Jaki media-tank "łyka" wszystko i gdzie to przetestować?

Data: 2012-05-08 14:59:53
Autor: Budzik
Jaki media-tank "łyka" wszystko i gdzie to przetestować?
Osobnik posiadający mail depesz@depesz.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

mam prostą potrzebę: media tank, czytający pliki z sieci (lan), który
obsłuży mi wszystkie normalne formaty.

obecenie mam egreat m31b (hbox nmt2), i o ile zasadniczo działa ok, to
ostatnio pojawiło się kilka plików których nie odtwarza - albo w ogóle,
albo ma tylko dźwięk, albo tylko obraz.

chciałbym wymienić go na coś nowszego/rozsądnego, ale:
1. nie wiem co aktualnie ma najwięcej kodeków
2. nie mam za bardzo pomysłu gdzie w warszawie i okolicach można
   podjechać z własnym dyskiem na usb by przetestować czy mi te
   problematyczne pliki "łyknie".

jakiś pomysł? sugestia?

Laptop z wyjściem HDMI?

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2012-05-10 00:02:07
Autor: MaW
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:08052012.078CC91Bbudzik61.poznan.pl...
[...]

To chyba juz lepiej np. Asrock ION 330HT + np.  ubuntu z xbmc.

MaW

Data: 2012-05-15 19:59:33
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail niepisztu@aaa.bbb napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

dlaczego?

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2012-05-17 16:05:55
Autor: boxfish
W dniu 2012-05-15 21:59, Budzik pisze:

To chyba juz lepiej np. Asrock ION 330HT + np.  ubuntu z xbmc.

dlaczego?

bo jest mniejszy, bo można wsadzić w szafkę ze sprzętem etc etc

Jaki media-tank "łyka" wszystko i gdzie to przetestować?