Jaki minivan dla 7 osób

Data: 2010-02-04 21:36:59
Autor: Przemek V
Jaki minivan dla 7 osób

Użytkownik "LM" <leszek_m@go2.pl> napisał w wiadomości news:hke8aa$1rh$1mx1.internetia.pl...
Jak w temacie, rocznik 2007/2008, minivan, musi być w automacie, nie musi być diesel, wersja na 7 osób, do 60 tys. zł.
Planowane przebiegi do 15 tys. rocznie.

Z minivanotworów jestem ex użyszkodnikiem Multipli a od 2 miesięcy mamy w rodzinie S-Maxa 2.5T. Na codzień jeżdżę BMW 530d oraz wydumką z całkiem innej bajki. Jeśli chcesz mieć możliwość okazjonalnego wożenia 7 osób albo 5 + mnóstwo bagaży to pod względem frajdy z jazdy S-Max jest rewelacyjny. Inne auta które wymieniłeś są wszystkie o klasę niżej. Jeździ jak osobówka, ma bardzo dobrze zestrojone zawieszenie pomiędzy komfortem a prowadzeniem i miejsca w środku też ma więcej niż ta cała reszta. Dla mnie no contest. W weekendy zimowe podkradam żonie i mam banana na twarzy.

Data: 2010-02-04 21:08:08
Autor: Waldek Godel
Jaki minivan dla 7 osób
Dnia Thu, 4 Feb 2010 21:36:59 +0100, Przemek V napisał(a):

[...]

Ale S-Max to ekstra 10k zł za samo miejsce (w takiej samej konfiguracji i z
tym samym silnikiem co C4 Grand Picasso)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-04 22:19:05
Autor: Przemek V
Jaki minivan dla 7 osób

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1noxgm4ea9jnq$.dlglepper.institute.com...
[...]

Nie wnikałem w ceny ale z listy aut, którą inicjator podał to S-Max jest zdecydowanie najlepszą opcją dla kogoś kto lubi przyjemność z jazdy a napłodził potomstwa.

Jaki minivan dla 7 osób