Jaki ma³y szybkowar?

Data: 2010-12-01 09:53:22
Autor: Jacek
Jaki ma³y szybkowar?
Mam szybkowar 6,5 litra i drugi 4,5 litra. Czêsto jest potrzeba szybkiego ugotowania np. porcji ry¿u, czy kaszy dla 1 osoby i przyda³by siê jeszcze jaki¶ ma³y szybkowar.
Zale¿y mi, aby gotowa³ szybko, nie by³o za du¿o mycia (nie daj Bo¿e myæ pokrywê Zepter) i ¿eby nie trzeba by³o co pó³ roku wymieniaæ uszczelek.
Macie jaki¶ sprawdzony model?
Jacek

Data: 2010-12-13 00:25:14
Autor: ±æê³ñ󶼿
Jaki ma³y szybkowar?
Szybkowar Lagostina ca³kiem nie¼le siê myje w zmywarce.
Do mycia wyjmujê z pokrywy uszczelkê gumow±.

-- -- -

Data: 2010-12-13 00:40:43
Autor: kogutek
Jaki ma³y szybkowar?
[...]
Kasze i ryz sprzedaja w malych torebkach. Wrzuca sie taka torebke do wrzatku i
gotuje 15 minut. Po chu co Ci szybkowar do tego. --

Jaki ma³y szybkowar?