Jaki modem/router GSM do monitoringu domu?

Data: 2014-07-25 12:34:00
Autor: NetiaAbonent
Jaki modem/router GSM do monitoringu domu?

Użytkownik <adamciotam@gmail.com>

W domu letniskowym mam monitoring z kamerami oraz rejestratorem. Rejestrator ten ma gniazdo internetowe RJ45 przez które można zdalnie kontrolować działanie systemu. Niestety nie mam tam dostępu do internetu kablowego.
Szukałem prostego modemu GSM ale wszystkie maja gniazda USB a nie RJ45. Natomiast routery, które mają wyjście RJ45, są strasznie skomplikowane i mają całą masę niepotrzebnych mi funkcji. Czy mógłby mi ktoś doradzić, co kupić by możliwie prosto i bezobsługowo uruchomić dostęp do sieci dla tego rejestratora? Istotne jest, by ten modem/router był odporny na zaniki zasilania - tzn. po restarcie sam się uruchomił i nawiązał połączenie. Jaką kartę najlepiej do tego kupić - żeby nie trzeba było się każdorazowo logować itp?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
--
Ale to ... stały adres trzeba mieć pewnie

Jaki modem/router GSM do monitoringu domu?