Jaki model w Cyfra+ ???

Data: 2009-11-13 07:31:58
Autor: SP1 QXL
Jaki model w Cyfra+ ???
Od wczoraj Cyfra + dodaje do abonamentu TV 23" w cenie 1zł. Jest to model firmy LG. Ale nie znalazłem informacji o modelu. Ktoś może wie co to za model? Chciałbym parametry obejrzeć...

TL

Data: 2009-11-13 11:46:09
Autor: jacek wilczek
Jaki model w Cyfra+ ???

Użytkownik "SP1 QXL" <sp1qxl@sp1qxl.pl> napisał w wiadomości news:hdiulk$pr3$1atlantis.news.neostrada.pl...
Od wczoraj Cyfra + dodaje do abonamentu TV 23" w cenie 1zł. Jest to model firmy LG. Ale nie znalazłem informacji o modelu. Ktoś może wie co to za model? Chciałbym parametry obejrzeć...

LCD M237WDP

tak naprawdę to monitor komputerowy  jest (w/g nomenklatury LG)

http://pl.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=050104&categoryId=050104&parentId=0501&modelCodeDisplay=LCD+M237WD-PZ&model=NOTHING

--
Jacek

Data: 2009-11-13 12:59:19
Autor: Nix
Jaki model w Cyfra+ ???

Użytkownik "jacek wilczek" <jacek@niema.wilczek.biz> napisał w wiadomości news:hdjdi4$1r$1atlantis.news.neostrada.pl...

tak naprawdę to monitor komputerowy  jest (w/g nomenklatury LG)

Czy ta "promocja" wygląda na opłacalną ?
Zastanawiam się nad nowym "operatorem" właśnie...

pzdr! Nix

Data: 2009-11-13 13:18:31
Autor: Cavallino
Jaki model w Cyfra+ ???
Użytkownik "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl> napisał w wiadomości news:hdjhp8$9uj$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jeśli potrzebujesz akurat programów które dają prawo do odebrania telewizora, to tak.
Z mojego punktu widzenia i potrzeb kupowanie specjalnie w tym celu badziewnego HBO i pakietu Komfortowego mija się z celem.
A to połowa ceny minimum.

Data: 2009-11-13 13:41:59
Autor: Nix
Jaki model w Cyfra+ ???

\

[...]

A skąd wiesz że trzeba brać pakiet komfortowy i HBO akurat?
Na stronie cyfry jest taka przejrzystość, że nie mogę się połapać z niczym...

http://swieta.cyfraplus.pl/?utm_source=cyfraplus.pl&utm_medium=strona_promocji&utm_campaign=listopadowa

pzdr! Nix

Data: 2009-11-13 13:49:26
Autor: Cavallino
Jaki model w Cyfra+ ???
Użytkownik "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl> napisał w wiadomości news:hdjk98$cn0$1mx1.internetia.pl...

[...]

No i jeszcze Canal+.
Oczywiście możesz jeszcze wyższy pakiet wziąć.

Na stronie cyfry jest taka przejrzystość, że nie mogę się połapać z niczym...

Ze strony Satkuriera.

Data: 2009-11-14 10:37:17
Autor: Cavallino
Jaki model w Cyfra+ ???
[...]

No dobra, w cenie (średnio przez dwa lata poniżej 90 zł, odliczając wartość telewizora ok. 50 zł) masz jeszcze gratisowe kanały HD, Filmboxy, usługę Multiroom i dekoder HD (bez pvr) na cały okres umowy.
To już wygląda zdecydowanie korzystniej.
Do tego stopnia że się skusiłem i podpisałem nową umowę, trzeba się raczej spieszyć bo te tv idą jak ciepłe bułeczki ponoć.
Na szczęściej mogę jeszcze wypowiedzieć poprzednią umowę bez kar.

Data: 2009-11-15 00:48:30
Autor: DeSola
Jaki model w Cyfra+ ???
Na szczęściej mogę jeszcze wypowiedzieć poprzednią umowę bez kar.

Nie wiesz jak jest u nas jak wzieliśmy umowę ponad m-c temu i dekoder pvr za 0 zł? też możemy wypowiedzieć?

Maciek

Data: 2009-11-15 09:03:07
Autor: Cavallino
Jaki model w Cyfra+ ???
Użytkownik "DeSola" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomości news:hdnfkb$okp$1news.onet.pl...
Na szczęściej mogę jeszcze wypowiedzieć poprzednią umowę bez kar.

Nie wiesz jak jest u nas jak wzieliśmy umowę ponad m-c temu i dekoder pvr za 0 zł? też możemy wypowiedzieć?

Jak zwykłą umowę to nie ma takiej opcji.
Ja brałem umowę dla abonentów innych nadawców, tam jest możliwość wypowiedzenia do końca następnego miesiąca kalendarzowego.

Jaki model w Cyfra+ ???