Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w aucie?

Data: 2015-06-02 09:35:02
Autor: bma
Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w aucie?
Użytkownik "Sebastian BiaÅ‚y"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mk76r0$51l$1@node2.news.atman.pl...
Cześć.

Mam dwa dzieciaki 5 i 7 lat. O ile młodszy czuje się w aucie bezproblemowo to niestety starsza przy dłuższej jeździe miewa nudności, zakończone już praniem tapicerki.

Czy ktoś mógłby się pochwalić czy stosuje jakieś "suplementy diety" i w ogóle działają? A aptece proponują Aviomarin a znowu znajmy z tym samym problemem tyle że u osoby dorosłej - twierdzi że nie działa.

Przyczyną mdłości jest rozbieżność tego co widzisz z tym co czuje błędnik.
Jeżeli dziecko w czasie jazdy zajmuje się zabawką, książką, tabletem, telefonem
to prawdopodobne że będzie się źle czuło. Sam tak mam że jak żona prowadzi
a ja coś czytam na telefonie to po 20 min źle się czuje mimo że jako dziecko
nigdy nie miałem problemów z chorobą lokomocyjną. Prawdopodobnie dlatego,
że lubiłem obserwować to co się dzieje na zewnątrz samochodu. Naprawdę pomaga.
Wszelkie suplementy mają na celu osłabienie działania błędnika. Wtedy tego
dysonansu między wzrokiem a błędnikiem się nie odczuwa.

Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w aucie?