodszy czuje się w aucie bezproblemowo to niestety starsza przy dłuższej jeździe miewa nudności, zakończone już praniem tapicerki.

Czy ktoś mógłby się pochwalić czy stosuje jakieś "suplementy diety" i w ogóle działają? A aptece proponują Aviomarin a znowu znajmy z tym samym problemem tyle że u osoby dorosłej - twierdzi że nie działa.

Daj jej prowadzić, to nudności przejdą... :-)

Z Aviomarinem jest tak, że na jednych działa na innych nie. Na mnie działał średnio za młodu, ale 30 lat temu może był gorszy... ;-)

Z opowieści znajomych też wynika, że dzieciaki różnie reagują.
Ważne, żeby lek przyjąć przed podróżą, jak objawy już się pojawią, to rewelacji nie będzie.

Wiwo

Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w aucie?