Jaki modem HSDPA na USB ?

Data: 2009-11-16 18:17:42
Autor: Jarek JARO G.
Jaki modem HSDPA na USB ?
Witam!
Szukam modemu jak w opisie do uzytku glownie "w trasie" i tylko po Polsce. Wazne aby mial w miare dobra wbudowna antene.
Nie chodzi mi absolutnie o podpisanie umowy z operatorem, raczej szukam czegos z rynku wtornego(modem|) a zamierzam dzialac w PLAY.
Nie mialem z tym nigdy do czynienia wiec wole zapytac na grupie...

pozdr JARO __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4611 (20091116) __________

Data: 2009-11-16 21:26:24
Autor: A_Zet
Jaki modem HSDPA na USB ?
On Mon, 16 Nov 2009 18:17:42 +0100, "Jarek JARO G."
<j_a_r_o@interia.pl> wrote:

[...]

czegos z rynku wtornego(modem|) a zamierzam dzialac w PLAY.

Play - jak na razie - ma najmniejszy zasięg, głównie w miastach i to nie wszędzie (sprawdź mapę zasięgu na ich stronie) zatem skoro będziesz "w trasie", to nie spełni oczekiwań. A modem, no cóż,
skoro z rynku wtórnego to na oko sądząc, bez znaczenia jaki kupisz,
wszystkie z jednej chińskiej stajni. :-)  W razie czego dokupisz
antenę na patyku i będzie lepiej.

Data: 2009-11-17 14:27:02
Autor: Tomaszek
Jaki modem HSDPA na USB ?
A_Zet pisze:
[...]

No i zdziwienie wielkie mnie wzięło, jak kupiłem Oprtion Icon 225 Napisane jest: Made in Irleand, a nie Made in China;) Teraz już wiem, czemu kosztował 290zł;) A co do Play to masz rację - nawet w tak wielkim mieście jak Warszawa z zasięgiem 3G bywa różnie. A z playowego internetu można korzystać tylko po 3G ( chyba, że taka kombinacja: Play Fresh + pakiet "Play on-line w telefonie" wtedy chodzi również na 2G, sam w ten sposób korzystam z tego wynalazku )
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-17 22:37:51
Autor: Piotr M
Jaki modem HSDPA na USB ?
Pewnego razu Tomaszek tak oto obwieścił(a):

Napisane jest: Made in Irleand, a nie Made in China;) Teraz już wiem, czemu kosztował 290zł;)

A co Ty myślisz, Polacy się cenią..

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-11-17 16:18:57
Autor: Jarek JARO G.
Jaki modem HSDPA na USB ?
Play - jak na razie - ma najmniejszy zasięg, głównie w miastach
i to nie wszędzie (sprawdź mapę zasięgu na ich stronie)

W takim razie co bys polecal? Jakiego operatora? Ja osobiscie mam uprzedzenie do ORANGE , zona na Iphona z abonamentem "internetowym" i pod full 3G predkosc  jest poprostu tragiczna. Testowane w wielu miastach.... A juz nie daj Boze- Krakow centrum i okolice rynku, czasami nawet poczte ciezko sprawdzic.

pozdr JARO __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4613 (20091116) __________

Data: 2009-11-18 08:44:33
Autor: A_Zet
Jaki modem HSDPA na USB ?
On Tue, 17 Nov 2009 16:18:57 +0100, "Jarek JARO G."
<j_a_r_o@interia.pl> wrote:

Play - jak na razie - ma najmniejszy zasięg, głównie w miastach
i to nie wszędzie (sprawdź mapę zasięgu na ich stronie)

W takim razie co bys polecal? Jakiego operatora?

Ja testowałem chyba wszystkie, na kartę oczywiście, bez abonamentu.
Ale moje potrzeby są raczej tego typu, by za grosze mieć zawsze w
razie potrzeby możliwość sprawdzenia poczty i ewentualne przejrzenie
kilku stronek, nic więcej bo dość rzadko jestem "w trasie". Dlatego
dla mnie kryterium jest niska cena i maksymalny okres użytkowania,
ważności konta. Teoretycznie w takim wypadku najtańsza jest (według
mnie) oferta mBanku, bo jakby za darmo internet ale ta oferta jest
mało stabilna. Dlatego teraz zdecydowałem się pozostać przy GaduAir,
która spełnia mój warunek (tani, porównywalnie najdłuższy okres
ważności konta i ponoć środki nie przepadają jak u pozostałych). BTW, Gadulec leci z Plusa.

Jaki modem HSDPA na USB ?