Jaki modem USB dla Orange?

Data: 2010-12-01 09:31:51
Autor: Pszemol
Jaki modem USB dla Orange?
Potrzebuję kupić modem USB do internetu Orange na kartę.
Gdzie znajdę najtańszy modem który będzie dobrze działał z tą siecią?

Data: 2010-12-01 23:32:41
Autor: darnok
Jaki modem USB dla Orange?
On 2010-12-01 16:31, Pszemol wrote:
Potrzebuję kupić modem USB do internetu Orange na kartę.
Gdzie znajdę najtańszy modem który będzie dobrze działał z tą siecią?

Na allegro.
Kazdy UMTS 2100, GSM 900 i 1800 bedzie dzialal.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-12-03 16:53:04
Autor: Pszemol
Jaki modem USB dla Orange?
On 2010-12-01 16:31, Pszemol wrote:
Potrzebuję kupić modem USB do internetu Orange na kartę.
Gdzie znajdę najtańszy modem który będzie dobrze działał z tą siecią?

Na allegro.
Kazdy UMTS 2100, GSM 900 i 1800 bedzie dzialal.

A ktoś się orientuje jak jest z simlockami w tych modemach?

Ktoś mi chce tanio sprzedać e160G którego używał w Erze, ale nie wie
czy Era dała mu z simlockiem czy nie - jak to sprawdzić zanim on go
wyśle do mnie pocztą?

Są na to jakieś kody do zdejmowania simlocka z takich modemów?

Data: 2010-12-07 22:41:47
Autor: darnok
Jaki modem USB dla Orange?
On 2010-12-03 23:53, Pszemol wrote:

A ktoś się orientuje jak jest z simlockami w tych modemach?

Są na to jakieś kody do zdejmowania simlocka z takich modemów?

mozna zdjac kodem.
Na allegro chyba po 1 pln albo 2 pln.
A jak dobrze poszukasz to znajdziesz na necie kaluklator za darmo.

Data: 2010-12-03 11:36:55
Autor: Ryszard G.
Jaki modem USB dla Orange?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:id54m0.9ak.0poczta.onet.pl...
Potrzebuję kupić modem USB do internetu Orange na kartę.
Gdzie znajdę najtańszy modem który będzie dobrze działał z tą siecią?

http://allegro.pl/nowy-modem-huawei-e1750-7-2mbps-bez-simlocka-pl-i1339779545.html

R.G.

Data: 2010-12-03 16:53:35
Autor: Pszemol
Jaki modem USB dla Orange?
"Ryszard G." <ryglerDOUSUWANIA@poczta.onet.pl> wrote in message news:idah87$qkq$1news.onet.pl...

[...]

Myślałem o czymś poniżej 100zł i ten akurat jest trochę zbyt różowy :-))))

Data: 2010-12-09 13:18:33
Autor: Ryszard G.
Jaki modem USB dla Orange?
[...]
[...]

jak ja kupowałem miesiąc temu, były czarne, trzeba pytać
poniżej 100,- to chyba tylko używki

Data: 2010-12-03 21:40:42
Autor: s@piens
Jaki modem USB dla Orange?

<http://www.komputronik.pl/index.php/product/82459/Lacznosc_i_komunikacja/Modemy_i_routery_3G/Option_iCON_505_modem_USB_HSDPA_14_4-5_76_Mbps.html>

--
Piotr

Data: 2010-12-03 16:54:37
Autor: Pszemol
Jaki modem USB dla Orange?
"s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid> wrote in message news:4cf9562f$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Doceniam chęć pomocy, Piotrze, ale czy naprawdę wierzysz że to 220zł
to jest najtańsza opcja?  :-) Ja myślałem o czymś poniżej 100zł...

Jaki modem USB dla Orange?