Jaki minivan dla 7 osób

Data: 2010-02-04 11:57:50
Autor: AL
Jaki minivan dla 7 osób
LM pisze:
Jak w temacie, rocznik 2007/2008, minivan, musi być w automacie, nie musi być diesel, wersja na 7 osób, do 60 tys. zł.
Planowane przebiegi do 15 tys. rocznie.

Waham się pomiędzy

C4 Grand Picasso (full wyposażenie, pneumatic zawieszenie) - zaleta i jednocześnie wada, dużo bajerów. Sprzęgło zautomatyzowane to podobno porażka, nie wiem jak pełny automat. Są różne opinie na temat awaryjności, ale można znaleźć z małym przebiegiem.

zaw. pneumatyczne to tylko tyl i jako opcja (nie w kazdym Grand Picasso)
- to zawieszenie nie ma nic wspolnego z zaw. hydropneumatycznym

samochod b.komfortowy/wygodny+duzo funkcjonalnych rozwiazan

z dwuletniej obserwacji - model udany, usterki sie zdazaja (a w ktorym aucie nie), ale nie ma jakies tragedii.

Zajrzyj na watki:
http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=26693&forum=56
http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=54191&forum=56

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-02-04 11:59:41
Autor: cztery
Jaki minivan dla 7 osób
z dwuletniej obserwacji - model udany, usterki sie zdazaja (a w ktorym aucie nie), ale nie ma jakies tragedii.

Tylko dlaczego i w Polsce i w Europie mozna kupic te auta z mniejszymi przebiegami i w nizszej cenie niz konkurencja niemiecka czy japonska ?

Data: 2010-02-04 12:15:59
Autor: AL
Jaki minivan dla 7 osób
cztery pisze:
[...]

podaj przyklad
(dodatkowo porownaj ceny zakupu nowych egzemplarzy)
- no i co chciales wyrazic pod haslem: "z mniejszym przebiegiem"

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-02-04 12:26:19
Autor: cztery
Jaki minivan dla 7 osób
podaj przyklad
(dodatkowo porownaj ceny zakupu nowych egzemplarzy)

A po co ? Jak ktos chce kupowac w tej samej cenie auto, ktore ze 3 lata sprzeda o kilkanascie/dziesiat procent taniej to jego sprawa.

- no i co chciales wyrazic pod haslem: "z mniejszym przebiegiem"

To od autora watku :
"Reasumując - czy lepiej francuza z bajerami i małym przebiegiem, czy lepiej
niemca rok starszego z dużym przebiegiem, forda najbardziej się obawiam,
może niesłusznie"

Data: 2010-02-11 08:33:27
Autor: Jacek Osiecki
Jaki minivan dla 7 osób
Dnia Thu, 4 Feb 2010 12:26:19 +0100, cztery napisał(a):
[...]

Auto nie jest inwestycją, ma po prostu dobrze służyć :)

A co do niższych cen citroenów - po prostu Citroen ma miłą politykę cenową
i bardzo dobrze wyposażone modele sprzedaje taniej niż konkurencja...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-04 14:39:00
Autor: eManitou
Jaki minivan dla 7 osób

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hkea9g$bkf$2@inews.gazeta.pl...

- no i co chciales wyrazic pod haslem: "z mniejszym przebiegiem"

Pewnie to, że się szybciej sypią od niemieckich supersamochodów.

Data: 2010-02-04 19:49:46
Autor: Rafał Grzelak
Jaki minivan dla 7 osób
cztery wrote:

> [...]

Tylko dlaczego i w Polsce i w Europie mozna kupic te auta z
mniejszymi przebiegami i w nizszej cenie niz konkurencja niemiecka

Z tego samego powodu dla ktorego Alfy sa relatywnie tanie - bo 'sie
psuja'.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-02-05 13:10:38
Autor: J.F.
Jaki minivan dla 7 osób
On Thu, 4 Feb 2010 19:49:46 +0100,  Rafał Grzelak wrote:
Z tego samego powodu dla ktorego Alfy sa relatywnie tanie - bo 'sie
psuja'.

A dlaczego wlasciciele je tak tanio sprzedaja, a nie pomysla sobie "za
tyle to ja sobie tym autem sam bede dalej jezdzil" :-)

J.

Data: 2010-02-05 12:56:53
Autor: kamil
Jaki minivan dla 7 osób

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:ub2om5d7gde1o9n7pememnjvf1cv9strug4ax.com...
[...]

Raczej "niech juz strace te polowe wartosci, ale przynajmniej nie bede musial sie dalej meczyc z ustrojstwem". ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-07 08:09:19
Autor: GlennBp
Jaki minivan dla 7 osób
cztery wrote:

> mniejszymi przebiegami i w nizszej cenie niz konkurencja niemiecka
> czy japonska ?

Z tego samego powodu dla ktorego Alfy sa relatywnie tanie - bo 'sie
psuja'.

serio się tak psują?
http://tinyurl.com/ya4jog7
;->