Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w aucie?

Data: 2015-05-28 23:02:32
Autor: Uncle Pete
On 2015-05-28 15:56, Sebastian Biały wrote:
Cześć.

Mam dwa dzieciaki 5 i 7 lat. O ile młodszy czuje się w aucie
bezproblemowo to niestety starsza przy dłuższej jeździe miewa nudności,
zakończone już praniem tapicerki.

Czy ktoś mógłby się pochwalić czy stosuje jakieś "suplementy diety" i w
ogóle działają? A aptece proponują Aviomarin a znowu znajmy z tym samym
problemem tyle że u osoby dorosłej - twierdzi że nie działa.

Mój wnuk miał ten problem, zaczynał rzygać po ok. 10 minutach jazdy. Pomógł właśnie Aviamarin. Potem ta choroba lokomocyjna jakoś sama przeszła (mniej więcej w wieku 9 lat).

Jak nawet na kogoś nie działa - co Ci przeszkadza sprawdzić?

Piotr

Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w aucie?