Jaki monitor

Data: 2019-05-01 19:31:11
Autor: kriters
Jaki monitor
W dniu 30.04.2019 o 19:59, Budzik pisze:
Obecnie pracuje na monitorze 17 calowym na matrycy TN (HP L1710) wiec
pewnie wszystko bedzie lepsze :)))

Chciałbym coś wiekszego.
Monitor stoi na biurku w odległosci ponizej metra od oczu.

Czy rozmiar 24" nie bedzie za duzy?

Dodatkowy warunek: ma miec głosniki.

Co polecacie?
HP LP2475W

Czytałem ze ciekawym kompromisem w rodzaju matryc są matryce MVA
AOC M2470SWH
?

Matyce VA to nie kompromis. W domu mam EIZO na VA, w pracy sporo droższy EIZO na IPS, i
zdecydowanie wolę ten domowy. IPS (a zwłaszcza te najtańsze pseudo IPS) są mocno
przereklamowane. Kiepska czerń, dziwne odbicia światła przy złym oświetleniu.  Na pewno
nie traktowałbym tego jak jakiś 8 cud świata. Ma swoje zalety i wady.

A monitor 24 nie jest za duży. Może tak się wydawać przez kilka godzin.

Jaki monitor