Jaki mandat?

Data: 2010-07-23 13:51:00
Autor: Paweł W.
Jaki mandat?

Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w wiadomości news:8d58c2f2-3323-4b9a-bb90-8273ab47f756f33g2000yqe.googlegroups.com...
Zostałem  trafiony w tyl przez mila panią.

Skręcaliśmy sobie spokojnie w lewo na światłach. Na prostopadłej ulicy
w ktora skręcaliśmy, piesi tez mieli zielone na pasach. Zatrzymalem
sie, aby ustapic tym pieszym i wtedy wlasnie zostałem trafiony w tył
auta. Szkody nie były na tyle znaczne by uszczuplać zniżki tej pani na
OC, ani tez informować policje, wiec poinformowaliśmy tylko
bankomat :-)

Gdyby wezwać policje, to ile  mandat kosztuje za takie zdarzenie oraz
ile punktów?
Przerabiał ktoś z was coś takiego?

http://www.policja.pl/portal/pol/1/32844/Nowy_quottaryfikator_mandatow_karnychquot.html

"Nowy taryfikator precyzuje również zasady wymierzania kary za spowodowanie zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym (w zakres tego przepisu wchodzi spowodowanie kolizji drogowej), zgodnie z którymi kwota mandatu karnego przypisana za naruszenie stanowiące przyczynę zagrożenia powiększona jest o 200 zł, jednak nie więcej niż 500 zł."

p.

Jaki mandat?