Jaki maly dupleks cz.b. ?

Data: 2010-03-12 23:17:55
Autor: nom
Jaki maly dupleks cz.b. ?

Użytkownik " 666" <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hndugf$eut$1inews.gazeta.pl...

Ważne niewielkie w rzucie gabaryty (ciasno na biurku! gdyby nie było ciasnoty
to wolelibyśmy A3), na faks już raczej nie liczę (ale byłby ideałem), sieć
też byłaby bdb, bo odpadłby NAS.
Czym się zainteresować, z jakiej "stajni"?
Kupić, czy lepiej leasing z eksploatacją?
Generalnie raczej nowe niż używane (bo później tłumaczenie przed innymi
szczególnie jak coś się stanie) no chyba, że coś naprawdę warto.

Z nowych A4 to może canon MF4660pl, mam takie coś w pracy, 50 tyś. stron wydrukowane i zero problemów, ma dupleks, sieć, skaner kolorowy. Tonery pasują od HPLJ1010, zamienniki kosztują ok. 60zł na 2500 stron. Ma podajnik ADF, ale bez dupleksu.
Z używanych to może kopiarka kyocera KM1635 za ok. 1200zł -1500zł używana, ale z gwarancją na 2 lata, z kartą sieciową i dupleksem i ma A3. Mam taką w pracy, ale bez sieciówki i dupleksu. Toner zamiennik na 15 tyś. stron kosztuje 140zl, bęben na 150 tyś. stron, ale spokojnie wytrzymuje 300 tyś.
Mam też Kyocerę FS1300d z dupleksem, ale bez skanera, toner na 6000 stron kosztuje 100zł, bęben na 150 tyś. stron.
Mam też HPLJ 2015, toner na 7 tyś. stron 125zł (zamiennik), też bardzo fajna drukarka z sieciówką  i dupleksem, ale nie ma skanera.

Data: 2010-03-14 12:25:53
Autor: 666
Jaki maly dupleks cz.b. ?
Jakie źródło zakupu?

-- -- -

Data: 2010-03-18 17:45:36
Autor: nom
Jaki maly dupleks cz.b. ?

Użytkownik " 666" <j666@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hnikkh$mr5$1inews.gazeta.pl...
Jakie źródło zakupu?

Alledrogo oczywiście. :-)

Szukaj kopiarek Utax polizingowych, Kyocera to robi a w Niemczech sprzedawane są w czarnej obudowie i nazywają cię Utax, np CD1016  to jest to samo co KM1620.
tu masz taki kombajn:
http://allegro.pl/item956080949_kyocera_2530_ta_2025_utax_cd_1025_hurt.html
nawet górny podajnik ma z dupleksem :-)

Jaki maly dupleks cz.b. ?