Jaki monitor

Data: 2019-04-30 20:14:17
Autor: Szyk Cech
Jaki monitor
Cos innego? Mog± być uzywane.

Wszystko z Ips.

Ten chwalony HP mozna w granicahc 500zł kupic wiec powiedzmy ze to jest
oczekiwany pułap cenowy maks.

W tej cenie tylko szmelc...

Data: 2019-04-30 20:59:55
Autor: Budzik
Jaki monitor
Użytkownik Szyk Cech szykcech@spoko.pl ...

Cos innego? Mog± być uzywane.

Wszystko z Ips.

W sensie ze brac cokolwiek, byle z ips?

Ten chwalony HP mozna w granicahc 500zł kupic wiec powiedzmy ze to
jest oczekiwany pułap cenowy maks.

W tej cenie tylko szmelc...

:)
OK, co polecasz i dlaczego?

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2019-05-01 22:00:54
Autor: PiteR
Jaki monitor
Budzik pisze tak:

Cos innego? Mog± być uzywane.

Wszystko z Ips.

W sensie ze brac cokolwiek, byle z ips?

Cokolwiek byle nie z IPS :)

kup sobie VA jako ja i kupię wk. moim IPS
Czarna czerń bezcenna...

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2019-05-06 05:00:00
Autor: Budzik
Jaki monitor
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

[...]

A co s±dzicie o:
- Eizo 24'' S2431W PVA

--
Pozdrawia... Budzik
A ¶wistak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2019-05-06 10:59:34
Autor: ń
Jaki monitor
O monitory to pytaj na jakim¶ forum dla grafików lub fotografów.
Tutaj Ci mogę doradzić, ze funkcje Eco trzymaj± mojego Eizo przy mnie, a odstawiłem Della.

-- -- -
A co s±dzicie o

Jaki monitor