Jaki limit szt. przeniesienia do PLAY Fresh

Data: 2009-11-25 17:06:52
Autor: kowtow
Jaki limit szt. przeniesienia do PLAY Fresh
Czy jest jakiś limit regulaminowy przenoszenia numerów do Play Fresh
ile szt. numerów na jednego uzytkownika.
mam około 10 szt. zarejstrowanych prepaidów
i chcę przenieść do Fresha i wykorzystać limit 3x po 20 PLN

Data: 2009-11-26 10:24:28
Autor: W
Jaki limit szt. przeniesienia do PLAY Fresh
kowtow wystukał, co następuje:

Czy jest jakiś limit regulaminowy przenoszenia numerów do Play Fresh
ile szt. numerów na jednego uzytkownika.
mam około 10 szt. zarejstrowanych prepaidów
i chcę przenieść do Fresha i wykorzystać limit 3x po 20 PLN

Chyba nie powinno być... jedyny 'problem' to kwestia, że w salonie zapuścisz korzenie i będziesz musiał podpisać masę papieró ;D