Jaki materac (piankowy?) do lozka rehabilitacyjnego?

Data: 2011-11-18 01:02:55
Autor: Piotr Molski
Jaki materac (piankowy?) do lozka rehabilitacyjnego?
Witam,
szukam materaca 90x200x10 cm do lozka szpitalnego/rehabilitacyjnego.
Lozko z podnoszonym/opuszczanymi elektrycznie strefami. Czyli
naciskamy guzik i unosi nam nogi albo tulow.
Jak rozumiem, musi to byc materac piankowy (gabkowy).
Przyjrzalem sie ofercie sklepow rehabilitacyjnych w okolicy i taki
materac w bawelnianym pokrowcu kosztuje 280zl.
Czy w jakis sposob rozni sie on od materacy z Allegro za 130 zl?
http://skroc.pl/d3fc

Sa tez materace moletowane - o nierownej powierzchni. Troche tansze w
sklepach rehabilitacyjnych.

Lozko bedzie sluzylo starszemu panu po operacji biodra. Tak wiec nie
bedzie (tfu, tfu) wykorzystywane 24h/dobe.

pozdr
Piotr

Data: 2011-11-18 11:48:19
Autor: Andrzej S.
W dniu 2011-11-18 10:02, Piotr Molski pisze:
Witam,
szukam materaca 90x200x10 cm do lozka szpitalnego/rehabilitacyjnego.

Nie mam doswiadczenia z mechanicznym lozkiem, ale mam z materacem,
który ma kilka stref, przelaczanych automatycznie. Tu powietrze wchodzi,
tam wychodzi, kazda strefa ma dlugie, pokrecone kiszeczki po calosci.
Efekt jest taki, ,ze strefy ucisku migruja, przeplywaja, przesuwaja sie
z czasem charakterystycznym na oko rzedu 15 min.

Bylo to drogie (15 lat temu) (nie wiem czemu) i sie psulo. Ale osobie
niechodzacej dodalo kilka lat zycia.

--
A S

Data: 2011-11-18 06:20:48
Autor: Piotr Molski
On 18 Lis, 11:48, "Andrzej S." <AndrewStasiew...@gmail.com> wrote:

[...]

To nie ten przypadek - zaklada sie, ze uzytkownik materaca za 2-3
miesiace bedzie biegal jak kozica ;) Materac musi byc piankowy, bo
inny sie nie zegnie przy "poklonach" lozka.

Jak rozumiem Twoj materac to sprzet przeciwodlezynowy?

pozdr
Piotr

Data: 2011-11-18 19:30:48
Autor: Andrzej S.
W dniu 2011-11-18 15:20, Piotr Molski pisze:
[...]

Tak. Nie wiem, ile to teraz kosztuje, ale takie cos przydaloby
sie w kazdym domu. Niestety, co wokól medycyny, to kosmos ...
--
A S

Data: 2011-11-18 11:11:42
Autor: Piotr Molski
On 18 Lis, 19:30, "Andrzej S." <AndrewStasiew...@gmail.com> wrote:

> Jak rozumiem Twoj materac to sprzet przeciwodlezynowy?

Tak. Nie wiem, ile to teraz kosztuje, ale takie cos przydaloby
sie w kazdym domu. Niestety, co wok l medycyny, to kosmos ...

Tragedii nie ma o ile to to:
http://sklep.rehabilion.pl/materace-przeciwodlezynowe/materac-zmiennocisnieniowy-system-air-150

Zdziwily mnie ceny lozek szpitalnych (tych z podnoszeniem). Myslalem,
ze beda rzedu 7-10 tysiecy, a tu prosze, nowe 2,5-3,5 tysia. Uzywane
na Allegro od 800 zl. Normalniejemy? ;)

pozdr
Piotr

Jaki materac (piankowy?) do lozka rehabilitacyjnego?