Jaki ma sens opiniowanie zakupionych produktów w necie?

Data: 2011-01-31 11:57:41
Autor: Klin
Jaki ma sens opiniowanie zakupionych produktów w necie?
Po zakupie jakiegoś towaru w internecie
dałem negatywną opinie o produkcie
który się do niczego sensownego nie
nie nadawał straciłem tylko ponad setkę
bo po jego wypróbowaniu nie chciano
mi już zwrócić pieniędzy było widać,
  że jest używany. Poinformowano mnie
  że moja opinia ukaże się to zatwierdzeniu
  przez zainteresowanych, jak sądzę tylko
  dobrymi opiniami, właścicieli serwisu.
  Więc według wszelkiego prawdopodobieństwa
  nie pojawi się w ogóle na stronie sprzedawcy.

Data: 2011-02-01 14:50:40
Autor: sofu

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:ii64jc$s60$1news.onet.pl...
[...]

A co to byl za serwis i czego to dotyczyło?
Bo jeśli to byl np. plug analny z wibratorem, to mozna sie nie dziwić,
ze po uzyciu tego nie chca z powrotem.

sofu

Data: 2011-02-02 22:14:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-31 11:57, Klin > pisze:
[...]

A gdzie ten towar kupowałeś?

Jaki ma sens opiniowanie zakupionych produktów w necie?